Skip to content

מצטיינים ברשת

‏מלון בראשית זכה בעיטור המצוינות לשנת 2014 של גולשי אתר טריפאדוויזור ושלושה מלונות של קראון פלזה זכו בפרס מצוינות מאותו אתר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון בראשית של רשת ישרוטל במצפה רמון. עיטור הצטיינות. (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון בראשית של רשת ישרוטל במצפה רמון. עיטור הצטיינות. (צילום: אסף פינצ'וק)

מלון בראשית, הנמנה על קבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, נקבע על ידי גולשי אתר התיירות החשוב בעולםT טריפאדוויזור כזוכה בעיטור המצוינות לשנת 2014 (TripAdvisor® Certificate of Excellence award.).

העיטור, אשר מוקיר מצויינות באירוח, ניתן רק למוסדות אשר באופן קבוע זוכים בביקורות יוצאות דופן ממטיילים ב-TripAdvisor.

בהודעה, אשר הגיעה מהנהלת האתר, נמסר כי העיטור היוקרתי מוענק לעסקים שבאופן תמידי זוכים בציונים הגבוהים ביותר על ידי גולשי TripAdvisor, וכי הם מקווים שההנהלה וצוות המלון גאים בהכרה לה הם זוכים מאורחיהם.

חדר אקזקיוטיב במלון קראון פלזה תל אביב. (צילום: רמי סולומון)
חדר אקזקיוטיב במלון קראון פלזה תל אביב. (צילום: רמי סולומון)

ואילו רשת מלונות קראון פלזה ישראל הודיעה על זכייתם של שלושה בתי מלון של הרשת בפרס המצויינות לשנת 2014 מטעם האתר. בתי המלון קראון פלזה סיטי סנטר ת"א, קראון פלזה ת"א וקראון פלזה חיפה זכו בפרס בגין הניקוד הגבוה ביותר שקיבלו מאורחים שהתארחו במלונות. (Top ratings from TripAdvisor travellers) .

שי אסיה, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות קראון פלזה, ברך על הזכייה ואמר שהזכייה של בתי המלון בפרס ההצטיינות מסמלת את ההשקעה והעבודה הקשה של כל אחד ואחת מעובדי בתי המלון, אך יותר מכך הזכייה מראה על שביעות הרצון וההנאה של המבקרים והאורחים במלונות. "לא בכדי מלונות קראון פלזה תל אביב וחיפה גורפים מדי שנה גם את פרס המצוינות של רשת מלונות אינטרקונטיננטל, הרשת הבינלאומית הגדולה בעולם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן