Skip to content

בצריכה מתמדת: מסירי איפור

מדור זה מוקדש לאחד המוצרים החשובים ביותר עבור כל אישה: מסיר איפור. שמונה מוצרים עמדו למבחן שלנו, שהוכיח כי לפעמים, הזול ביותר הוא גם הטוב ביותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Sacara

מסיר האיפור התחליבי של הרשת הוא קודם כל מוצר זול במיוחד. אך זה אינו אומר כי מדובר במוצר לא טוב: הבקבוק הלחיץ נוח מאוד לשימוש, יש לו מרקם נעים ועדין, הוא אינו צורב בעיניים ומסיר ביעילות את האיפור, כולל האיפור העמיד ביותר.

9.9 שקלים ל-150 מ"ל (6.6 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג בסניפי הרשת.

[rating=5]

 

 

Dr. Fisher

בחברה מבטיחים כי המוצר הזה הוא היפואלרגני בנוסף לכך הוא מסיר איפור, כמובן. זהו מסיר איפור נוזלי המשווק כחלק מסדרת ג'נסיס קלינסינג הוא מיועד לכל סוגי העור. מאחר ובין בו שמנים או בישום כלשהו, הוא אכן לא עורר תגובה כלשהי בעור, במיוחד סביב העיניים הרגישות. הכי חשוב, את האיפור הוא הסיר היטב כולל את האיפור העמיד ביותר.

69 שקלים ל-200 מ"ל (34.5 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=4]

קרדיט: מוטי פישביין

 

Christina

ה- Dual action Make up remover הוא חלק מסדרת FOREVER YOUNG, והוא מיועד לשימוש בעיקר סביב העיניים אך גם על כל עור הפנים. הנוזל נמכר בבקבוקון זכוכית יוקרתי שעושה חשק להשתמש בו. הוא אכן מתאים לעור העיניים ואינו שורף בכלל בזמן השימוש בזמן שהוא מסיר היטב את כל האיפור. אפשר להשתמש רק בו לכל סוגי האיפור על כל העור. הוא יקר אך עושה את העבודה.

154 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

[rating=4]

קרדיט: שלומי ארביב

Soft Touch

המוצר הזה, המגיע בבקבוק יפה, הוא חלב פנים שתפקידו הוא להסיר את האיפור. זה גם אומר שהוא אינו מספיק – אחרי ההסרה צריך לנקות עם מי פנים או לשטוף עם מים. את פעולת הניקוי הוא עשה בהצלחה והתמודד יפה עם כל סוגי האיפור, אבל הוא שרף קצת בעיניים. זה אומר שהרגישות שביניכן או מי שמתאפרת הרבה סביב העיניים, תצטרך מוצר נוסף רק לאזור זה.

34.9 שקלים ל-200 מ"ל (17.5 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.

[rating=4]

קרדיט: מוטי פישביין

B Chic

מסיר האיפור הדו פאזי הזה יכול לשמש כמי פנים וכחלב פנים גם יחד הודות למרקם ולרכיבים שבו. עם זאת, הוא מתאים יותר לשימוש כחלב פנים – הוא מנקה בקלילות את העור ומשאיר אותו נקי ורך למגע. מי שאוהבת להשתמש גם במי פנים תצטרך מוצר נוסף, שישטוף את העור.

25 שקלים ל-200 מ"ל (12.5 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.

[rating=4]

קרדיט: אלון גנון

Loreal-Paris

מסיר האיפור העדין לעיניים ולשפתיים של החברה הוא מסיר איפור דו פאזי (למרות שהתמונה לא מציגה זאת כראוי), המיועד לאיפור עמיד. יש לו מרקם מעט שומני אך נעים מאוד, ופעולת ההסרה שלו אינה מלאה. הוא מסיר איפור היטב מהשפתיים, למשל, ויתמודד בקלות עם איפור קל, אך לאיפור עמיד יותר צריך מוצר אחר.
66.5 שקלים ל-125 מ"ל (53.2 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק והפארם.

[rating=3]

קרדיט: מוטי פישביין

Life

חלב פנים של המותג מתאפיין קודם כל במרקם כבד יחסית. המשמעות היא שאחרי השימוש כדאי להשתמש במי פנים כדי לסיים את פעולת הניקוי ולרענן את העור. עם זאת, המוצר מצליח להתמודד בהצלחה עם כל סוגי האיפור ומשאיר את העור לאחר מכן רך למגע.
65.90 שקלים ל-250 מ"ל (26.36 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג בסופר-פארם.

[rating=3] 

קרדיט: רוני ינקוביץ

Garnier

ה- Fresh Eye Make Up Remuver שונה משאר הנבדקים במדור בגלל העובדה כי הוא מיועד לעיניים בלבד. מדובר במי פנים המיועדים לשימוש על צמר גפן. המוצר התמודד בהצלחה עם איפור קליל בלבד ולא מצליח להסיר בהצלחה איפור עמיד יותר. אם משתמשים קודם לכן בחלב פנים, הוא מוצר משלים טוב, אך עדיף אם זה לא היה כך.

60 שקלים ל-125 מ"ל (48 שקלים ל-100 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק.

[rating=2] 

קרדיט: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן