Skip to content

חדש על המדף: מוצרי מזון לראש השנה

עוגיות בטעם תפוח בדבש, עוגת דבש במחיר מצחיק, פסטרמה דבש טבעית, 100% זעפרן טהור ומיץ רימונים סחוט בבקבוק • הכירו את המוצרים החדשים שיצאו למדפים לקראת ראש השנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיני קוקיס בטעם תפוח ודבש

חברת "כרמית ממתקים" משיקה מהדורת חג ייחודית – עוגיות מיני קוקיס בטעם תפוח ודבש. הרעיון לטעם החדשני בסדרת עוגיות מיני קוקיס נולד מרצון להביא את מסורת אכילת תפוח בדבש בראש השנה, בתוך עוגייה קטנה. למיני קוקוס תפוח בדבש יש טעם מיוחד, ויכול לשמש כנשנוש מתוק ופשוט, תחליף לתפוח בדבש המסורתי ואפילו כהמלצה לקרמבל מיוחד לעוגות החג. המהדורה החגיגית תצטרף למגוון המוצרים בסדרת מיני קוקיס: שוקולד צ'יפס, שוקולד, חמאה, מרוקאיות ועוגיות חמאה ללא תוספת סוכר. 

מחיר מומלץ לצרכן: קופסה בת 600 גרם – 18.99 שקל.

מיני קוקיס בטעם תפוח ודבש – "כרמית ממתקים"

עוגת דבש בשישה שקלים

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, יוצאת במבצע מתוק במיוחד לקראת ראש השנה, ומציעה עוגת דבש מתוקה, בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית ובמשקל של 400 גרם, במחיר של 6 שקלים בלבד. עוגת הדבש בעלת טעם עשיר, במרקם של אפיה ביתית ומתאימה לאירוח והגשה בימי החג. חימום של כ-10-15 שניות מקנה לעוגה רכות ייחודית, ניחוחות של אפיה והטעם – כאילו זה עתה יצאה מהתנור.

מחיר מומלץ לצרכן: 400 גרם – 6 שקל.

עוגה מתוקה מדבש – "אחוה"

פסטרמה דבש טבעית

"עוף טוב" מציעה לקראת החג שני מוצרי פסטרמה עם דבש: פסטרמה בדבש בפריסה רגילה עם מתכון משופר, פסטרמה בדבש מסדרת פרוסות דקות דקות.

מחיר מומלץ לצרכן: פסטרמה בדבש בפריסה רגילה, 300 גרם – 29.90 שקל.
פסטרמה בדבש בפרוסות דקות דקות, 140 גרם – 14.90 שקל.

פסטרמה בדבש טהור – "עוף טוב"

זעפרן 100% טהור

המותג "תבליני מימון", המוביל את שוק התבלינים בישראל, משיק זעפרן באריזה קמעונאית. הזעפרן איכותי, 100% טהור ומתאים לתיבול מטעמים מיוחדים וחגיגיים לארוחות החג. עד כה ניתן היה למצוא את התבלין רק בשווקים ובחנויות מתמחות. האריזה, במשקל 0.5 גרם, מכילה 100% חוטי זעפרן טהורים. התבלין, הנחשב למשובח וליקר שבתבלינים, בעל בשומת ייחודית, טעם עשיר וצבע כתום-זהוב. הזעפרן מפאר מטבחים רבים ובהם המטבח ההודי, הספרדי, הצפון אפריקאי, האיטלקי והצרפתי, ומשתמשים בו לתיבול תבשילי אורז, קדרות עוף וכבש, פסטות ומרק דגים צרפתי. בנוסף ניתן לתבל בו חמאה, גבינות ואף ליקרים.

מחיר מומלץ לצרכן: 0.5 גרם – 21 שקל.

זעפרן 100% טהור – "תבליני מימון"

מיץ רימונים טבעי – 100% פרי

חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מציעה לראש השנה מיצים טבעיים – 100% פרי של רימונים ורימונים עם אוכמניות כחולות – ללא תוספות של סוכר, חומר משמר או צבעי מאכל. החברה מציעה שני מיצי רימונים בשני טעמים: מיץ רימונים 100% טבעי, ללא תוספת סוכר, סחוט מרימונים טריים ומיץ רימונים 100% טבעי, ללא תוספת סוכר – מיוצר מתרכיז רימונים. כמו כן, מציעה "תומר" גם מיץ רימונים ואוכמניות כחולות – המכיל 100% פרי של מיץ רימונים טבעי ורכז אוכמניות. הרימון, אחד משבעת המינים, המאופיין בצבע ורוד-אדום ובטעם מיוחד, בעל סגולות בריאותיות רבות ובהן האטה של תהליכי הזדקנות, מניעת סרטן, תרומה לבריאות הלב ותכולה מרשימה של ויטמינים, מינרלים וברזל.

מחיר מומלץ לצרכן: 1 ליטר – 15 שקל.

מבחר מיצי רימונים – "תומר"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן