Skip to content

הלילה הותקפו פעמיים מטרות בעזה

קדמו לתקיפות ירי ארבעה טלי קסאם מעזה לישראל. הטילים התפוצצו בשטחים פתוחים ללא נזק לרכוש או לנפש. צה"ל דיווח על פגיעות מדויקות במנהרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קדמו לתקיפות ירי ארבעה טלי קסאם מעזה לישראל. הטילים התפוצצו בשטחים פתוחים ללא נזק לרכוש או לנפש. צה"ל דיווח על פגיעות מדויקות במנהרות. צה"ל הציב שילוט באזור, הקורא לאזרחים להימנע מנסיעה בצירים פתוחים, החשופים לירי צלפים 

מאת אליק מאור

צילום פגיעה במטרות בעזה. (צילום: דו"צ)
צילום פגיעה במטרות בעזה. (צילום: דו"צ)

צה"ל תקף הלילה פעמיים מטרות בעזה. בפעם הראשונה דווח על ידי הפלסטינים כי מסוקי חיל האוויר ירו לעבר שטחים פתוחים, בין שכונת סג'אעיה וג'בליה בעזה,  ובפעם השנייה הודיע דובר צה"ל על תקיפת שתי מטרות מנהרה, בצפון הרצועה ובמרכזה.

הפלסטינים מדווחים כי ארבעה פלסטינים נפצעו בתקיפה לפנות בוקר. הותקפו –  בסיסי אימונים של הזרוע הצבאית של החמאס ממזרח לעזה. הפצועים פונו לבית החולים שיפא בעיר. בתקיפה נוספת הופצץ בסיס של הג'יהאד האיסלמי, לא דווח על נפגעים.

בפעם הראשונה אושש דובר צה"ל את טענת הפלסטינים ודיווח כי הירי נעשה לעבר דמויות חשודות באזור הגדר. בפעם השנייה, לדברי צה"ל, זוהו פגיעות מדויקות במטרות. צה"ל הודיע, "כי לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל". דובר צה"ל הוסיף, כי הוא רואה בארגון החמאס אחראי  לכך והוא הכתובת לנטילת האחריות.

תקיפת צה"ל באה כתגובה לירי ארבעה טילי קסאם אתמול בערב, (רביעי), מצפון רצועה עזה לעבר שטח פתוח במועצת חוף אשקלון ושדות נגב. הטילים התפוצצו בשטחים פתוחים ולא נגרם נזק לרכוש או לנפש. כזכור, בשבוע האחרון גם נורו שני קסאמים נוספים לעבר ישראל. בתגובה לכך תקף צה"ל  והפלסטינים דווחו כי כתוצאה מכך נהרג גבר בן 60.

אין ספק כי חלה הסלמה איטית בירי הטילים לעבר ישראל וכי צה"ל הגביר את הכוננות באזור עוטף עזה. למגפון נודע, כי בשבוע שעבר הציב צה"ל שילוט בטווח של עד 5 קילומטר מאזור גבול עזה, הקורא לאזרחים להימנע מנסיעה בצירים פתוחים, החשופים לירי צלפים ומתריע בפני ירי רקטות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן