Skip to content

אלביט מערכות תמשיך לתחזק מסוקי קוברה של המרינס

החברה הבת שלה בארה"ב זכתה בחוזה מסגרת, בהיקף של 44.8 מיליון דולר, לשירות ותחזוקה של מערכות כוונת הלילה של מסוקי סופר-קוברה (AH-1W) של המרינס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות הודיעה היום, כי החברה הבת שלה בארה"ב קיבלה הזמנת מסגרת בהיקף כספי של 44.8 מיליון דולרים, המיועדת לביצוע במשך חמש השנים הבאות, לאספקה מתמשכת של שירותים ותמיכה טכנית במערכות כוונת הלילה  Night Targeting System) – NTS) של מסוקי סופר קוברה (AH-1W) של חיל הנחתים (המרינס) האמריקני.

סופר קוברה במבט מלמטה. אלביט תמשיך לתחזק את מערכות כוונות הלילה חמש שנים נוספות. צילום ויקיפדיה
סופר קוברה במבט מלמטה. אלביט תמשיך לתחזק את מערכות כוונות הלילה חמש שנים נוספות. צילום: ויקיפדיה

הזמנות אספקה נפרדות יינתנו בהתאם לדרישות השנתיות לטיפול בתשעת הרכיבים הנכללים בכוונת הלילה.

"זכיה זו מייצגת יותר מעשרים שנים של ביצועים מוצלחים ושביעות רצון של הלקוח מתוכניות מערכות כוונת הלילה ומתוכניות השדרוג שבאו בעקבותיהן" אמר מנכ"ל אלביט מערכות אמריקה רענן הורוביץ.

שדרוג כוונת הלילה

באוקטובר 2010 זכתה אלביט מערכות אמריקה בחוזה של כ-45 מיליון דולר עם הצבא האמריקני לשדרוג מערכת כוונת הלילה (Night Targeting System –(NTS . השיפורים במערכת המשודרגת המכונה NTSU היו: גידול משמעותי ביכולת לזהות מטרות ולנעול אותם בטווחים שונים בכל תנאי מזג האוויר ותנאי תאורה. כמו כן הוכנסו שיפורים בעיצוב המערכת והוסרו רכיבים פחות אמינים ובכך עלתה רמת התחזוקה. תכונות אלה שיפרו את היכולות של שיגור טילי טאו (TOW) וטילי הלפייר (Hellfire) באמצעות ראיה תרמית מתקדמת ושימוש במצלמת CCD משופרת וצבעונית.

גידול בהכנסות

אלביט מערכות בניהולו של בצלאל (בוצי) מכליס רשמה הכנסות ברבעון שחלף של 702.9 מיליון דולר, שזה גידול של 3.8% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2012 ומתחילת השנה הוסיפה מניית החברה 24% לערכה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן