Skip to content

נוהל חירום ביטחוני חמור הופעל בנתב"ג

נוסע גילה ניצרת רימון על מושבו במטוס של חברת התעופה האוקראינית בנתב"ג. הנוסעים הורדו מהמטוס וכל המזוודות פורקו מתאי המטען ונבדקו בקפדנות. הופעלה יחידת כלבנים, שבדקה עם הכלבים המאומנים את המטוס כולל תאי המטען
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פורקים את המזוודות (צילום: עופר לפלר רש"ת)
פורקים את המזוודות (צילום: עופר לפלר רש"ת)

בעקבות גילוי ניצרת רימון הבוקר במטוס של חברת התעופה אוקראין אינטרנשונל האוקראינית הופעל נוהל ביטחוני חמור בנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג).

הבוקר כאשר המטוס האוקראיני עמד בעמדת החנייה ו-145 הנוסעים הועלו למטוס, זיהה אזרח ישראל על המושב שלו ניצרת רימון (טבעת ופין). הנוסע דיווח על כך לצוות המטוס והקברניט דיווח על הממצא לאנשי הביטחון של נתב"ג. מייד הופעל נוהל חירום ביטחוני חמור.

ביצוע נוהל החירום

במסגרת נוהל הביטחוני החמור הורדו כל הנוסעים מהמטוס והועברו לאולם סמוך. מתאי המטען בבטן המטוס פורקו כל המזוודות. שעברו בדיקות ביטחוניות קפדניות. כמו כן הופעלה יחידת הכלבנים המיוחדת, שהכניסה את הכלבים המאומנים לתוך המטוס, כולל תאי המטען. הכל כדי לשלול אפשרות של פגיעה ביטחונית.

כשהסתיימו של הבדיקות ולא נמצא דבר, הוחזרו המזוודות לתאי המטען, הנוסעים הועלו למטוס והוא המריא לדרכו. בעת הפעלת נוהל החירום הביטחוני, נמשכה הפעילות התעופתית בנתב"ג כסידרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן