Skip to content

גברו החשדות כנגד העיתונאית החשודה בניסיון להריגת אמה

העיתונאית שנעצרה בחשד ששפכה שמן רותח על אמה ולא בטעות, טוענת כי כל שקרה היה בשגגה. שופטת בית המשפט האריכה את מעצרה לאחר שהוצג בפניה חומר שמגביר את החשד כלפי הצעירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

 

העיתונאית החשודה (צילום מתוך דף הפייסבוק)
העיתונאית החשודה (צילום מתוך דף הפייסבוק)

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אתמול (שני) את מעצרה של העיתונאית באמצע שנות ה-20 לחייה, שעובדת במספר כלי תקשורת וביניהם טלוויזיה, רדיו ומקומון, עד ליום חמישי הקרוב. הצעירה נעצרה לאחר שהוחשדה בידי המשטרה בניסיון לרצח לכאורה וגרימת חבלה לאמה בת ה-50. מדובר במקרה בו הגיעה האם בסוף השבוע שעבר לבית החולים מאיר שבכפר סבא כשעל פניה ועל חלקים מגופה סימני כווייה קשים מאוד. מפלטי שיחה עם האם בבית החולים התעורר בלב הרופאים החשד כי לא מדובר בתאונה ביתית אלא בניסיון פגיעה במזיד. הנהלת בית החולים פנתה למשטרה וכעבור מספר ימים של חקירה עצרו חוקרי מרחב שרון את העיתונאית בתה של האישה. עו״ד גיא עין צבי שמייצג את הצעירה מטעם הסניגוריה הציבורית אמר למגפון כי "מרשתי מכחישה את המיוחס לה היא תיארה בפרוטרוט את כל האירוע המצער שלאחריו היא טיפלה באמה ואז הזעיקה את מד"א והתפנתה לנסוע אתה לבית החולים. החקירה בעיצומה, אנו מקווים שתושלם בהקדם ושמה ינוקה".

עורך דין גיא עין צבי - "מכחיש את כל המיוחס למרשתי" (צילום באדיבות המצולם)
עורך דין גיא עין צבי - "מכחיש את כל המיוחס למרשתי" (צילום באדיבות המצולם)


במשטרה שחזרו בימים האחרונים את האירוע ביחד עם החשודה. מהחומר הסודי שהוגש לבית המשפט עולה כי החשד נגדה רק התחזק. "גרסתה של החשודה, כעולה מהודעותיה ומן השחזור שערכה, מעלה תמיהות רבות הן בנוגע למהות מעשיה של החשודה, הן בנוגע ללבושה לפני האירוע, הן בנוגע למעשיה לאחר הפגיעה באם והן בנוגע לסיבתיות המעשים כולם", ציינה השופטת הדס רוזנברג. "צפייה בקלטת השחזור מעלה קושי רב באשר להתאמה בין גרסת החשודה לבין מהות הפגיעה באם" אמרה השופטת והוסיפה: "יתרה מכך, המסמך שסומן על ידי במ/6 מחזק בצורה מהותית את החשד לביצוע פעולה מכוונת מצידה של החשודה, בשים לב לפגיעותיה של האם".
השופטת העלתה ספיקות לגבי הסבריה של העיתונאית לגבי התאונה בה מעדה ושפכה סיר שמן רותח על ראשה ופניה של אמה ואמרה: "
לא למותר להוסיף בהקשר זה כי חלקים לא מעטים בגרסת החשודה, בעיקר בנוגע לטיב יחסיה עם אמה ולמהות מעשיה לאחר שפיכת השמן, לא מצאו אישוש בהודעות שנגבו ממעורבים הנוגעים לעניין".
בשלב זה פנתה רוזנברג לחוקרי המשטרה ואמרה כי "בהקשר זה אבקש כי המבקשת (המשטרה א.מ)  תדאג ליתן קדימות לביצוע השלמות החקירה הנוגעות לבחינת גרסת החשודה באשר להתבטאויותיה של האם בבית החולים".
בכל הנוגע לבקשת העיתונאית להשתחרר ממעצרה החליטה השופטת ש"נוכח מסוכנות החשודה, כעולה מנסיבות ביצוע העבירה המיוחסת לה, ובהתחשב במהות פעולות החקירה הנדרשות לביצוע, שוכנעתי כי קיים יסוד סביר לחשש ששחרורה של החשודה על אתר עלול להביא לשיבוש חקירה ולסיכון לביטחונו של אדם".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן