Skip to content

ראש ממשלת בריטניה קמרון ינאם בכנסת ביום רביעי הבא

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הזמין את דיוויד קמרון לנאום בכנסת בעת שהשניים נפגשו לפני מספר חודשים בדרום אפריקה, בהלווייתו של נלסון מנדלה. ראש הממשלה הבריטי היה צפוי להגיע לכנסת לפני מספר שבועות אולם אז ביטל את הגעתו בשל ההצפות בלונדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון, יגיע לישראל וינאם בכנסת ביום רביעי הבא, ה- 12 במרץ. קמרון אמור היה להגיע לכנסת לפני מספר שבועות אולם אז ביטל את הגעתו בשל ההצפות בלונדון. כעת הוא צפוי להגיע.

(צילום: אתר הכנסת)
יו"ר הכנסת וראש ממשלת בריטניה בהלווית מנדלה (צילום: אתר הכנסת)

קמרון יתקבל בכנסת בטקס ובקבלת פנים, ולאחר פגישה עם יושב ראש הכנסת – צפוי ראש הממשלה האורח לנאום במליאה. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הזמין את קמרון לנאום בכנסת בעת שהשניים נפגשו לפני מספר חודשים בדרום אפריקה, בהלווייתו של נלסון מנדלה. דיוויד קמרון נענה להזמנה. 

אדלשטיין מברך על בואו ואומר: "אני מאמין שהביקור יתרום לידידות בין בריטניה לישראל וגם לקשרים בין שתי המדינות. כמובן שנעשה הכול על מנת שהאורח יתקבל בכנסת באופן הראוי והמכובד ביותר. אני שמח גם על שהכנסת חוזרת ותופסת את מקומה כבמה המרכזית בה בוחרים מנהיגי העולם לנאום לעם בישראל". 

יצוין כי בשנה האחרונה כבר זכו לכבוד לנאום במליאת הכנסת נשיא צרפת פרנסואה הולנד, ראש ממשלת קנדה סטיבן הארפר ונשיא הפרלמנט האירופי מרטין שולץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן