Skip to content

גרמניה בדגש יהודי

לשכת התיירות הגרמנית פרסמה עלון תיירות מקוון חדש שעוסק בטיולים בגרמניה, עם דגשים מיוחדים לתייר היהודי. העלון הוא חלק מקמפיין התיירות החדש של לשכת התיירות, המופנה לתיירים בעלי עניין במורשתם היהודית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בית הכנסת היהודי החדש בברלין. אתרים ב-64 ערים. (צילום: ויקיפדיה)
בית הכנסת היהודי החדש בברלין. אתרים ב-64 ערים. (צילום: ויקיפדיה)

לשכת התיירות הגרמנית פרסמה עלון תיירותי מקוון חדש שכותרות "טיולים בגרמניה עם דגשים מיוחדים לתייר היהודי" – עלון גדוש בעצות ומידע על החיים היהודים, התרבות ואתרים בעלי עניין מיוחד ב-64 ערים ברחבי גרמניה.

העלון, העומד לרשות תיירים להורדה בחינם מהרשת (בכתובת: www.germany.travel/en/ebrochoures.html) , הוא חלק מקמפיין התיירות החדש של לשכת התיירות הגרמנית, המופנה לתיירים בעלי עניין במורשתם היהודית.

גרמניה היא ביתה של הקהילה היהודית השלישית בגודלה במערב אירופה. הקהילה היהודית המשגשגת בגרמניה היא היחידה ההולכת וגדלה ולא מצטמצמת. בכל רחבי גרמניה – צפון, דרום, מזרח ומערב – ישנם אתרים רבים שבהם ניתן לפגוש את ההיסטוריה היהודית העשירה של המקום.
בשנת 2013 נרשמה עלייה מרשימה של 15.8% בלינות של תיירים ישראלים בגרמניה בין החודשים ינואר לנובמבר, בהשוואה לאותה תקופה בשנה הקודמת.

"עלון העצות למטיילים יהודיים מהווה תוספת חשובה למדף עלוני הטיולים של לשכת התיירות הגרמנית, בעיקר משום שאנחנו נמצאים בעיצומן של הכנות לחגיגות יובל החמישים לכינונם של היחסים בין ישראל לגרמניה, יובל שייחגג בשנת 2015", אומרת פטרה הדרופר, העומדת בראש לשכת התיירות הגרמנית שמרכזה בפרנקפורט. הלשכה מקדמת את גרמניה כיעד תיירותי בשם משרד הכלכלה והטכנולוגיה הלאומי ופעילותה ממומנת על ידיו בהתאם להחלטת הבונדסטאג.

העלון המקוון החדש מכיל גם מפות אינטראקטיביות וקישורים שימושיים ליעדים ומקומות בעלי עניין יהודי, שניתן לפגוש בגרמניה של היום. כמו כן ניתן להוריד מהרשת את המדריך כולו, המתפרש על כשישים עמודים, או לבחור פרקים בנוגעים לאתרים או ערים ספציפיות על מנת לתכנן טיול מקומי הכולל אתרי מורשת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן