Skip to content

אייר קנדה רוז' תרחיב הקיץ את יעדיה לאיים הקריביים

מדובר בגידול של 22% במושבים לאיים הקריביים לעומת אשתקד וגידול במספר הטיסות ממונטריאול לקנקון, פורט או פרינס ופונטה קאנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אייר קנדה רוז' (Air Canada Rouge), חברת הבת של אייר קנדה לטיסות נופש, הודיעה אתמול, כי בקיץ הקרוב היא מרחיבה את יעדיה לאיים הקריביים ולאתרי נופש נוספים. קווים אשר הופעלו בעבר על ידי אייר קנדה מטורונטו וממונטריאול לקובה, הרפובליקה הדומיניקאנית, איי בהאמה, ברבדוס, האיטי, קנקון, טמפה ופלורידה, יופעלו החל מראשית האביב באמצעות אייר קנדב רוז'. כמו כן תפעיל אייר קנדה בקיץ הקרוב 44 קווים ל-28 יעדי נופש פופולאריים באירופה כגון: אתונה, אדינבורו וונציה ויעדים חדשים כגון: ברצלונה, דבלין, ליסבון, מנצ'סטר, ניס ורומא.

מטוס איירבס A319 של אייר קנדה רוז'
מטוס איירבס A319 של אייר קנדה רוז'

גידול במספר מושבים ובטיסות

הרחבת יעדיה של אייר קנדה רוז' לאיים הקריביים מהווה עלייה של 22% במספר המושבים ליעד זה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. העלייה הגדולה ביותר של % 36תהיה ממונטריאול, שגם יהיה בה גם גידול של 20% בכמות הטיסות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בשל הוספת טיסות לקנקון, פורט או פרינס ופונטה קאנה.

"תגובות חיוביות"

"אייר קנדה רוז' זכתה לתגובות חיוביות ביותר מלקוחותיה מאז החלה להפעיל טיסות בקיץ 2013". אמר בן סמית, סגן הנשיא והמנהל המסחרי הראשי של אייר קנדה, "התוספת של יעדים לאיים הקריביים למערך הטיסות של אייר קנדה בכל ימות השנה, היה צעד מתבקש, נוכח העובדה שאייר קנדה רוז' מאפשרת לנו להתחרות בצורה כלכלית יותר על קווים אלה, תוך הישענות על מיצובה החזק של אייר קנדה בשוק הנופש. צמיחתה של אייר קנדה רוז', בבד עם חידוש צי המטוסים שלה והרחבת יעדיה בשווקים הבינלאומיים, ממשיכים להיות מרכיב מרכזי באסטרטגיה של אייר קנדה לצמיחה רווחית ובת קיימא".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן