Skip to content

חדש על המדף: עולמם של ילדים

ממתקים ללא סוכר, אריזות קטנות יותר, איכות בייצור המזון וטרנד של בריאות ממשיכים לשלוט במוצרי המזון המתחדשים על המדף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוגה עתירת שוקולד צ'יפס

חברת "אחוה", היצרנית המובילה של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגת שוקולד צ'יפס עשירה וטעימה: עוגת שוקולד צ'יפס – עתירה במילוי שוקולד צ'יפס מריר משובח (20% של שוקולד צ'יפס איכותי), נימוחה בפה ובטעם ביתי. עוגת השוקולד צ'יפס מצטרפת לסדרת העוגות של אחוה.

מחיר: מארז 400 גרם – 12.90 שקל.

הדובונים באים לספארי

"אסם" משיקה את החטיף דובונים (חטיף תפוחי אדמה אוורירי) בצורות ובטעם חדש: דובונים במהדורת גן חיות: אריה, פיל, צב וחיות נוספות, כולם מצטרפים לחגיגה שמתאימה לילדים. בנוסף, מכילה אריזת הדובונים גן חיות הפעלה מהנה לילדים – מדבקות צבעוניות בצורות של חיות, המשתלבות עם הפעלה בגב האריזה (ההפעלה מתאימה לילדים בגיל 5). הטעם החדש מצטרף לסדרת הטעמים של דובונים, הכוללת את הטעם הקלאסי שמנת-בצל, חמוץ מתוק ופיצה.

מחיר: שקית 40 גרם – 4.5 שקלים.

ניוקי איטלקי בטעם ביתי

חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, משווקת בארץ את מותג הניוקי האיטלקי Piccata, ומציעה סדרת ניוקי בטעם ביתי, להכנה קלה ומהירה. הסדרה כוללת מגוון טעמים: ניוקי תפוחי אדמה, ניוקי תפוחי אדמה עם תרד, ניוקי 3 צבעים המשלב תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ותפוחי אדמה עם עגבניות, וכן גם מיני-ניוקי תפוחי אדמה. מומלץ להגיש בתוספת רטבים – עגבניות, שמנת עם פרמז'ן, בולונז, פסטו ועוד.

מחיר: אריזת 500 גרם – 8 שקלים.

שניצל וצ'יפס במוצר אחד

חברת "עוף טוב" משיקה את הארוחה שכל הילדים אוהבים – שניצל וצ'יפס במוצר אחד. אריזת 600 גרם של שניצל עוף ביתי בציפוי צ'יפס מ-100% רכיבים טבעיים. מדובר בפרי פיתוח טכנולוגי ממושך ומאתגר שמטרתו צמצום הפער בין המוצר המוכן למוצר הביתי.

מחיר: אריזת 600 גרם – 38.90 שקל.

חלבה ללא סוכר

"בארכה", מותג המזון הגדול ביותר בישראל לטחינה, ממשיך את הצלחת קולקציית חטיפי החלבה ומרחיב את הסדרה בגרסה ללא תוספת סוכר, עם שני טעמים חדשים: וניל ו-וניל בתוספת פקאן ופיסטוק. כל חטיף חלבה בין 90-91 קלוריות בלבד, ומכיל 50% טחינה, העשויה עם גרעיני שומשום מלא. החלבה דלה בנתרן ומכילה מינרלים חשובים, כגון סידן, וברזל. הסדרה אינה מכילה גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל.

מחיר: מאגד 6 חטיפים – 15 שקל.

סוכריות ללא סוכר

חברת "ריקולה", יצרנית סוכריות הצמחים המובילה בעולם, משיקה טעם חדש המצטרף לסדרת סוכריות הצמחים המצליחה: טעם תפוח ומנטה. הרכב 13 הצמחים הייחודים ל"ריקולה", בשילוב הטעם המיוחד של התפוח והמנטה, מעניקים לסוכרייה את טעמה הייחודי. כל סוכרייה מכילה 6 קלוריות בלבד, ללא חומר משמר וללא חומרי טעם וריח מלאכותיים. סדרת סוכריות הצמחים ללא סוכר של "ריקולה" כוללת סוכריות צמחים בטעמים: צמחים, מנטה, לימון מנטה, פרחי סמבוק, תפוז מנטה, פטל חמוציות וכעת – תפוח מנטה.

מחיר: אריזת 50 גרם – 15 שקל.

חטיפים קטנים מסביב לעולם

חברת "קולומבוס", חברה ישראלית המתמחה ביבוא ופיתוח מוצרי מזון מהעולם, משיקה: "טעימה מ…". מדובר בסדרת נשנושי חטיפים ממדינות אקזוטיות: בוטנים מצופים בטעם תירס (אינדונזיה), בוטנים מצופים בטעם גריל (יפן), בוטנים מצופים בטעם צ'ילי (מקסיקו), חטיפי אורז אקזוטיים (תאילנד) ונשנושי שעועית פיקנטי (סין). כל אריזה כוללת כמות חטיפים של 25 גרם, כחלק ממגמה עולמית של אכילה מאוזנת ובריאה, באמצעות אריזות מוקטנות הכוללת מזון בכמות האידיאלית, שמירה על איכות הסביבה.

מחיר: אריזת 25 גרם – 3.99 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן