Skip to content

כתב אישום: נטלו צעירה שיכורה ואנסו אותה כשהיא לא בהכרה

צעירה שיצאה עם חבריה לעבודה לבילוי, השתכרה ונאספה בסמוך לביתה על ידי בגיר שהובילה לדירתו, הזמין את חברו הקטין והשניים אנסו את הצעירה לסירוגין. הבוקר הוגש כנד השניים כתב אישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

פרקליטות מחוז ת"א) הגישה היום כתבי אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד בגיר בן 22 וקטין בן 16 מתל אביב בגין אינוס צעירה בת 24 במצב המונע התנגדות , תוך גרימת חבלות ויחד עם אחר. הבגיר גם מואשם במעשה סדום במצב המונע התנגדות תוך גרימת חבלה. כתבי האישום הוגשו בנפרד. כנגד הבגיר הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בתל אביב וכנגד הקטין הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי לנוער. מעצרם הוארך לחמישה ימים עד ה-13 בדצמבר על מנת לתת לעורי הדין של הבגיר ללמוד את כתב האישום.  על פי בקשתם ניתן בשלב זה צו איסור פרסום על שמם עד לדיון שיערך בעניינם.  

שיכורה תמונת ארכיון
שיכורה תמונת ארכיון

על פי עובדות כתב האישום בסוף נובמבר האחרון יצאה ב.ב צעירה בת 25 לבלות עם חבריה לעבודה במועדון בפתח תקווה. בקרוב לחצות הבחינו חבריה שהיא שיכורה ולא תוכל לחזור לביתה בכוחות עצמה והזמינו לה מונית כשהם משלמים מראש לנהג את דמי הנסיעה . היא ישנה עד שנהג המונית העירה בהגיעם לכתובתה. נהג המונית נסע לדרכו וב.סב לא הצליחה ללכת לביתה. היא התנדנדה מעדה ונפלה. בשלב זה הגיע הבגיר רכוב על אופנים חשמליים והבחין בצעירה זרה לו כשהיא שיכורה. הוא החליט לאספה לביתו, עצר מונית לה מסר את כתובתו וכך הביא את השיכורה לדירתו. לאחר הם נכנסו לדירתו הוא התקשר למכרו, ג.ג קטין בן 17, ושאל אותו: "אתה רוצה לזין?", ג.ג השיב כי אם מדובר במין בתשלום הוא לא מעוניין. בזמן שלקח לקטין להגיע לדירתו של הבגיר, בעל הבגיר את הצעירה מספר פעמים וגם ביצע בה מעשה סדום כשהיא במצב בו איננה יכולה לתת את הסכמתה או להתנגד. זמן מה לאחר מכן הגיע הקטין והצטרף לבגיר. שניהם בעלו אותה לסירוגין כשהא במצב מעורפל ללא יכולת להתנגד וכששניהם מודעים למצבה ומנצלים זאת. לאחר שסיימו להתעלל בה מינית, הוציאו השניים את הצעירה לרחוב, הזמינו מונית ובעוד הבגיר יושב במונית, הקטין ליוה אותם רכוב על אופניים חשמליים עד שהגיעו לכתובתה. כשב.ב התעוררה משכרותה היא הגישה תלונה כנגד השנים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן