Skip to content

לא תשברו את השוברים

כולי הערכה לחיילים בהווה ובעבר שהעזו, למרות הקונצנזוס האלים בדמוקרטיה הישראלית הרמוסה , לצאת ולהוציא את האמת לאור. שהקפידו לגבות אותה בעובדות מוכחות פעם אחר פעם, ושהעמידו ציבור שלם מולם, ציבור שמחוזק במשטרת ישראל, החולצות החומות בסגנון נתניהו, שקיבלו ומבצעים הוראות להשתיק אותם. ובכל זאת הם עדיין כאן אומרים את דבריהם למרות ההסתה האלימה והמסוכנת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חופש הדיבור גם אם הוא לא נעים לאוזן

שוברים שתיקה, תחשבו לרגע על השם, ארגון שמטרתו ליישם את ערכי הדמוקרטיה ולומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, דמוקרטיה במיטבה. אבל במדינת ישראל, דיקטטורה לאומנית שנבחריה הם אוסף לאומנים מסית ומוסת הרי שחופש הדיבור לא קיים והאמת היא נר כבוי ורמוס לרגליהם. אז סותמים להם את הפה מוקיעים אותם כבוגדים.

ארגון שוברים שתיקה מורכב מחיילים בהווה ובעבר שמציג עובדות מוכחות והם מקפידים על כך, כל מילה כל סיפור כל סיטואציה מגובה בעובדות, אבל זה לא טוב לישראלים הם לא רוצים לדעת, כי אין דבר יותר קשה מלהסתכל במראה ולראות את כל החצ'קונים המוגלתיים שצימחת במשך 48 שנה. אז שוברים את המראה. וזו תמצית ההוייה הישראלית תחת שלטון הימין האלים הברוטלי האנטי דמוקרטי. תמצית הוויתם של נפתלי בנט וחבריו והליכוד בראשות חבר גזלניו, מטורפיו והבורים ועמי הארצות הנוהים אחריהם.

יתכן ששוברים שתיקה ממומן בכסף זר ויתכן שלא, באמת שלא אכפת לי מהיכן בא המימון שלהם. מה שכן אכפת לי שהם אומרים אמת ורק אמת. אך בישראל מקור המימון קודם לאמת, והראשונים שיצאו חוצץ הם אותם ארגונים שהשקר והאלימות, ההסתה והלאומנות הדתית בראש מענייניהם, אותם ארגונים ש- 94% מהמימון שלהם מגיע ממקורות זרים ושרוב חבריהם אינם משרתים, לא שרתו או שירתו שירות מקוצר ושכל מטרתם הוא להנציח את העוול.

אל המהומה הזו הצטרף שר הבטחון, לאומן עלוב לכשעצמו ומשרתו של הקיסר.

אם מישהו חושב שסתימת פיותיהם של חיילים והסתרת ראיות לעבירות ולפשעים כנגד בני אדם, יועיל לישראל בזירה הבינלאומית הרי שהוא טועה לחלוטין, נהפוך הוא, עצם הרדיפה של הארגון רק יציג את ישראל באור שלילי אור אדום כדם ההולך ומתחזק עד שיום בהיר אחד גם בעולם יבינו שישראל איננה דמוקרטיה בדיוק כמו כל שכנותיה עליהן היא מוחה כל הזמן. ביום הזה הלגיטימציה כביכול של "הגנה עצמית" תעלם לחלוטין.

כולי הערכה לחיילים בהווה ובעבר שהעזו, למרות הקונצנזוס האלים בדמוקרטיה הישראלית הרמוסה , לצאת ולהוציא את האמת לאור. שהקפידו לגבות אותה בעובדות מוכחות פעם אחר פעם, ושהעמידו ציבור שלם מולם, ציבור שמחוזק במשטרת ישראל, החולצות החומות בסגנון נתניהו, שקיבלו ומבצעים הוראות להשתיק אותם. ובכל זאת הם עדיין כאן אומרים את דבריהם למרות ההסתה האלימה והמסוכנת שתיגמר בוודאות במקרי מוות.

אני מוריד בפניהם את הכובע ומצדיע להם.

ואתם הימניים המסיתים, צבא הגנה לישראל הוא צבא כובש, גם אתם לא תוכלו להתווכח עם זה. והוא מורכב מבני אדם כמוכם , אלימים בוטים ברוטליים אבל לא רק יש גם את …חברי ארגון שוברי שתיקה. הם לא מוציאים את דיבת ישראל רעה כי…הם אומרים אמת. הם לא ארגון טרור כי הם לא הרגו אף אחד והם מפחידים רק אתכם. והם לא בוגדים. להיפך, באקלים הפוליטי הישראלי הם גיבורי על, אנשים מהשורה שלא פוחדים לומר את האמת. שהפרה הקדושה אחרי 48 שנות כיבוש לא כל כך קדושה. לא אכפת לי מקור המימון שלהם. הם הסיכוי היחיד לשמר את הדמוקרטיה בישראל. תסתמו להם את הפה ותשלמו על זה כולכם.

6 Comments

  1. גורן
    18 במרץ 2016 @ 11:50

    עמית
    אתמול שודרה כתבה בערוץ 2 מתבססת על הקלטות שצולמו באמצעות מצלמה נסתרת על ידי פעילי ארגון "עד כאן" שחדרו לארגון שוברים שתיקה כדי לאסוף מידע אודות .הארגון בכתבה נראים פעילים של שוברים שתיקה גובים עדויות מחיילים משוחררים ושואלים אותם, בין היתר, על התראות על מנהרות בגבול רצועת עזה, על כלים שמפעיל צה"ל ועל מיקום כוחות ונהלים מבצעיים. בכתבה הופיעה פעילה של שוברים שתיקה בשם פרימה ביבס, שסיפרה כי היא הכירה את הארגון עוד לפני גיוסה וכי אחד מפעילי הארגון הבולטים אמר לה "את תלכי למנהל האזרחי – את פשוט תחזרי אלינו בעוד שנתיים עם עדויות". נדמה לי לא לשם כך הוקם הארגון מה למוסר הלוחמים
    למנהרות בעזה מיקום כוחות ונהלים מבצעים

  2. דור
    16 בדצמבר 2015 @ 22:31

    למי אכפת מעובדות, עובדה היא רק עובדה אם אפשר להוכיחה בכל רגע נתון וזה לא המצב בשום טיעון היסטורי, לא לפני אלפיים שנה ולא לפני שעתיים והדוגמאות רבות רק פתחו עיתון. כל אחד בוחר אילו עובדות לאמץ כדי שישרתו את מטרותיו. העובדה היחידה היא שכולם אותו בעל חיים שזקוק לאותן דברים בסיסיים. אנחנו כמוהם, הם כמונו אין הבדל, כל מי שאומר אחרת משלה את עצמו ואחרים.

  3. יפעת אריאלי
    16 בדצמבר 2015 @ 7:23

    חייבת לציין ולענות שהכתבה הזו מעוותת ופשוט עושה עוול בלתי נסלח לילדים שלנו שמשרתים בצבא!
    צבא זה לא מקום לדמוקרטיה,יפי נפש וערכים. הצבא הוא זרוע מלחמתית. צ ב א !
    ארגון שוברים שתיקה הוא ארגון מתועב של אנשים בעלי ראש מעוות המסכנים את ביטחון המדינה ואת כבודם של חיילי צה"ל.
    כפי שאינני סובלת פגיעה בחיילים כאשר מדובר בקיצוניים ימנים, כך גם אינני סובלת את השמאל הקיצוני והמעוות.מדובר בחבורת בוגדים חסרי תוחלת!

    • עמית מנדלזון
      16 בדצמבר 2015 @ 10:20

      ארגון שוברי שתיקה הוא הוא הילדים שלנו הוא מורכב מחיילים בעבר ובהווה שמעידים אין דבר כזה שמאלני קיצוני יש שמאלני אתם לא אוהבים אותם כי הם מראים כמה הכיעור התפשט כמה האכזרויות שוטפת את הצבא ומה נהיה מ"הילדים האלו". צה"ל הוא צבא כיבוש והמתנחלים חיים באזור כבוש שאפילו הימין מסרב לספח. אם לא מטרידה אתכם התנהלות הצבא הרי שלא אכפת לכם מה יצא מילדיכם

  4. גידי
    15 בדצמבר 2015 @ 20:10

    עמית ידידי.
    עמית אני מכיר ויודע איך גובים עדויות מילדים(או חיילים) בני 20 שיש לרובם כוונות טובות ואכן הם אומרים אמת.זה אנשים שבאו לברך ויצאו מקללים. בניגוד אליך עמית שאתה תמיד מקלל כמו איזה תגרן בשוק .
    זה לא חדש שאתה מצדיע לכל מי שנגד המדינה. הלהיטות שלך לצאת ולגנות מבליטה חוסר ידע ,אתה מדגיש מספר פעמים רב את היושר שלהם,האמת בדיווחים שלהם,אומרים רק אמת הכל מגובה בעובדות וכו…שאר ירקות רקובים .
    דבר זה מוכיח שאין אמת בדברייך או שאתה לא בטוח בשקרים שאתה בודה ממוחך הקודח. מדובר בהרבה עדויות שנופחו בשקרים על ידי הנהלת שוברים שתיקה ועורכי הדין שלהם.

    יש לי הרגשה שלא קראת עדויות של שוברים שתיקה (אני כן)בשום מקום הם לא מדברים על טבח או רצח המוני,ואולי עדות אחת או שניים על הרג. בעדויות מדובר על שימוש בכח,מחסומים,אספקה התעמרות באזרחים ,השפלה ירי שלא לצורך. אני נגד פגיעה באוכלוסיה חפה מפשע. זה מחיר של של הפלסטינים שחיים על כסף (אירופי אונרא וארצות תמימות) ושלא מוכנים לקחת אחריות על גורלם הם התרגלו לבקשיש.
    אבל מדינות אירגונים ואנשים כמוך בלי יושר ואכולי שנאה ואנטישמיות עושים מכך מטעמים בניגוד לכוונת החיילים התמימים.
    נכון זה מחיר של שליטה על אוכלוסיה שאין לה מדינה וגם לא הייתה לה. להזכיר לך שהשטח הוא לא שטח פלסטיני כבוש אנחנו לא כבשנו אותו מהפלסטינים וירדן ויתרה עליו בחוזה השלום (רבין )! כל השטויות שלך על צבא כובש ביו"ש לא עומדות אפילו על פי המשפט הבינלאומי . תרגם לי בבקשה איזה משמעות בערבית יש לשמות עזה.בית לחם חברון ,נבלוס,ואני בעד לתת להם שטח ומדינה.
    אין פלא שהמימון (חלק גדול כסף פלסטיני )שלהם לא מעניין אותך הרי האוייב תמיד שמח לממן ולפורר את החברה מבפנים.לצערי אנשים כמוך וכמוהם קונים בנזיד עדשים.
    לו היו אנשי שוברים שתיקה עם כוונות טהורות למען העם והמדינה היו פונים עם העדויות למצ"ח,פרקליטות הרמטכל,מבקר המדינה וכו ! אך הם אירגון שממומן ע"י האוייב (פלסטינים,איחוד אירופי, הקרן החדשה) ומטרתם פירור העםוהחברה בישראל ,פגיעה בחיילי צהל רוח הקרב וההקרבה שלהם.
    שוברים שתיקה יגיעו לפח ההיסטוריה והשפעתם כמו שלום עכשיו ,בצלם,היא רק אצל שמאלנים פאשיסטים ואנרכיסטים(זוכר)ואנטישמים.
    מאפה לקחת את השטות של 94% לא משרתים בצבא, הרי אחוז המשרתים מהציונות הדתית הגבוהה במדינה הם מובילים בקצונה וביחידות הקרביות .מפכ"ל ראש מוסד וראש שבכ הגיעו מהישיבות שלהם.כמובן למורת רוחך אבל גנטלמן לא מתווכח עם עובדות…!

    • עמית מנדלזון
      16 בדצמבר 2015 @ 10:24

      גידי ארגון שוברים שתיקה איננו גובה עדויות הוא נותן עדויות הוא ארגון המורכב מחיילים בעבר ובהווה שהיו עדים. כל העדויות מגובות בהוכחות וכולן אמת. ולזה איש לא התכחת. מה שכולם יוצאים בצעקות עליו הוא העובדה שהם פשוט מספרים את האמת. בשום מקום לא תמצא הוכחה לשקר מצידם. מדינת ישראל הסכימה ב- 47 לחלוקה נקודה ומאז לא שינתה את עמדתה גם העולם לא שינה את עמדתו. מדינת ישראל כבשה את השטחים אבל מעולם לא סיפחה אותם חוקית . למה? כי הם שטח כבוש שלא שייך לה. הסטוריה עתיקה לא מעניינת את המשפט הבינלאומי. ואתה ממש לא יודע לקרוא …מה שאמרתי הוא : 94% מהמימון של ארגוני הימין הוא מימון זר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן