Skip to content

חדש: לרגל 90 שנה לאופנועי ב.מ.וו R nineT בגרסת בוקסר מיוחדת

דלק מוטורס, יבואנית BMW בישראל, החלה בשיווק אופנוע ה-R nineT החדש, שהוצג לראשונה בגרמניה לפני מספר ימים לרגל חגיגות ה-90 לאופנועי החברה. גרסת בוקסר מיוחדת היא הומאג' ל-R32, האופנוע הראשון של BMW
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-R nineT עם מנוע הבוקסר מקורר האוויר של סדרת ה-R, מפיק 110 כו"ס. האופנוע מבוסס על הקווים המקוריים של ה-R32, בעיצוב מודרני, כשהמטרה של ב.מ.וו היתה ליצור קפה רייסר מינימליסטי עם מגוון רחב של תוספות ואביזרים אופציונאליים.

ב.מ.וו מציגה אפשרויות רבות מאד להתאמה אישית של האופנוע המיוחד, הכוללות בין היתר שלדה מודולרית המאפשרת הסרת חלק אחורי במקרה של מושב בודד, מערכת פליטה הניתנת להתאמה אישית ורשימת אבזור אופציונאלי ארוכה במיוחד המאפשרת ללקוח לבצע פרסונליזציה.

צילום יח"צ חו"ל

ל-R nineT בולמים קדמיים טלסקופיים הפוכים ומאחור בולם יחיד קונבנציונלי המחובר לזרוע אחורית חד-צדית. הגלגלים בנויים מחישוקי אלומיניום עם שפיצים להקניית מראה אותנטי, והבלמים הקדמיים הם של ברמבו מסוג מונובלוק רדיאליים עם דיסקים בקוטר 320 מ"מ.

אופנוע R nineT BMW החדש מגיע מאובזר יותר, משודרג במיטב הטכנולוגיה והבטיחות המקסימאלית הקיימות באופנועים בעולם ומערכת ABS מהדור החדש.

אחריות – שנתיים ללא הגבלת ק"מ, טיפולים כל 10,000 ק"מ.

מחיר: 135,000 שקל. אספקה: פברואר 2014.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן