Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: כשתחליף סוכר פוגש קונדיטורית

למי תרמו איש העסקים הראל ויזל והרב יחיאל אקשטיין, מה הג'וב החדש של אסי עזר, מי המנכ"לים שיצאו לנסיעת שטח, איזו חתונה נערכה על גג מלון בראון תל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כבר לא צריך לסמס

רגע לפני העונה החדשה של "הכוכב הבא" (פורמט חדש ומקורי מבית היוצר של "כוכב נולד"), הוצג במתחם האירועים "ריברסייד" שעל גדות הירקון, הצוות המקצועי שילווה את התכנית. אסי עזר, המגיש; צביקה הדר, שעבר מעמדת המגיש לעמדת השופט; הזמרים, אייל גולן וריטה, גם הם בעמדת השופטים; וחדש בתחום – איש יחסי הציבור, רני רהב. ריטה סיפרה שרני הוא הדיווה שביניהם וכולם עושים מה שהוא אומר. "אני כל הזמן מסדרת לו את החולצה ואת האוזניה", אמרה. היא גם מאוד התלהבה מהמקום בו נערכה החגיגה, והודיעה: "אני מוכנה לגור כאן". במאי התכנית, יואב צפיר, הסביר כי מה שחדש העונה הוא זה, שבמהלך השידור הטלוויזיוני הצופים יקבעו בזמן אמת מי עובר לשלב הבא. מה שאומר שנפרדים מהסמסים וההצבעה תעשה על-ידי אפליקציה, שפותחה ב-mako ותהיה חלק בלתי נפרד מהפורמט, החל משלב האודישנים ולאורך העונה עצמה, ללא תשלום.

צביקה הדר, אייל גולן, ריטה, רני רהב, אסי עזר (צילום: רונן אקרמן)
צביקה הדר, אייל גולן, ריטה, רני רהב, אסי עזר (צילום: רונן אקרמן)

דוהרים בחולות רמת גן

דרור נגל, מנכ"ל אזורים; ארנון פרידמן, מנכ"ל אשדר; וחיים פייגלין, מנכ"ל חברת הבנייה "צמח המרמן", נצפו השבוע דוהרים ברמת גן על ריינג'רים בלבוש פורמלי למעמד. השלושה לא ערכו תחרות נהיגה בשטח החולי אלא סיור לעיתונאים ולאדריכלים, במקום בו עתידה להיבנות שכונה מגורים חדשה בשם "קריניצי החדשה", שאמורה להכפיל את מספר התושבים באזור. מתכנן השכונה הוא רני זיס, אדריכל ומתכנן ערים בינלאומי, שעיצב בין היתר את  מלון "פלאזה" בניו יורק. כשחזרו מהסיור ניערו את האבק ונהנו מארוחת בוקר סטיילסיטית של קייטרינג EAT, שנערכה במשרד המכירות של האתר.

דרור נגל, ארנון פרידמן, חיים פייגלין (צילום: אביב חופי)
דרור נגל, ארנון פרידמן, חיים פייגלין (צילום: אביב חופי)

בגדי הילד החדשים

רגע לפני החג, פתחו הרב יחיאל אקשטיין, יו"ר הקרן לידידות (קרן רווחה התורמת לנזקקים) ואיש העסקים, הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס, את פרויקט "פותחים שנה בתקווה ובידידות". השניים העניקו ל-7,000 ילדי פנימיות רווחה ברחבי הארץ, תווי שי לרכישת ביגוד ברשת פוקס, כשכל ילד מקבל כרטיס בשווי 300 שקל. הפרויקט, שנערך זו השנה השנייה, עומד על כ-2.1 מיליון שקל. לרבים מהילדים זוהי ההזדמנות היחידה בשנה ליהנות מחוויית קניית בגדים חדשים בחנות אופנתית.

הרב יחיאל אקשטיין, הראל ויזל (צילום: אורן נחשון)
הרב יחיאל אקשטיין, הראל ויזל (צילום: אורן נחשון)

מהארון לצפון

בשבוע בו החליט הקומיקאי נדב אבוקסיס לצאת  מהארון, הוא גם החליט לצאת לחופשה. ארז מזוודה, שני חברים ינון ואופיר ואת בתו שירה, ועלה צפונה למלון רימונים גלי כנרת, בטבריה. כיאה למעמדו, בהליך הצ'ק אין התלווה אליו נדב ברכה, מנהל המלון וחבר ילדות, שגדל איתו בחצור הגלילית. אבוקסיס קיבל סוויטה מפוארת עם נוף לכנרת ושלל צ'ופרים. רבים התקשרו לפרגן לו על היציאה מהארון.

נדב אבוקסיס, נדב ברכה (צילום: אבנר כהן)
נדב אבוקסיס, נדב ברכה (צילום: אבנר כהן)

ממזערים נזקים

אילן כרבאסי ואורית קאופמן, הבעלים של חברת "אלפאמדיקס", ערכו במתחם האירועים "קריפטון" שבכפר הירוק, אירוע במהלכו הציגו סדרת טיפולים אסתטיים להעלמת כתמים וקמטים שנצברו בקיץ. ד"ר אלכס אלטס, מומחה לרפואת עור, דיבר על לחץ, עצבים, עייפות, תזונה לקויה ים וכלור, הגורמים לייצור מוגבר של רדיקליים חופשיים, המאיצים את ניוון התאים ופירוק הסיבים האחראיים על גמישות ומיצוק העור. בתום האירוע התנחמו כולם במזנון המתוקים.

אורית קאופמן, אלכס אלטס
אורית קאופמן, אלכס אלטס

שידוך מתוק

חתונה מסוג אחר נערכה על גג מלון בראון תל-אביב. בעמדת החתן – חברת סוגת, בעמדת הכלה – הקונדיטורית קרין גורן. שיתוף הפעולה בין "סוגת" לגורן, הוליד סדרת מתכונים ללא סוכר ובשילוב סוכרלוז. ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת: "אנו גאים לחדש ולרענן עם מגוון מוצרים חדשים, המעשירים את טעמי האפייה. סוגת זיהתה את הפוטנציאל הקיים בתחום שנמצא בעלייה מתמדת והחליטה לשים דגש על ממתיקים נטולי קלוריות, המאפשרים לאוכלוסיה הדורשת זאת ליהנות ממאכלים ללא סוכר, לכן בחרה לאחד כוחות עם המומחית בתחום, קרין גורן". ואילו גורן מצידה, סיפרה "ניסיתי כמעט את כל סוגי התחליפים, בארץ ובחו"ל, ולא מצאתי משהו שמתאים לרשימת הדרישות המשוגעת שלי, ואז נולד החיבור עם סוגת. אחרי תהליך משותף של פיתוח מוצר, ניסיונות טעימות וחוזר חלילה, הגענו לתחליף המושלם בעיניי לאפייה". על אף ההתרגשות, קרין דאגה גם לקינוחים שהוגשו באירוע.

ג'יל גמון, קרין גורן (צילום: אמיר אמירי)
ג'יל גמון, קרין גורן (צילום: אמיר אמירי)

טעם ראשון

השף שאול בן אדרת, ודב צור, ראש עירית ראשל"צ, יצאו השבוע לסיור בעיר כדי לפגוש שפים ומסעדנים, המשתתפים בפסטיבל "טעם ראשון", וגם לטעום משהו על הדרך. הצטרפה לטעימה מירי יבלונקה, מ"פרוצ'י הפקות", מנהלת הפסטיבל. החבורה, שיצאה למסע קולינארי, אכלה במסעדת "הלופט", המשיכה ל"פרנצ'סקה בעיר", ל"נאפיס" ול-ZAZU החדשה. הפסטיבל הקולינארי יימשך עד ה-22 בספטמבר.

דב צור, שאול בן אדרת (צילום: מורד ביטון)
דב צור, שאול בן אדרת (צילום: מורד ביטון)

סטנד אפ לילדים

רגע לפני סוף החופש הגדול ותחילת הלימודים, התייצבו עשרות הורים וילדיהם בסינמה סיטי גלילות להשקת "עמילה" – סדרת הסטנד-אפ הראשונה לילדים, שתשודר ללקוחות HOT בערוץ ZOOM. הסדרה מפרקת לגורמים בכל פרק את אחד הנושאים המעסיקים את הילדים ורק את הילדים – מסיבות כיתה, חופש גדול, ימי הולדת, חברות ועוד. בחוגגים: פבלו רוזנברגאוולין הגואלגיא זוארץ ועוד.

גיא זוארץ, עמי אניג'דר, אוולין הגואל
גיא זוארץ, עמי אניג'דר, אוולין הגואל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן