Skip to content

התעשייה האווירית זכתה בחוזים לאספקת מערכות מכ"ם

תספק ללקוחות זרים מערכת הגנה אווירית אזרחית וצבאית ומכ"ם סיור ימי מוטס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית (התע"א) זכתה לאחרונה בחוזה לאספקת מערכות הגנת שליטה מתקדמת במרחב האווירי האזרחית והצבאית, שיסופקו ללקוח זר. המערכות הן פרי פיתוחה של אלתא מערכות בע"מ, חטיבה וחברה בת של התע"א.

מערכת מכ"ם ELM-2288
מערכת מכ"ם ELM-2288

המערכת משלבת את יכולותיו המתקדמות של מכ"ם ELM-2288) AD-STAR) ומספר מכ"מים נוספים כולל ELM-2106, המספקים הגנה אווירית טקטית לטווח בינוני כדי ליצור תמונת מצב אווירית (Air Situation Picture) באיכות ובאמינות גבוהה. תמונת המצב האווירית זמינה במרכזי שליטה לשימושים צבאיים ואזרחיים, וכן למרחב האווירי ובקרת שדה התעופה.

מערכת ה-AD-STAR) ELM-2288 ) היא מכ"ם מתקדם תלת ממדים שנועד לתמוך במשימות הגנה אווירית, והתרעה מוקדמת. בנוסף, AD-STAR מספק נתונים תלת ממדים מדויקים על מטרות שזוהו בטווחים העולים על 300 ק"מ.

מהתעשייה האווירית נמסר כי "לתעשייה האווירית ולאלתא ניסיון רב באינטגרציה של מערכות מכ"ם להגנה וליישומים אזרחיים. המכ"מים המגוונים שלנו ויכולות האינטגרציה המתקדמות מאשפרים לנו לספק פתרונות מקצה לקצה, מתוך אחריות מלאה לטכנולוגיה ולאינטגרציה".

מכם סיור ימי מוטס

התע"א זכתה גם לאחרונה בחוזים בהיקף של עשרות מיליוני דולר לאספקת מכ"ם הסיור הימי המוטס (ELM-2022) פרי פיתוחה של אלתא מערכות.

מערכת מכ"ם ELM-2022
מערכת מכ"ם ELM-2022

המכ"ם יסופק ללקוח זר, משתמש נוכחי של מערכת המכ"ם של אלתא, שבחר שוב במערכת כחלק מתכנית שדרוג יוקרתית למספר מטוסים ברשותו.

מספר המפעילים של מכ"ם זה ממשיך לגדול ויחד עימו נצבר ניסיון מבצעי נרחב בעולם לטובת קהילת הלקוחות המשתמשים הענפה. במקביל, התע"א יחד עם אלתא פועלות להרחיב את יכולות המכ"מים.

מאלתא נמסר, כי "מערכת ELM-2022 נחשבת בעיני רבים כמערכת המכ"ם המעקב הימי היעילה ביותר מסוגה, ואנו גאים להמשיך ולקבל הזמנות נוספות מלקוחות חוזרים". "מחויבותה של אלתא לספק שירות איכותי ואמין ותמיכה מתמדת מתוגמלת לאורך השנים ברמה הגבוהה של הנאמנות שמביעים לקוחותיה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן