Skip to content

הותר לפרסום: תושב חיפה חשוד בסדרת רציחות ופשעי מין

היום התירה המשטרה לפרסם כי פיודור בייז'נרי, בן 26, עצור מזה 46 יום בידי המשטרה וחשוד ברציחת ארבעה בני אדם, ובסדרת עבירות מין קשות. ביז'נרי שמיוצג על ידי עורך הדין ליאור רונן מכחיש את המיוחס לו. הפרקליט: טרם הוטחו בפניו חשדות והחקירה ומתנהלת לאט מידי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

משטרת ישראל התירה היום (שלישי)  לפרסום כי בידיה  עצור מזה כחודש, פיודור בייז'נרי תושב חיפה כבן 26  בחשד למעורבות באירועי פשע חמורים ובכללם עבירות מין. החקירה מסועפת ומתנהלת במספר אזורים בארץ, תחת צו איסור פרסום. החשוד נעצר כבר לפני 46 יום ומעצרו הוארך מאז פעם אחר פעם. לאחר 30 ימי מעצר התיר אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה את החזקתו במעצר, למרות שלא הוגש נגדו כתב אישום.

מכחיש הכל - החשוד פיודור בייז'נרי
מכחיש הכל - החשוד פיודור בייז'נרי

היום החליטה המשטרה להתיר לפרסום את פרטיו ותמונתו של החשוד, על מנת לאפשר לציבור לדווח למשטרה על עבירות נוספות, בדגש על עבירות מין,  שמי מהציבור יתכן ונחשף להן, או חלילה נפגע ישירות מהחשוד. שאר פרטי החקירה נמצאים עדיין תחת צו איסור פרסום. כמו כן, על פי החשד רצח בייז'נרי יליד מולדובה שעלה לישראל לפני 4 שנים, ארבעה בני אדם.  
משטרת ישראל קוראת לציבור למסור מידע רלוונטי באמצעות טלפון לעמדת אגף חקירות משטרה מחוז חוף –  04846487.
עורך דין ליאור רונן, המייצג את החשוד אמר למגפון כי מרשו מכחיש את כל המיוחס לו. רונן הלין כי "לטעמנו החקירה מתנהלת בקצב איטי מידי. מרשי מצוי יותר מ – 40 יום במעצר ועדיין לא הוטחו בפניו את כל מה שמייחסים לו". בנוגע לטענות של מרשו כלפי המשטרה הוסיף הפרקליט כי "הדברים יתבהרו בבית המשפט".  

 

1 Comment

  1. גורן
    27 באפריל 2016 @ 7:26

    במקומות אחרים הוא לא עולה חדש[גם אינו זכאי עליה כי אינו יהודי] אלה תייר שהגיע לכאן ונשאר האמת מה יש לו לעשות במולדובה אחת המדינות העניות ביותר מקרב חבר העמים זדרוב עשה בדיוק אותו דבר הגיע בתור תייר נשאר כאן למרות שאז הוויזה שלו פג תוקפה [ אז עוד היו ויזות כיום נדמה לי שאין] התחתן עם עולה מחבר העמים ו" הכשיר" את ישיבתו כאן בדיוק כמו , פיודור בייז'נרי לצערי ישראל נהפכה לפח זבל של העולם השלישי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן