Skip to content

קסטרו מודל הרוויחה בחציון כ-27 מיליון שקל

ההכנסות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-366.2 מיליון שקל, לעומת כ-337.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שזה גידול של כ- 8.5%
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
גבי רוטר, מכ"ל משותף. דואגים להתחדש כל הזמן ולהתאים את עצמנו לסביבה התחרותית
גבי רוטר, מכ"ל משותף. דואגים להתחדש כל הזמן ולהתאים את עצמנו לסביבה התחרותית . צילום: בנצי חסון

הרווח הנקי של קסטרו מודל במחצית הראשונה של השנה היה כ-27 מיליון שקל, לעומת כ-23.5 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד, גידול של כ- 15.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-366.2 מיליון שקל, לעומת כ-337.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שזה גידול של כ- 8.5%. הגידול נובע מפתיחת חנויות חדשות ומגידול במכירות.

הרווח מפעולות רגילות במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 37.5 מיליון שקל, לעומת כ- 31.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שזה גידול של כ- 18.47%.

הרווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה עמד על סך של כ-222.1 מיליון שקל לעומת כ-203.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שזה גידול של כ- 0.41% ממחזור המכירות.

הוצאות המכירה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ- 169.4 מליון שקל, המהווים כ- 46.3% יחסית למחזור המכירות, לעומת כ- 156.1 מליון שקל, המהווים כ- 46.3% ממחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד.

קסטרו סתיו חורף 2013. צילום: גורן ליובנוציץ
קסטרו סתיו חורף 2013. צילום: גורן ליובנוציץ

 

הוצאות הנהלה וכלליות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו לכ- 15.9 מיליון שקל, המהווים כ- 4.3% יחסית למחזור המכירות, לעומת כ- 15.7 מיליון שקל, המהווים כ- 4.7% יחסית למחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד (קיטון של כ- 0.32% יחסית למחזור המכירות).

הרווח מפעולות רגילות במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-37.5 מיליון שקל לעומת כ-31.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של כ-18.4%). הכנסות אחרות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ- 0.6 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ- 0.28 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות מימון נטו במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ- 2.3 מיליון שקל, לעומת הוצאות מימון נטו בסך של כ- 0.03 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההפרש נובע בעיקרו מירידה בשווי פיקדון במטבע זר (לירה שטרלינג) ומהפסדים כתוצאה מעסקת הגנה.

חלוקת דיבידנד

במרץ השנה החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד במזומן, בסכום של כ- 4.94 שקל לכל 1 שקל ע"נ למניה מהון המניות הנפרע מרווחי החברה, הראויים לחלוקה, שאינם ממפעל מאושר, ובסכום כולל של 25 מיליון שקל. הדיבידנד חולק לבעלי המניות שיהיו רשומים בפנקס בעלי המניות של החברה בתום יום העסקים של ה- 4 באפריל השנה. הדיבידנד חולק בפועל ביום 18 באפריל השנה.

גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל: "קסטרו ממשיכה את מגמת הגידול ברווח ובהכנסות, אנו רואים שיפור במרבית הפרמטרים במהלך המחצית הראשונה, עוד בטרם השקת פעילות הקו לילדים. אנו משיקים בימים אלה את קו אופנת הילדים ב-24 חנויות ובנוסף מכירה און ליין באינטרנט. עד סוף השנה אנחנו מתכננים לפתוח לפחות 10 חנויות נוספות.

"אנו דואגים להתחדש כל הזמן ולהתאים את עצמנו לסביבה התחרותית בה אנחנו פועלים. בשנתיים האחרונות חיזקנו משמעותית את הצעת הערך ללקוחותינו במטרה להמשיך ולהוביל את שוק האופנה בישראל. הוספנו קווי אופנה חדשים דוגמת ה-Black לנשות ואנשי קריירה צעירים, את ההלבשה התחתונה ובגדי ים. בשנה האחרונה השקנו את אתר האינטרנט ובימים אלו את קולקציית הילדים. צעדים אלו, יחד עם שיפור מתמיד באיכות ומחירים תחרותיים, תומכים בצמיחה העתידית של החברה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן