Skip to content

מנכ"ל המאוחדת: להסכם הקיבוצי חשיבות מכרעת בשיקום הקופה

טוען מנכ"ל מנכ"ל קופת חולים מאוחדת, זאב וורמברנד, שחתם אתמול על הסכם קיבוצי היסטורי עם 4,000 עובדי הקופה. הוא מוסיף כי "אני שמח שגם במשרדי הבריאות והאוצר תמכו בהסכם היסטורי זה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"למרות הלחץ התקציבי שבו מצוייה הקופה, יקבלו כ-4,000 העובדים תוספות שכר בשיעור של עד 10%, בעלות כוללת של 110 מיליון שקל. בנוסף אנו מקצים כ-5 מיליון שקל לתשלום מענק מיידי בסכום כולל של 1,200 שקל לעובד", מסביר מנכ"ל מאוחדת, זאב וורמברנד, שחתם אתמול הסכם קיבוצי היסטורי עם עובדי הקופה. לדבריו, "מעבר לסוגיית השכר, ההסכם מבטיח גם הסדרה סוציאלית וארגונית של מערכת יחסי העבודה במאוחדת".

חותמים על ההסכם הקיבוצי. במרכז זאב וורמברנד , מנכ"ל קופת חולים מאוחדת, לשמאלו יו"ר ועד העובדים שלה ונטורה אשכנזי ומימין איילת גביש, סמנכ"ל משאבי אנוש. צילום : קופת חולים מאוחדתחותמים על ההסכם הקיבוצי. במרכז זאב וורמברנד , מנכ"ל קופת חולים מאוחדת, לשמאלו יו"ר ועד העובדים שלה ונטורה אשכנזי ומימין איילת גביש, סמנכ"ל משאבי אנוש. צילום : קופת חולים מאוחדת

המו"מ נמשך שנתיים

ההסכם הושלם לאחר כשנתיים של משא ומתן שניהלו עובדי מאוחדת בראשות יו"ר הועד, שלה ונטורה אשכנזי למול סמנכ"ל משאבי האנוש במאוחדת, אילת גביש, ובמעורבותם של יו"ר הסתדרות המעוף, ארנון בר דוד וראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עו"ד אבי ניסנקורן, על פי מתווה שגיבשו מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד ובר דוד, על דעת המשנה לממונה על השכר במשרד האוצר, יוסי כהן.

ההסכם הוא כלי ניהולי חשוב

לדברי ורמברנד, מדובר בהסכם קיבוצי היסטורי שנועד להשתית את יחסי העבודה במאוחדת על עקרונות של הוגנות תעסוקתית, העצמת עובדים ושקיפות מלאה. "העובדים הם שותפים אסטרטגיים חיוניים להצלחת כל ארגון והשתתת מערכת יחסי העבודה על הסכם קיבוצי היא כלי ניהולי חשוב בעיני לא פחות מאשר הוא חיוני לעובדים. כך נהגתי כששימשתי מנכ"ל במגזר הפרטי ובוודאי שבכל תפקידיי במגזר הציבורי", ציין וורמברנד והדגיש, כי "על רקע מצבן הכלכלי של קופות החולים בכלל ומאוחדת בפרט, התוצאה שהשיגו העובדים בראשותה של שלה ונטורה אשכנזי, הוא בלתי נתפס כמעט. אבל אני שמח שגם במשרדי הבריאות והאוצר תמכו בהסכם היסטורי זה – שנודעת לו חשיבות מכרעת בהשלמת שיקומה של מאוחדת והחזרתה למובילות במערכת הבריאות הציבורית בישראל".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן