Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 19 במרץ, 2016

פולטרגייסט, ארץ רעה, איש הפלדה, מטעמיה השמימיים של נינה, האיש שהציל את העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:30 פולטרגייסט | Poltergeist, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 18 במרץ, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

18:40 ארץ רעה | Bad Country, ערוץ Hot אקשן

מותחן פשע, מבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בלואיזיאנה בשנות ה-80. חוקר המשטרה באד קרטר עוצר רוצח שכיר ומציע לו לשמש כמודיע שיסייע לחשוף את רשת הפשע האימתנית הפועלת באזור. ה-FBI מנצל את חולשתו הרגעית ושולח אותו למבצעים שמצליחים מעל למשוער. סינדיקט הפשע המאורגן, שבו חברים גם פוליטיקאים מושחתים רבי השפעה, מכריז מלחמה הרוצח ומאיים מוחשית על חייו ועל חיי משפחתו. כעת נראה שבאד קרטר הוא היחיד שמוכן להגן עליו באמת. שחקנים: מאט דילוןווילם דפוטום ברנג'רניל מקדונהיואיימי סמראטכריס מרקט. בימוי: כריס ברינקר. בריטניה, 2014. מותחן פעולה שמבוצע רע, ועל כן מאבד מאמינותו בכל הקשור להתפתחות עלילתית. ציון: 

22:00 איש הפלדה | Man of Steel, ערוץ Yes2 

קל-אל הצעיר מגלה שהזוג האוהב שגידל אותו כל חייו בחווה בקנזס אינם משפחתו האמיתית, ושהוא נצר מלכותי לגזע עליון מהחלל. אבל כאשר הוא מגלה את ייעודו האמיתי, מגיעה גם הסכנה בדמות גנרל זוד, אויב אכזר שהרג את משפחתו של סופרמן עוד כאשר היה תינוק קטנטן, שיודע שהבחור הצעיר הוא המכשול היחיד שלו לכיבוש כל העולם. שחקנים: הנרי קאווילאיימי אדמס, קווין קוסטנרמייקל שאנוןאיילת זורר. במאי: זאק סניידר. ארה"ב, 2013. זו הייתה יכולה להיות התחלה מחודשת ורבת עוצמה לגיבור העל סופרמן, אבל מה שקיבלנו זה סרט פעולה סתמי וגדוש באפקטים – ואכזבה אחת גדולה. ציון: 

22:00 מטעמיה השמימיים של נינה | Nina's Heavenly Delights, ערוץ לייפטיים 

קומדיה רומנטית. נינה היא צעירה הינדו-סקוטית עם בעיית זהות. לאחר שאביה נפטר בפתאומיות, היא נאלצת לחזור אל בית ילדותה ולנהל את העסק המשפחתי – 'בית הקארי'. שם, בבית בו גדלה, תפגוש נינה את חבר הילדות שלה שהפך למלכת דראג בבוליווד, ואת ליסה, שאביה מכר לה לפני מותו 50 אחוז מהעסק המשפחתי. תחרות המטבח ההודי השנתית קרבה ובאה ונינה רוצה לזכות במקום הראשון. לפני כן, עליה לפטור בעיה אחת קטנה: המשיכה שלה לליסה. שחקנים: שלי קוןלורה פרייז'ר ("שובר שורות"). במאית: פרטיבה פארמאר. אנגליה, 2006. סרט מלא סטראוטיפים זולים, דיאלוגים נדושים וקיטש אשר גורם לצופה לאבד כל חשק להמשיך ולצפות. ציון: 

22:30 האיש שהציל את העולם | The Man Who Saved the World, ערוץ 1 

ב-26 בספטמבר, 1983, קיבל סטניסלב פטרוב, קצין סובייטי, החלטה שלדעת רבים מנעה פרוץ מלחמה גרעינית בין ארה"ב לברה"מ. התקופה היא תקופת המלחמה הקרה ומערכות הגילוי המוקדם של ברה"מ מזהות שיגור של טילים בליסטיים מארה"ב לברה"מ. האם הזיהוי ודאי? האם ברה"מ צריכה להכות בחזרה? הסצנות הדרמטיות שזורות בקטעי וידאו של פטרוב האמיתי כאדם מבוגר בביתו ברוסיה ובנסיעתו לארה"ב ב-2006, שבמהלכה קיבל פרס מיוחד באו"ם ונפגש עם כוכבי הסרט, בהם קווין קוסטנרמאט דיימון ורוברט דה נירו. במאי: פיטר אנטוניהסרט מטיף לא מעט פוליטיקה, מוצף בשחקני הוליווד, אך לצער הצופה לא מותח כמו מותחן או סיפור לעוס היטב. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן