Skip to content

מהדורה חדשה למדריך ההוסטלים והגסט האוסים בישראל

רשת ההוסטלים הפרטיים בישראל, ILH-Israel Hostels, משיקה בימים אלה את מדריך ההוסטלים לשנת 2014. זו השנה השמינית בה מודפס המדריך הכתוב בשפה האנגלית. המדריך הישראלי משתף פעולה עם הוסטלים בגדה, בירדן ובמצרים, אשר מבצעים הפניות הדדיות של תיירים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
תרמילאים במטבח באברהם הוסטל בירושלים. (צילום: דניאל קליין)
תרמילאים במטבח באכסניית אברהם הוסטל בירושלים. (צילום: דניאל קליין)

מדריך ההוסטלים לשנת 2014 ראה אור, וניתן לקבל אותו בחינם בכל לשכות התיירות וההוסטלים הפזורים ברחבי הארץ. לצדו הושק אתר חדש ל- ILH אשר מותאם לסמארטפון ולטאבלטים ודרכו ניתן לבצע הזמנות לכל הוסטל החבר ברשת.

מדריך ההוסטלים הישראלי נועד לסייע למטייל העצמאי בתכנון הטיול בישראל וללוות אותו במהלך ביקורו בארץ, הוא מחולק בחינם ומופץ בכל רחבי הארץ באכסניות הרשת, לשכות מידע לתייר, שמורות טבע וכן בלשכות מידע לתייר של משרד התיירות בעולם.

המדריך כולל טבלת הוסטלים מפורטת, בה מופיעים כל ההוסטלים החברים ברשת מהגולן ועד אילת ולצידה מפות מרחיבות של הערים הגדולות תל אביב וירושלים. בין השאר ניתן למצוא במדריך מפה גדולה של הארץ, עליה ניתן לתכנן את מסלול הטיול. על המפה: כבישי עדכניים, מסלולי טיול גדולים וכן פרסום לכרטיס ההנחות החדש המאפשר הנחה בהזמנה ישירה בכל ההוסטלים החברים ב-ILH.

גם השנה כולל המדריך שיתוף פעולה של הוסטלים בגדה, ירדן ומצרים עם ההוסטלים של ILH, אשר מבצעים הפניות הדדיות של תיירים בין המקומות. פעילות משותפת זו בסיסה בחזון של שיתוף פעולה אזורי הנובע אמונה ומחשבה שהאזור כולו ראוי שיהפוך ליעד לטיול ארוך לתרמילאים

בין המגמות הבולטות השנה המוצאות ביטוי במדריך, אפשר לציין את פתיחתה של אכסניה פרטית שניה ברמת הגולן ובקרוב צפויה להיפתח אכסניה נוספת. שביל הגולן מסומן על מפת המידע המופיעה במדריך.

מגמה נוספת המעוררת גאווה בקרב אנשי העמותה היא העובדה, שמרבית ההוסטלים החדשים שנפתחו השנה הם פרי סדנאות היזמים שהעמותה מקיימת במשך השנה. הדרישה להגדיל את הידע בתחום פתיחה וניהול של הוסטלים רק גוברת ו-ILH נותנת מענה ליזמי הוסטלים בתחילת דרכם כמו גם ליווי מקצועי בהמשך.

הוסטלים חדשים בתל אביב

גם בתל אביב נרשמת התעוררות בכל הנוגע לפתיחתם של הוסטלים חדשים והשנה מופיעים במדריך שני הוסטלים חדשים:OVERSTAY בדרום ת"א ו-MILK&HONEY ביפו. כמו כן ישנם מספר הוסטלים נוספים בשלבי הקמה ותכנון.

תפיסת "התיירות האחראית", שהמדריך הוא חלק מדרכי מימושה, מוצאת ביטויה בשיתוף הפעולה עם גופים דוגמת מבשלת הבירה המקומית "נגב" וזאת מתוך הנחת יסוד ששילוב בין הוסטלים לבירה מקומית מעצים הדדית כמו גם מקדם תיירותית וכלכלית את האזורים בהם פועלים ההוסטלים.

במדריך: מפורטים בנוסף להוסטלים גם מסלולי צעידה ומסלולי טיול מומלצים (לרבות שביל ישראל וג'יזס טרייל). במדריך השנה יש גם שיתוף פעולה עם Abraham path – מסלול טיול המתחיל במולדתו של אברהם בטורקיה וצפוי להסתיים באפריקה, עובר גם בישראל ובגדה ומסומן במפת המדריך.

כמו תמיד ניתן למצוא בו רשימת גנים לאומיים נבחרים, מידע אודות שירותי השכרת טלפונים ניידים, מפת רכבות ושירותי הסעה ציבוריים בישראל, מפת כבישים, מספרי חירום, רשימת החגים לשלושת הדתות לשנת 2014, טבלת זמני נסיעה ועוד.

www.hostels-israel.com.

את מדריך ההוסטלים הישראלי המודפס לשנת 2014 ניתן לקבל דרך פניה למייל: [email protected]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן