Skip to content

מותג יוקרה גם לרשת מלונות אורכידאה

רשת מלונות אורכידאה מקבוצת ג'ורדאש של האחים נקש השיקה מותג יוקרה חדש לחלק ממלונות הרשת. זאת במסגרת אירוע במלון מצפה ירושלים, שהיה מלון מעלה החמישה ועבר שיפוץ ושידרוג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"בתי הלורדים" במלון מצפה ירושלים של רשת אורכידאה. בריכה פרטית. (צילום מאתר המלון)
"בתי הלורדים" במלון מצפה ירושלים של רשת אורכידאה. בריכה פרטית. (צילום מאתר המלון)

אחרי רשת ישרוטל, שמיתגה חלק ממלונות היוקרה שלה במיתוג אקסקלוסיב קולקשן, הכריזה גם רשת אורכידאה על מהלך דומה והשיקה בסוף השבוע את המותג ROYAL ORCHID במלון מצפה ירושלים הסמוך לקיבוץ מעלה החמישה.

עם המלונות במיתוג היוקרה נמנים מלון אורכידאה הריף החדש באילת, מתחם הווילות היוקרתי במלון אורכידאה באילת, "בית בגליל" ביער ביריה ומתחם הסוויטות הקרוי "בתי הלורדים" – שמונה סוויטות יוקרתיות במבני אבן עתיקים, הכוללות בריכת שחיה פרטית ומדרך עץ (דק), אל מול נוף הרי ירושלים – במלון אורכידאה "מצפה ירושלים".

המלון, ששמו עתה מצפה ירושלים, ואשר היה בבעלות קיבוץ מעלה החמישה, נרכש ברובו (74%) על ידי האחים נקש ב-52 מיליון שקלים ונעשתה השקעה רבה גם בשידרוגו, כולל באגף מיוחד שחדריו משקיפים ליערות ולמבואות ירושלים.

מלון מצפה ירושלים של אורכידאה. צופה אל הנוף. (צילום: עירית רוזנבלום)
מלון מצפה ירושלים של אורכידאה. צופה אל הנוף. (צילום: עירית רוזנבלום)

בעתיד יצטרפו אל המותג החדש  גם המלון הנבנה בימים אלה במתחם ה"קישלה" ליד כיכר השעון ביפו, המלון הנבנה בכיכר ציון בירושליים וכפר הנופש הנבנה בחוף כורסי שבצדה המזרחי של הכנרת..

דורי שושן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של הרשת, הציג בפני האורחים את חזון הרשת, שכולל השבחת אתרים המתאימים למלונות, לדאוג לפרטים הקטנים מבלי לוותר על התמונה הרחבה ועוד.

באירוע על הדשא, בנוכחות האחים נקש, בירך מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, שמואל צוראל, את המשקיעים וציין את התודה שמגיעה להם על החזון, האמונה והבטחון שהם מפגינים בתעשיית התיירות בישראל, שנחשבת לתחום מאד מסוכן. לדבריו, הגדולה של אורכידאה היא לקחת מוצרים קיימים, להשביח אותם ולהגדיל את מצבת העובדים. זאת לצד בניית מלונות חדשים במקומות לא פשוטים.

עוד ציין שחשובה יותר מההשקעה עצמה היא הדוגמה שנותנים האחים נקש: "ההחלטה להשקיע בישראל, למי שיש השקעות לא מעטות בחו"ל, היא מאד ראויה ומהווה סימן לאחרים ודוגמה למשקיעים נוספים", אמר צוראל.

הבריכה במלון מצפה ירושלים של אורכידאה. (צילום: עירית רוזנבלום)
הבריכה במלון מצפה ירושלים של אורכידאה. (צילום: עירית רוזנבלום)

בתי המלון שבבעלות ובניהול רשת אורכידאה הם אורכידאה אילת, מלון אורכידאה ריף החדש – מלון בוטיק על חוף הים באילת ששידרוגו ועיצובו מחדש הושלמו לאחרונה, אורכידאה וילות (אגף הווילות המפואר של מלון אורכידאה אילת), פארק פלאזה אורכידאה תל אביב, מלון הבוטיק "בית בגליל" ביער ביריה הסמוך לראש פינה, אורכידאה אוקינוס סוויטות – על הטיילת בהרצליה, אורכידאה "מצפה ירושלים", אורכידאה כיכר ציון (הרברט סמואל) הממוקם בכיכר ציון בירושלים – המלון עובר בימים אלה מתיחת פנים משמעותית ועתיד להיפתח לקראת מחצית 2015, המלון ה"ירוק" בחוף כורסי על שפת הכנרת, המלון ביפו ומלון הסוויטות הנבנה בסמוך לצומת הקאנטרי קלאב.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן