Skip to content

מסקנות המשטרה: יש תשתית ראייתית נגד עמנואל רוזן

היחידה הארצית לחקירות הונאה הגישה היום לפרקליטות את מסקנותיה בעניין העיתונאי עמנואל רוזן עם המלצה להעמידו לדין. שרון גל, מגיש "לילה כלכלי" לשעבר, נחקר באזהרה ביום שלישי שעבר. עד עתה לא גובשה המלצה משטרתית בעניינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יא"חה) העבירה היום (ראשון) לפרקליטות המדינה  את המלצותיה בעניין החשדות לביצוע הטרדה מינית ומעשה מגונה לכאורה בידי העיתונאי עמנואל רוזן. על פי ההמלצות סבורה המשטרה כי יש מקום להעמידו לדין וכי נמצאה תשתית ראייתית לעבירות של הטרדה מינית. כך נמסר היום ממשטרת ישראל. על פי הדיווח, החקירה שהחלה בחודש אפריל השנה הכילה עדויות רבות שנגבו מעדות ועדים שונים וכללה גם חקירה באזהרה של העיתונאי.

רוזן (צילום: ציפי מנשה)
רוזן (צילום: ציפי מנשה)

הפרשה התפוצצה לאחר שנחשפו עדויות של נשים לפיהן הטריד אותן רוזן מינית. מספר נשים העידו במשטרה. בין המעידים נגדו היה גם העיתונאי הבכיר גדי סוקניק. בעקבות חשיפת הפרשה הודח רוזן מתפקידו כפרשן מדיני בערוץ 10. באמצע חודש יולי השנה הגיע העיתונאי לחקירה באזהרה במשרדי יאח"ה בלוד. בצאתו מהחקירה, שארכה מספר שעות, אמר רוזן: "שמח מאוד שהגעתי לכאן, למקום שבו מה שקובע היא האמת ולא הרכילויות, העובדות ולא ההכפשה והמציאות ולא השמועות". לגבי חקירתו אמר כי היא הייתה "חקירה עניינית והוגנת".  

סוקניק שהעיד נגד רוזן החליף בהגשת תכנית לילה את שרון גל מערוץ 10, שנחקר גם הוא באזהרה להטרדה מינית. גל, שהגיש את "לילה כלכלי" ונחשב לטאלנט עולה בשמי הערוץ, נחקר באזהרה במשרדי יא"חה ביום שלישי שעבר. לאחר חקירה בת חמש שעות הוא שוחרר לביתו. גל התפטר מיוזמתו במאי השנה מהערוץ לאחר שהחלו להתרוצץ שמועות וטענות על התנהגות לא הולמת מצדו. עד עתה לא גובשה המלצה משטרתית בעניינו.

לאחר החקירה התראיין גל בתכנית חדשות בערוץ השני והגיב לטענות" אני מקווה שעכשיו, כשהדברים ברורים, הבלון הזה יקבל את הפרופורציה הנכונה. אני מקווה שהחוקרים יעשו את עבודתם מהר, כדי שאני אוכל לחזור לחיים הרגילים". הוא טען לעניין התלונות: "לא חטאתי ולא פשעתי. לפעמים הייתי קצת שובב, אבל במקום הבא שבו אעבוד אני אוריד את הווליום. אני חושב שהקנאה מעבירה אנשים על דעתם, ולא כולם אוהבים אותי. פתאום הגל העכור התנפץ לי בפרצוף. צריך לחשוב במקומי איזו מין תחושה זו, מה אני אגיד לילדי הקטנים? אני רוצה לנקות את שמי ושכל הדבר הזה יהיה מאחוריי, כדי שאוכל לחזור לעבוד" אמר העיתונאי.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן