Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 01 ביוני, 2016

מוות בבאר-שבע, בשר טרי 4, פילדלפיה זורחת 11
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 מוות בבאר-שבע | Death in Beer Sheva, ערוץ Yes דוקו 

פרס הסרט הטוב ביותר בתחרות הישראלית – דוקאביב 2016. ב-18 באוקטובר, 2015, בעיצומה של אינתיפאדת היחידים, נכנס מחבל חמוש באקדח וסכין לתחנה המרכזית בבאר-שבע. במשך 18 דקות, יאבדו את חייהם חייל גולני: עמרי לוי והַבְטום זרהום: אריתראי שהתבצע בו לינץ' כי נחשד בטעות כמחבל. כרשומון מותח, חושף הסרט – דקה אחר דקה – את מאורעות אותו יום טראגי. כך נחשף גם סיפורם של אנשים שנקלעו למקום הלא נכון ברגע הלא נכון. עדויות האנשים שהיו שם באותו יום, משולבות בתיעוד האירוע על ידי מצלמות האבטחה הרבות שפרושות בתחנה המרכזית ובחנויות. כך מתקבלת תמונה מפתיעה ומורכבת, שמפרקת את המושג לינץ' כמו גם היכולת שלנו להבין ולשפוט את מה שקרה באותן דקות גורליות. ההתמקדות המועצמת ברגע הזה הופכת אותו לרגע מכונן לחברה שלנו, רגע ששווה לעצור בשבילו ולהקדיש לו תיעוד קולנועי ששואל שאלות קשות. הפקה ובימוי: טלי שמש, אסף סודרי. ישראל, 2016.

22:00 בשר טרי 4 Fresh Meat 4, ערוץ CBS דרמה 

עונה אחרונה ששודרה בבכורה בבריטניה במרץ האחרון. ספוילר – בעונה זו מצטרפים לקאסט כוכבי הסרט והסדרה "קרועים": ג'ו תומאס וג'ו וויטהול לשנה האחרונה לפני החיים האמיתיים. בראיונות עם יוצר הסדרה, ג'ס ארמסטרונג, דובר על סרט עם חברי הקאסט שיעסוק בחיים שאחרי הלימודים.

22:00 פילדלפיה זורחת 11 | It's Always Sunny in Philadelphia 11, ערוץ Yes Oh 

עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה. פילדפיה זורחת עוסקת בצ'רלי, מאק, והאח והאחות דניס ו-די – בעליהם של פאדי'ס, פאב אירי מקומי חצי כושל, ובפרנק (דני דה ויטו) הלא יוצלח, האיש שגידל את דניס ודי. החיים שלהם לא זוהרים במיוחד, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה איך להתעשר במהירות ולנצל אחרים.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן