Skip to content

המשטרה: משפחת "היזמות" הנהריינית סחטה מינית אנשים נוספים

משטרת ישראל פנתה לציבור וקראה לאנשים נוספים שמזהים את נערות הפיתוי מאותה משפחה, ונפגעו מסחיטה להגיע ולהתלונן במשטרה. בעקבות שלל החומרים שלכדה המשטרה, הבינו החוקרים כי איש העסקים שנסחט מינית לא היה היחידי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרשת "היזמות הנהריינית" שבה לפי החשד עסקה משפחה שלמה בסחיטת איש עסקים עליה דיווחנו במגפון לפני יומיים, צוברת תאוצה. חוקרי משטרת ישראל בימ"ר חוף, פנו אתמול (שישי) לציבור וקראו לאנשי עסקים ולציבור בכלל שנפגעו עקב סחיטה מינית בידי אותה משפחה להגיע למשטרה ולהתלונן. בהמשך למעצר 2 קטינות (16.5 ו-17.5) גבר נוסף בן 47 וצעירה בת 22, כולם בני אותה משפחה, התעורר בקרב החוקרים חשד לפיו המשפחה עסקה בסחיטה מינית של בעלי עסקים אחרים. מדובר ב"עסק משפחתי" של משפחה מנהרייה, בו הנשים היוו נערות פיתוי שקיימו יחסים אינטימיים עם איש עסקים בן 60 תושב אחד הכפרים באזור נהרייה.

 

צילום הקורבן בסתר (צילום מסך באדיבות משטרת ישראל)
צילום הקורבן בסתר (צילום מסך באדיבות משטרת ישראל)

 

מפגש בקפה לצרכי הסחיטה (צילום מסך באדיבות משטרת ישראל)
מפגש בקפה לצרכי הסחיטה (צילום מסך באדיבות משטרת ישראל)

איש העסקים צולם כשהוא במצב אינטימי ולאחר מכן פנו אליו פני המשפחה ודרשו סכומי כסף כשהם מאיימים כי אם לא ימסור לידיהם את הכסף, יפרסמו את התמונות בין בני משפחת איש העסקים, בסביבת מגוריו וברשתות החברתיות ברשת האינטרנט. שתי הנשים (17.5-22) קטין וגבר נעצרו ביום חמישי האחרון ואתמול האריך בית משפט השלום בחיפה את מעצרם. מעצר הצעירה (22) הוארך עד היום (שבת) והיא תשוחרר או תובא שוב להארכת מעצר בפני שופט עם צאת השבת, מעצרו של הגבר הוארך עד מחר יום ראשון, הקטינה נעצרה עד יום שני הקרוב. בן המשפחה הקטין שוחרר אתמול למעצר בית בתנאים מגבילים. חוקרי ימ"ר חוף שחררו חלק מחומרים שנתפשו בידיהם לפרסום על מנת שאנשים שנפגעו ממעשי הסחיטה יוכלו לזהות את נערת הפיתוי ולהתלונן המשטרה.

המשטרה פונה לציבור: תפסנו חומרים שמחזקים חשד כי נסחטו גם אחרים צפו בסרטון ובואו להתלונן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן