Skip to content

בצריכה מתמדת: מתחממים

החל מפיג'מות מחממות, דרך גרביים ומעיל וכלה בתנורים חדשים, לכבוד החורף שהיה ושעוד יחזור, בדקנו מוצרים שתפקידם לחמם אותנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פיג'מות של אפרודיטה

ציון: [rating=4]

הרשת הפונה לנשים השיקה סדרה של פיג'מות לעונה הקרה, המתחלקת לשלוש תת-סדרות שונות, הנבדלות זו מזו בסוגי הבדים: אינטרלוק ומיקרופליז, פלנל או כותנה סרוקה. ניסינו פיג'מה מבד המשלבת 80% כותנה, שהתגלתה כנעימה במיוחד על הגוף למרות שרובה מיוצרת מפוליאסטר. כיאה לפיג'מה, הגזרה רפויה, כזו שהופכת את השינה איתה לנוחה באותה המידה שכיף להסתובב איתה בבית. מ-119 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

(צילום: עידו לביא)

גרבי במבוק של Desert Snow

ציון: [rating=3]

גרביים אלו, חלק מסדרת EcoSphera, עשויות מסיבי במבוק במקום סיבי כותנה, הבדל שיש לו משמעות סביבתית, שכן הבמבוק צורך פחות משאבים בגידול שלו. הגרביים מתייבשות מהר יותר בהשוואה לגרביים העשויות מכותנה ויש גם הבדל מסוים בריח, אבל הוא אינו משמעותי כפי שקיווינו. הגרביים נמכרות בצבעי שחור או לבן ובמידות 36-39, 40-43 ו-44-47. הבעיה העיקרית איתן טמונה במחיר, שהוא גבוה למדי, מה שהופך אותן מתאימות בעיקר אם אתם יוצאים לטיולי חורף. 29.9 שקל, להשיג בריקושט.

מעילי פוך של בלנדסטון

ציון: [rating=4]

המותג, המוכר בזכות המגפיים שלו, החל למכור בישראל גם את המעילים. אלו משלבים 90% פלומה ו-10% נוצות, וכך הופכים אותם לקלים במיוחד ומחממים. כל מעיל שוקל פחות מ-200 גרם והוא מתכווץ לכדי גוש קטן שיתפוס מעט במקום בארון או במזוודה. ההגנה מפני קור מובטחת עד למינוס חמש מעלות, אבל במבן המציאות הוא לא הספיק לימים קרים כל כך, במיוחד בגלל שהוא מסתיים בתחתית הבטן, כלומר גזרה של ג'קט, ולא ארוך כמו מעיל חורף. המעיל מגיע בצבעי אפור בהיר ואפור כהה. 280 שקל עד מידה 16, 400 שקל למעילי מבוגרים. להשיג ברשת קרוקס, בחנויות נבחרות וב- www.carrot.co.il.

צילום: אלי לביא

מחממי אוזניים של פפאיה

ציון: [rating=5]

האביזרים לחורף של הרשת מיועדים, כמו שאר הפריטים הנמכרים בה, לילדים. מחממי האוזניים שמציעה הרשת ללקוחות שלה הם גדולים, מכוסים בבדים נעימים למגע, והם נמכרים בצבעים ובהדפסים שונים כגון פרה, טביעות רגל וחייזרים. במבחן הניסיון הם היו נוחים דיים על ראש הילדה שניסתה אותם והם שמרו על האוזניים חמות בימים קרים במיוחד. היא גם אהבה את האופן שבו הם נראים והלכה איתם גם כשבחוץ כבר היה פחות קר. 29.9 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

נעלי הבית של Snoozies

ציון: [rating=5]

הרעיון העומד מאחורי נעלי הבית הללו אנו מכירים מהביקורים שלנו בספרד, שם מייצרים נעלי בית דומות, אם כי מחומרים מעט שונים. הכוונה היא לנעלי בית ללא סוליה קשיחה, עובדה ההופכת אותם לא רק לקלים, אלא גם לנוחים לנשיאה אם יוצאים מהבית. הן עשויות מצמר מוברש, כך שהן יצאו בשלום ממכונת הכביסה; ובזמן שניסינו אותן הם חיממו היטב את כף הרגל. הן מיועדות לנשים, חשוב לציין, ונמכרות במידות 35-42, והן מוצעות במגוון צבעים והדפסים. 69 שקל, להשיג באפרודיטה.

צילום: אבי ולדמן

נעלי בית של Aeroflex

ציון: [rating=4]

הרשת מציעה ליין של נעלי בית לנשים ולגברים, העשויים מחומר המתאים את עצמו לצורת כף הרגל של הבעלים. עובדה זו מספקת מידה גדולה יותר של נוחות, בוודאי בהשוואה לנעלי הבית "קיפי" המפורסמות, אם כי בסופו של דבר עדיין מדובר בנעלי בית. מלבד זאת, הן מחממות למדי ויחד עם זוג גרביים הם הגנו יפה על כפות הרגליים שלנו בלילות הקרים. 149 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: תומר בר

מגבר אוויר מחמם של Dyson

ציון: [rating=2]

ה-AM05  הוא מכשיר חימום יוצא דופן בכל מובן אפשרי. ראשית, העיצוב המודרני שלו, שמבדל אותו מכל מפזר חום/תנור שאי פעם ראיתם. שנית, אופן פעולתו – תשעה סנפירים אסימטריים שואבים אוויר פנימה. האוויר השאוב מואץ והוא יוצא החוצה חם (או קר, בימי הקיץ) על פני משטח דמוי כנף המנתב אותו. אין להבים החותכים את האוויר כפי שיש במכשירי חימום אחרים. שלישית, אפשר לתכנת את הטמפרטורה (יש שלט רחוק) ותרמוסטט מובנה יכבה את המכשיר כשהאוויר בחדר יגיע לטמפרטורה המבוקשת (0-38 מעלות). המכשיר לא שורף את האבק אז הוא אינו מוציא ריח שריפה שמאפיין מוצרי חימום אחרים, וקל לכוון את כיוון זרימת האוויר. יש לו גם מפסק בטיחות. עם זאת, הוא רועש ומזכיר בצליל שלו מכשיר לייבוש השיער; הוא עובד למשך זמן ממושך יותר בהשוואה למזגן; והוא עולה יותר ממזגן ממוצע. 2400-2500 שקל, להשיג ברשתות חשמל, באינטרנט ובחנויות מובחרות.

מפזר חום של ברימאג

ציון: [rating=3]

מכשיר זה, דגם GR-916, זוכה למחמאות קודם כל בזכות העיצוב שלו, מודרני ונעים לעין, שונה ממפזרי החום הבנאליים של העבר. הוא עדיין מאופיין בכל מה שאנו מכירים ממפזר חום – הוא מחמם יעיל נקודתית, אך יתקשה להתמודד עם חלל גדול; יש לו אופציה להוצאת אוויר רגיל או שתי דרגות חימום; ויש לו תרמוסטט ואפשרות לקבוע מתי הוא יתחיל לעבוד ומתי הוא יפסיק. מלבד זאת, פעולת החימום שלו זהה לכל מפזר חום אחר בשוק, כך שהוא מומלץ רק למי שאוהב את החימום שמספק מפזר חום. 139 שקל, להשיג בחנויות ורשתות חשמל.

ביגוד תרמי מחמם של SunWay 

ציון: [rating=4]

ליין ה"לייקרה–פליז תרמי" של החברה מיועד לכל מי שעוסק בפעילות גופנית בימי החורף, במיוחד כזו הנעשית במקום פתוח, ורוצה לשמור על טמפרטורת הגוף שלו. בחנו חולצה מתוך הקולקציה, הכוללת גם מכנסיים. השילוב של הלייקרה והפליז יוצרים בד נעים למגע – עובדה חשובה, כי הבגד צמוד לגוף; והוא מאדה זיעה בצורה טובה יחסית, עובדה חשובה לא פחות. גם כאשר נעשה בו שימוש בתנאים רטובים, הוא הצליח לשמור על טמפרטורת הגוף. המוצרים נמכרים ממידה 4 לילדים ועד 3XL למבוגרים. מ-189.9 שקל, להשיג בסניפי הרשת וב-www.sunwayltd.com.

צילום: טל טרי

חמימיק של טלפארמה

ציון: [rating=1]

כריות המלאות בזרעי פשתן, אותן מחממים במיקרוגל ואז מצמידים לגוף, אינן מוצר חדש. המוצר הזה נבדל מהכריות המוכרות בצורה שלו – זו אינה כרית אלא מעין שרוול, אותו ניתן ללפף סביב הצוואר, לדוגמה, או לאור הגב, היד או הרגל. בעוד שהצורה שלו מהווה יתרון, יש משהו שלא עובד בסופו של דבר. למוצר יש ריח חזק למדי שהחימום רק מגביר, והופך את השימוש בשרוול לבלתי אפשרי. הוא נמכר עם שמן לבנדר-פצ'ולי לעיסוי של Pure Oil במתנה. 68.9 שקל, להשיג ב-1-800-61-62-63 וב-www.telepharma.co.il.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן