41 מדינות יציגו בתערוכת התיירות הבינלאומית בחודש הבא

עשרות מדינות יציגו השנה בתערוכת התיירות הבינלאומית שתתקיים בחודש הבא בגני התערוכה בתל אביב, בדגש על משלחות מיעדים פחות מוכרים לקהל הישראלי כמו גאנה, יפן, נורבגיה וקוריאה. כולם רוצים לפתות את התייר הישראלי

41 מדינות יציגו בתערוכת התיירות הבינלאומית בחודש הבא

עשרות מדינות יציגו השנה בתערוכת התיירות הבינלאומית שתתקיים בחודש הבא בגני התערוכה בתל אביב, בדגש על משלחות מיעדים פחות מוכרים לקהל הישראלי כמו גאנה, יפן, נורבגיה וקוריאה. כולם רוצים לפתות את התייר הישראלי

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2014 IMTM – International Mediterranean Tourism Market – תיערך השנה בפעם העשרים בגני התערוכה בתל אביב בין ה-11-12 לפברואר.

מציגים מיפאן בתערוכה בשנה שעברה. מחפשים את התייר הישראלי. (צילום: עירית רוזנבלום)
מציגים מיפן בתערוכה בשנה שעברה. מחפשים את התייר הישראלי. (צילום: עירית רוזנבלום)

בתערוכה ישתתפו השנה משלחות מ-41 מדינות: הודו, תאילנד, יפן, קוריאה, סין, נפאל, מיאנמר, בולגריה, קרואטיה, רוסיה, רומניה, קפריסין, יוון, צרפת, גרמניה, איטליה, סרביה, סלובניה, בלרוס, פורטוגל, ספרד, הונגריה, מונטנגרו, טנזניה, אתיופיה, מרוקו, גאנה, אסטוניה, צ'כיה, גאורגיה, אלבניה, מלטה, בוסניה, סרפסקה, סלובקיה, מולדובה, דנמרק, שבדיה, נורבגיה, פולין, וליטא.

בנוסף למדינות אלה, שרואות בתיירות הישראלית שוק מתפתח משמעותי עבורן, ישתתפו בתערוכה גם חברות תעופה מאוקראינה ואוזבקיסטן, וכן נציגויות של בתי מלון מרחבי אירופה.

לדברי אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של חברת Israel Travel News ומיזמי IMTM, מהיצע המדינות הרחב שישתתפו השנה בתערוכה, ניתן בהחלט לקבוע שהתייר הישראלי ממוקם במקום חשוב על מפת התיירות העולמית. "לצד יעדים קלאסיים ואהובים על הקהל הישראלי, אנחנו רואים מגמה מצד בכירי ענף התיירות בישראל של פתיחת יעדים חדשים והסתגלות שוק התיירות היוצאת בישראל ליעדים חדשים ואקזוטיים", אומר שמואלי, "בנוסף, יש לזכור ששיתוף הפעולה עם נציגי המשלחות מחו"ל מיועד גם לתיירות הנכנסת ויכול להוות תרומה משמעותית להכנסותיה של ישראל מתיירות, שעומדות על כ-40 מיליארד שקל בשנה, על פי נתוני משרד התיירות".

התערוכה ב-2013 במבט מלמעלה. (צילום: עירית רוזנבלום)
התערוכה ב-2013 במבט מלמעלה. (צילום: עירית רוזנבלום)

שמואלי הביע תקווה שהתערוכה תמשיך לתרום להכנסות הכלכלה הישראלית "ושבסוף שנת 2014 נתבשר ששברנו שיאים נוספים בתיירות הנכנסת והיוצאת."

IMTM, האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל, נערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, ומתקיים בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, חברת אל-על, וערוץ הטיולים המופק באמצעות חברת "ענני תקשורת", ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.
www.imtm-telaviv.com.

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2014 IMTM – International Mediterranean Tourism Market – תיערך השנה בפעם העשרים בגני התערוכה בתל אביב בין ה-11-12 לפברואר.

מציגים מיפאן בתערוכה בשנה שעברה. מחפשים את התייר הישראלי. (צילום: עירית רוזנבלום)
מציגים מיפן בתערוכה בשנה שעברה. מחפשים את התייר הישראלי. (צילום: עירית רוזנבלום)

בתערוכה ישתתפו השנה משלחות מ-41 מדינות: הודו, תאילנד, יפן, קוריאה, סין, נפאל, מיאנמר, בולגריה, קרואטיה, רוסיה, רומניה, קפריסין, יוון, צרפת, גרמניה, איטליה, סרביה, סלובניה, בלרוס, פורטוגל, ספרד, הונגריה, מונטנגרו, טנזניה, אתיופיה, מרוקו, גאנה, אסטוניה, צ'כיה, גאורגיה, אלבניה, מלטה, בוסניה, סרפסקה, סלובקיה, מולדובה, דנמרק, שבדיה, נורבגיה, פולין, וליטא.

בנוסף למדינות אלה, שרואות בתיירות הישראלית שוק מתפתח משמעותי עבורן, ישתתפו בתערוכה גם חברות תעופה מאוקראינה ואוזבקיסטן, וכן נציגויות של בתי מלון מרחבי אירופה.

לדברי אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של חברת Israel Travel News ומיזמי IMTM, מהיצע המדינות הרחב שישתתפו השנה בתערוכה, ניתן בהחלט לקבוע שהתייר הישראלי ממוקם במקום חשוב על מפת התיירות העולמית. "לצד יעדים קלאסיים ואהובים על הקהל הישראלי, אנחנו רואים מגמה מצד בכירי ענף התיירות בישראל של פתיחת יעדים חדשים והסתגלות שוק התיירות היוצאת בישראל ליעדים חדשים ואקזוטיים", אומר שמואלי, "בנוסף, יש לזכור ששיתוף הפעולה עם נציגי המשלחות מחו"ל מיועד גם לתיירות הנכנסת ויכול להוות תרומה משמעותית להכנסותיה של ישראל מתיירות, שעומדות על כ-40 מיליארד שקל בשנה, על פי נתוני משרד התיירות".

התערוכה ב-2013 במבט מלמעלה. (צילום: עירית רוזנבלום)
התערוכה ב-2013 במבט מלמעלה. (צילום: עירית רוזנבלום)

שמואלי הביע תקווה שהתערוכה תמשיך לתרום להכנסות הכלכלה הישראלית "ושבסוף שנת 2014 נתבשר ששברנו שיאים נוספים בתיירות הנכנסת והיוצאת."

IMTM, האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל, נערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, ומתקיים בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, חברת אל-על, וערוץ הטיולים המופק באמצעות חברת "ענני תקשורת", ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.
www.imtm-telaviv.com.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן