Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 23 באפריל, 2016

הדב פדינגטון, קרב לוס אנג'לס, בחלומות שלי, הרוג את יקיריך, דייט בהפתעה, מרגלת, המדרגות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 הדב פדינגטון Paddington, ערוץ Yes5 

‏מבוסס על ספר הילדים הפופולרי 'הרפתקאות הדב פדינגטון' מאת מייקל בונד. סיפור עלילותיו של פדינגטון המתוק שמגיע מהג'ונגלים של פרו עד ללונדון הקרה עם כובע על ראשו, מזוודה בידו ופתק עליו כתוב: 'נא לטפל יפה בדב הזה'. אחרי שהוא מוצא את עצמו לבד ובודד בתחנת הרכבת, הוא פוגש למזלו, בזוג בראון וילדיהם, שחסים עליו ומאמצים אותו לביתם. הדוב מתגלה כשובב גדול ונוטה להיקלע להרפתקאות שונות ומוזרות בעיר הגדולה. במהרה הוא הופך לחברם הטוב של הילדים, והופך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. שחקנים: סאלי הוקינס ("חופשיה ומאושרת"), ניקול קידמן, קולין פירת'. במאים: פול קינג. בריטניה, 2014. הסרט ישודר בשפת המקור בשעה 18:08. הרפתקת ילדים מופלאה, מלאת קסם ודמות ראשית חביבה ושעירה במיוחד. ציון: 

14:15 קרב לוס אנג'לס Battle Los Angeles, ערוץ Hot גולד 

פעולה בדיוני. סמל במארינס האמריקני שחש תסכול לאחר מבצע כושל באפגניסטן. הוא מקבל הזדמנות לכפר על טעותו ונקרא להתייצב ביחידה, על מנת לסייע להילחם נגד צבא חייזרים מאיים, שפלש לכדור הארץ ועומד להחריב את לוס אנג'לס. שחקנים: אהרון אקהרטמישל רודריגז, מייקל פנהרמון רודריגז, ג'ים פראק. בימוי: ג'ונתן ליבסמן ("זעם הטיטאנים"). ארה"ב, 2011. סרט ארוך, מתיש וקלישאתי אשר בעיקר מיועד לחובבי האקשן נטו. ציון: 

15:25 בחלומות שלי | In My Dreams, ערוץ Hot דרמה 

דרמה רומנטית. ניק סמית' הוא ארכיטקט צעיר ונאה שמקדיש את רוב זמנו לעבודה ופחות לרומנטיקה. נטלי רוסו היא אישה צעירה ויפה שמתמודדת עם מות אמה ולוקחת על עצמה לנהל את המסעדה המשפחתית. השניים, גם נטלי וגם מייק, מתוסכלים מחוסר הצלחתם למצוא בן זוג מתאים. לאחר שכל אחד מהם משליך מטבע למזרקה, שניהם מתחילים לחלום חלום רומנטי בו הם רואים את עצמם מבלים זה עם זו, בלי שהם מכירים איש את רעותו. השניים מחליטים למצוא את הבן זוג שמופיע להם בחלום, אך הזמן דוחק כי לפי המיתולוגיה שקשורה לאותה מזרקה יש להם רק שבוע לעשות זאת. האם החלומות היפים יהפכו למציאות? שחקנים: קת'רין מקפימייק ווגלג'ובת וויליאמסג'ו מסינגילרייצ'ל סקרסטן. בימוי: קני לאון. ארה"ב, 2014.

18:30 הרוג את יקיריך | Kill your Darlings, ערוץ Hot גולד 

דרמה המתארת בסגנון לירי אקספרסיבי את עולמם של שלושה מגיבורי דור הביט בשנות החמישים בארה"ב: וויליאם בורוז (בן פוסטר), ג'ק קרואק (ג'ק יוסטון, "חלום אמריקאי") ואלן גינסברג (דניאל רדקליף, "הארי פוטר"), בתחילת דרכם. שלושת הכוכבים הצעירים כובשים בסגנון המשחק שלהם, אך דווקא דיין דיהאן ("מטאליקה: דרך לעולם לא") – כוכב אמריקני עולה, ממגנט יותר מכולם. גינסברג הצעיר בוגר החוג לספרות אנגלית באוניברסיטת קולומביה, מביע אכזבה מגישת הלימוד השמרנית במוסד וחובר לבורוז, קרואק ולוסיאן קאר במטרה לשבור את הקונבנציות הנהוגות בעולם השירה והספרות ולהציג רעיונות חדשים ונועזים. אחד מהם עומד לשלם מחיר כבד כשימיר את פרצי היצירתיות שלו למעשה אלימות. פסקול הסרט המחשמל משלב יצירות קלאסיות מאת ברהמס לצד ג'אז. בימוי: ג'ון קרוקידס. ארה"ב, 2013. הכימיה בין השחקנים נהדרת, ובהחלט אפשר ללמוד מעט היסטוריה על התקופה הספרותית, אך הסרט זורם באופן מוזר וחולמני למדי. ציון: 

21:30 דייט בהפתעה | Man Up, ערוץ Yes1 

קומדיה רומנטית. ננסי, רווקה בת 34, מאסה בעולם הדייטים והסטוצים הלא מוצלחים ומחליטה לנסות ליהנות מהחיים לבד, ללא זוגיות. כל זה משתנה כאשר ג'ייק, מתבלבל וחושב שננסי היא הבליינד דייט שלו. ננסי מחליטה לזרום עם הבלבול שנוצר, לצאת אתו ולראות אולי יש פה סיכוי למשהו אמיתי… שחקנים: סימון פגלייק בל. במאי בן פלמר ("קרועים"). אנגליה, 2015. העלילה אמנם מעט פנטזיונרית, אך הדמויות רב ממדיות וללא תכונות אידיאליות. התוצאה: סרט משעשע הפועם על רגשות המציאות, ובעיקר – גורם לנו לחשוב על מהות החיזור בעולם המקוון. ציון: 

22:00 מרגלת | Spy, ערוץ Yes2 

קומדיית פעולה. אנליסטית נחבאת אל הכלים ב-CIA היא אמנם מעולה בעבודתה ומצילה לא פעם את הסוכן שלה, אבל איש אינו מעריך זאת. כאשר כל הסוכנים החשאיים נחשפים, היא נשלחת לשטח כסוכנת סמויה, על מנת לחדור עמוק לעולם של סוחרי נשק קטלניים ולמנוע אסון עולמי. שחקנים: מליסה מקארתיג'ייסון סטאתםג'וד לאורוז ביירן. במאי: פול פייג. ארה"ב, 2015. קומדיית הפעולה אינה יצירת מופת, אך הזדמנות נהדרת ליהנות מנוכחותה הנעימה של מקארתי ולהתבדר שעתיים במיזוג אוויר עם הרבה יריות מסביב. ציון: 

22:00 המדרגות The Staircase, ערוץ 8 

זוכה פרס ה-IDA לשנת 2005, זוכה פרס Peabody Awards לשנת 2006. בשנת 2001, הסופר מייקל פיטרסון מצא את גופתה של אשתו, קת'לין, שוכבת בשלולית של דם בתחתית גרם המדרגות באחוזתם המפוארת בצפון קרוליינה. מייקל מואשם על ידי המשטרה ברצח אשתו. הבמאי זוכה פרס האוסקר לסרט הדוקומנטרי, ז'אן קסבייה דה לסטרד, מגיש מותחן משפטי תיעודי החושף את מערכת המשפט האמריקנית והצדק האמריקני אשר מכיל בתוכו יותר טוויסטים מספר רב מכר. סדרה בת 8 פרקים, בשידור יומי. הסדרה בנויה באופן חכם, מלמד, משכיל ובעיקר מותח. חובה. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן