Skip to content

אישום: מוכר שיסף פני שיכור שביקש להשתמש בשירותי הסופר

שיכור שביקש להיכנס לסופר באשדוד ולהשתמש בשירותים שילם במחיר שיסוף פניו בסכין יפנית לאחר שהתעמת עם המוכר שטען כי השירותים מקולקלים, שלף סכין יפנית ודקר את השיכור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום כנגד עובד סופרמרקט באשדוד בחשד לתקיפת שיכור באמצעות סכין יפנית, הוגש היום (חמישי) בית המשפט המחוזי בבאר שבע. מפרטי חקירת המשטרה עולה כי ביום שישי האחרון לפנות בוקר, התקבל במשטרת המחוז הדרומי הודעה בדבר אירוע דקירה שהתרחש בכניסה לסופרמרקט השוכן במתחם גן העיר באשדוד. שוטרי משטרת אשדוד שהוזעקו למקום נתקלו בכתמי דם רבים בכניסה לסופר ועל דלפק הקופות. בסריקה מהירה התגלה אדם פצוע מחתך בפניו ומוכר בסופר, צעיר בן 22 שהודה כי שיסף את פני הנדקר באמצעות סכין יפנית.
מחקירת המשטרה עלה כי גבר שיכור תושב אשדוד הגיע לסופר וביקש להיכנס על מנת להטיל את ימיו. הקופאי סרב להכניסו ואמר לו כי השירותים מקולקלים.

שלב השיסוף כפי שנתפס במצלמות האבטחה (צילום מסך באדיבות דוברות המשטרה)
שלב השיסוף כפי שנתפס במצלמות האבטחה (צילום מסך באדיבות דוברות המשטרה)
בתחתית התמונה הדוקר עדיין אוחז בסכין, הדלפק מוכתם בדם הקורבן והגבר המותקף עומד בסמוך
בתחתית התמונה הדוקר עדיין אוחז בסכין, הדלפק מוכתם בדם הקורבן והגבר המותקף עומד בסמוך
השיכור נוטף דם רודף אחרי הדוקר (צילום מסך באדיבות חטיבת דוברות המשטרה)
השיכור נוטף דם רודף אחרי הדוקר (צילום מסך באדיבות חטיבת דוברות המשטרה)

במקום התפתח וויכוח קולני שכלל איומים מצד שני הצדדים. לחוקר המשטרה רס"ל שוקי מימון סיפר הצעיר כי בשלב מסוים ניגש הקופאי הצעיר לדלפק הקופה, הוציא משם סכין יפנית וחזר להתעמת עם השיכור. תוך כדי דחיפות ואיומים שהושמעו מכל צד תקף הצעיר את הגבר ושיסף את פניו בסכין. הגבר הנדקר ניסה לתפוס את הדוקר בתוך הסופר ומכאן כתמי הדם הרבים שנראו בסופר.
בצילומי מצלמות האבטחה אותם לכדה המשטרה נראה בבירור כי ההגבר מתעמר במוכר ובתגובה המוכר שלף את הסכין היפנית ודקר אותו בחוזקה בפניו. במהלך השבוע הוארך מעצרו של החשוד הוארך 3 פעמים בבית משפט השלום באשקלון. בהמשך חקירתו ע״י צוות חוקרי המעצרים של משטרת אשדוד הודה החשוד במעשה הדקירה, וטען כי בסך הכול התגונן. כמו כן במהלך החקירה הוא הביע חרטה על מעשיו.
בכתב האישום שהוגש היום לבית המשפט הואשם הדוקר בחבלה כשהעבריין מזויין, אחזקת סכין ואיומים. מפקד משטרת אשדוד סנ״צ נועם שקל שיבח את תגובתם המהירה של שוטרי הסיור שהובילה למעצר החשוד ומניעת הידרדרות נוספת של האירוע, וכן את פעילותם המקצועית של החוקרים אשר הובילה לכתב האישום והוסיף: ״נמשיך לפעול ולנהוג באפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהיא".

1 Comment

  1. יפה יוסף
    5 בנובמבר 2015 @ 16:25

    צעיר חמום מח.לא כדאי להתעסק עם אנשים בחורים בעיקר כי לא יודעים איך זה יסתיים.זו לא פחדנות אלא שיקול דעת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן