Skip to content

מיצובישי מוטורס חוגגת ציון דרך של ייצור 3 מיליון פג'רו

בעולם בו רכבי ה-SUV הפכו תופעה נפוצה, מיצובישי פג'רו מבססת את מוביליותה ומסמנת ציון דרך של ייצור הרכב ה-3 מיליון במספר שנמכר מאז שנת 1982
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפאג'רו היה החלוץ של מגמה חדשה- רכבי שטח מוכוונים לאורח חיים מודרני, כאשר הדור הראשון הושק ביפן במאי 1982 והתבסס על דגם ה- PX33 (ב- 1936) שהיה ציון דרך הן עבור מיצובישי והן לתעשיית הרכב כמכונית הנוסעים היפנית הראשונה שהינה 4WD.

צילום יח"צ חו"ל

במהלך ארבעה דורות רצופים של הפג'רו, יבשת אירופה היא בעלת נתח השוק הגדול ביותר בעולם של דגם זה. חלק ממהצלחה ניתן לייחס להצלחת חסרת התקדים של הרכב על מסלולי המירוץ הכולל 12 ניצחונות בראלי דקאר האגדתי ו- 4 גביעי עולם ב- FIA קרוס קאנטרי ראלי.

מיצובישי מוטורס נשארת מחויבת לקטגוריית ה- SUV בגודל מלא עם איתות לעתיד שניתן על ידי מכונית הקונספט GC-PHEV.

צילום יח"צ חו"ל

ה- Grand Cruiser קונספט פותח כדי לבטא את החזון של מיצובישי מוטורס עבור SUV גדול, חזק ורב העוצמה שיוכל לאפשרלנוסעיו את הבטיחות המירבית בתנאי שטח שונים בייעוד לעבודה או לפנאי, עם ההשפעה הסביבתית הנמוכה ביותר האפשרית. כתוצאה של powertrain plug-in Hybrid (PHEV) חדשני עם מנוע 3.0 ליטר V6 MIVEC בנזין, תיבת הנעה אוטומטית 8 הילוכים, מנוע חשמלי וסוללה בעלת קיבולת גבוהה, המותקנת מתחת לרצפת המטען האחורית על מנת להעניק חלוקת משקל אחורית/קדמית טובה יותר. מערכת PHEV חדשה זו עוברת אוטומטית בין מצב טהור של EV ומצב כלאיים בהתאם לתנאי נהיגה, טעינת סוללה הנותרת וגורמים אחרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן