Skip to content

סוכל ניסיון פיגוע דקירה מצפון לירושלים

אישה שהגיעה אל המחסום ראס בידו, התקדמה במהירות לעבר לוחמי כוח מג"ב ולא שעתה לקריאות לעצור, הניפה סכין ונורתה. מותה נקבע במקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

אישה פלסטינית נורתה היום (שני) למוות לאחר שניסתה לבצע פיגוע דקירה במחסום ראס בידו מצפון לירושלים. פראמדיק קבע את מותה במקום.
מפרטים ראשונים עלה כי סמוך לשעה 14:30 הגיעה מחבלת למחסום ראס בידו (צפונית לירושלים סמוך לגבעת זאב) ועוררה את חשדם של הלוחמים. הם קראו לה לעצור והחלו לבצע נוהל מעצר חשוד שכלל ירי אזהרה באוויר, למרות זאת היא התקדמה לעברם במהירות  וכשהגיעה לטווח קרוב בו ניתן לפגוע בלוחמים שלפה מתיקה סכין והניפה את הסכין לעברם, הלוחמים שהבינו מיד כי מדובר בניסיון פיגוע ביצעו ירי מדויק לעברה והאישה נפגעה ונוטרלה.
רס"ר נ' מפקד המעבר סיפר: "הבנתי מיד שמדובר בפיגוע, ערנות הלוחמים שהיו לצדי ללא ספק הצילה את חיי הלוחם שהיה לידי".

מותה נקבע במקום (צילום חטיבת דובר המשטרה)
מותה נקבע במקום (צילום חטיבת דובר המשטרה)
הסכין שנפלה מידה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
הסכין שנפלה מידה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
שיבח את פעולת הלוחמים- סנ"צ גולן שרוני (חובש כובע במרכז - צילום חטיבת דובר המשטרה)
שיבח את פעולת הלוחמים- סנ"צ גולן שרוני (חובש כובע במרכז - צילום חטיבת דובר המשטרה)

לזירת האירוע הגיע סנ"צ גולן שרוני, מפקד הגדוד הצפוני של מג"ב עוטף ירושלים שאמר: "תגובה מהירה, נחושה ומקצועית של הלוחמים הביאה לסיומו של האירוע באופן הזה וללא נפגעים מכוחותינו".
שרוני ציין כי "לא פעם אנו עדים שהשוטרים והלוחמים מהווים חומת המגן האחרונה לפני הפגיעה באזרחים ובחפים מפשע. אנו נמשיך לעשות כל שביכולותינו על מנת למנוע מאותם גורמי טרור להפר את שגרת החיים של אזרחי מדינת ישראל".  כאמור, פראמדיק שהוזעק למקום קבע את מותה של הפלסטינית כבר בזירת האירוע.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן