Skip to content

מכרז להקמה והפעלת האנגר לתחזוקת מטוסים בנתב"ג

האנגר החדש מיועד עבור מטוסים בסדר גודל של עד מטוסי 767. המכרז הוא בשיטת DBOT
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשות שדות התעופה (רש"ת) מפרסמת היום מכרז בשיטת DBOT- Design-Build-Operate-Transfer, במסגרתו תינתן הרשאה לזוכה במכרז לתכנן, להקים, ולהשתמש בהאנגר לטיפול ותחזוקת מטוסים לתקופת התקשרות של שבע שנים ואופציה להארכת התקשרות למשך 3 שנים נוספות.

הדמיה של האנגר מטוסים. (ויקיפדיה)
הדמיה של האנגר מטוסים. (ויקיפדיה)

המכרז מיועד לחברות ישראליות ובינלאומיות

המכרז מיועד לחברות תעופה ישראליות ובינלאומיות או לנותני שירות לתחזוקת מטוסים המעוניינים להקים האנגר בנמל התעופה בן גוריון, במיקום אשר יאפשר נגישות ונוחות מירבית לרחבות חניית המטוסים בנתב"ג ונגישות למסלולי ההסעה וההמראה ולשטחי התפעול.

ההאנגר לתחזוקת מטוסים מיועד לאפשר טיפול במטוסים עד לסדר גודל של מטוס בואינג 767, או מטוס מטוס אחר באותו גודל.

במכרז, יוכלו להשתתף חברות המספקות שירותי תחזוקה בשירות עצמי, או חברות מסחריות, המספקות שירותים לחברות תעופה אחרות.

הזוכה במכרז יתכנן ויקים את ההאנגר אשר יכלול רחבת טיפול במטוסים, שטחים תפעוליים ומבנה תפעולי לאחסנת חלקי חילוף וציוד ייעודי לתפעול ההאנגר, אשר ישמש את הזוכה במכרז. כמה חברות כבר הביעו התעניינותן במכרז.

חברות התעופה הישראליות מפעילות במסגרת פעילותן יותר מ-40 מטוסים מסחריים מסוגים שונים. בשל הקרבה הגיאוגרפית לאירופה צפויות גם חברות אירופיות גם להביע עניין בהאנגר לתחזוקת המטוסים. עד שנת 2035 צי המטוסים באירופה צפויי לגדול בכ-200 מטוסים, כאשר הגידול הצפויי הינו במטוסים רחבי גוף, אך קטנים ממטוסי בואינג 747 או איירבס A380.

מועד הגשת ההצעות במכרז נקבע ל 26 בפברואר 2014.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן