Skip to content

מחר לא יתקיימו מבחני נהיגה

בוחני הנהיגה יפגינו מחר מול משרד התחבורה בירושלים. יו"ר ועד בוחני הנהיגה: לא נותרה לנו כל ברירה אלא להחריף את צעדינו. בוחני הנהיגה מוחים על תנאי העסקתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחאתם של בוחני הנהיגה עולה שלב. מחר לא יתקיימו מבחני נהיגה בכל הארץ ובוחני הנהיגה יקיימו הפגנה מול משרד התחבורה בירושלים, במחאה על תנאי העסקתם בחוזה, שלדבריהם אינו חוקי.

יו"ר ועד בוחני הנהיגה, אייל אביאב, אמר היום: "לנוכח הנתק המוחלט מול משרד התחבורה, לא נותרה לנו כל ברירה אלא לצאת להפגנות ולהחריף את צעדינו. אנו מצרים על הפגיעה שגורמת אטימות קברניטי משרד התחבורה בציבור האזרחים".

בוחני הנהיגה בכל הארץ פתחו בעיצומים לפני כשבועיים וחצי במחאה על תנאי העסקתם. במסגרת העיצומים הם לא בחנו נבחני נהיגה במשך שעה אחת בכל יום. כתוצאה מכך התארכו זמני ההמתנה לטסטים באופן משמעותי ונבחנים נאלצים להמתין עד כחודשיים כדי לעבור מבחן נהיגה.

במשל כל תקופת העיצומים אמרו במשרד התחבורה, כי המשבר צפוי להיפתר, אך זה לא קרה. הנפגעים העיקריים מעיצומי הבוחנים הם כ-4,000 מורי נהיגה.

כאמר, מחר לא התקיימו בחינות נהיגה בכל הארץ. ותתקיים הפגנה מול משרד התחבורה בירושלים. יו"ר ועד בוחני הנהיגה אייל אביאב הביע היום תקווה, כי משרד התחבורה יקבל את טענותיהם, כדי שעבודתם תחזור לתיקונה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן