Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 04 ביוני, 2016

ילדי הקרון, עולם מופלא, שמיים בוערים, מתנה של ניסים, מרתון פארק היורה, אטלנטה פלסטיק, המדריך לגבר, גולדן בויז, ניתוחי מין ששינו את ההיסטוריה, עולם היורה, פיסת גן עדן, הפטריאך, החיים הטובים במרבלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:35 ילדי הקרון | The Boxcar Children, ערוץ Hot פאן 

סרט אנימציה עדין ומחמם לב. סיפורם הנוגע ללב של שני אחים ושתי אחיות שמתייתמים מהוריהם. הארבעה, שרוצים להישאר ביחד, יוצאים למסע ומגלים ביער קרון ישן ונטוש. הם משפצים אותו בהרבה יצירתיות ועבודה קשה והופכים את הקרון לבית חם. מדי יום יוצא הבכור לעבוד בעיירה הקרובה כדי לקנות לשלושת אחיו מזון. האחים והאחיות חוששים שימסרו אותם להשגחתו של סבם, שאותו אינם מכירים והשמועה אומרת שמדובר באדם מרושע. על כן הם שומרים על הבית החדש שלהם בסוד ומשתדלים להיחשף לסביבה כמה שפחות. אולם כשאחת האחיות חולה ומצבה מתדרדר, הם נאלצים לצאת ולחפש רופא ומסתכנים באיבוד הבית המשותף שלהם. קולות: אליאנה דאגלס, מרטין שין, די. בי. סוויני, זכארי גורדון, ג'יי. קיי סימונס. בימוי: דניאל צ'ובה, מארק א. ז. דיפה ("יצאת כריש 2"). ארה"ב / גואטמלה, 2011.

10:00 עולם מופלא | Enchanted Kingdom, ערוץ Yes5 

סרט טבע קסום לכל המשפחה בליווי קריינות של גידי גוב, אודות עולם הטבע הפראי של אפריקה, יופיו המיסטי והדברים המופלאים שקורים בו, כולל צילומים מרהיבים של נופים, בעלי חיים, חילופי עונות, חיים חדשים ועוד. במאים: פטריק מוריס, ניל נייטינגייל. בריטניה, 2014. הנופים יפים והצבעים מדהימים, אבל הסיפור הקופצני הוא החמצה וגם הדיבוב המוגזם של גידי גוב נשמע ילדותי עד מעצבן. ציון: 

12:50 שמיים בוערים Red Sky, ערוץ Hot אקשן 

מותחן אקשן שמתרחש בחלקו הגדול בשחקים. בוטש 'קוברה' מאסטרס הוא טייס קרב צעיר ומיומן שמבצע טעות אנוש בעת משימה אווירית, בה הוא וחברו מקבלים הוראה שגויה לפתוח באש על מטרה ידידותית. בעקבות המקרה מאסטרס מודח משירותו ומוצא עצמו עם אות קלון בתהליך שיקומי ארוך, שבמהלכו עליו להתמודד עם חברו הטייס שהסתבך עמו בפרשה, תוך שהשניים מעורבים גם במשולש רומנטי סוער. מאסטרס מוכן לעשות הכל כדי להחזיר את כבודו האבוד. ההזדמנות לטהר את שמו מגיעה כעבור מספר שנים, כאשר מציעים לו לצאת למשימה מסוכנת וסודית במיוחד באיראן. שחקנים: קאם ג'יגנדה, ביל פולמן, רייצ'ל לי קוק, שיין ווסט, מריו ואן פיבלס, טום גאריטי, מרטין קוב, ג'ייון-שיין סקוט. בימוי: מריו ואן פיבלס ("הנקמה של ג'סי לי"). ארה"ב, 2014.

13:20 מתנה של ניסים | A Gift of Miracles, ערוץ Hot דרמה 

דרמה רומנטית. דרסי היא בחורה פרגמטית שלומדת מדעים לתואר שלישי ואינה מאמינה בדבר מעבר למה שהיא יכולה להסיק באמצעות חמשת החושים שלה. חייה מתחילים להשתנות לאחר שהיא מוצאת יום אחד רשימה כתובה של פריטים שצריך למסור לחברים קרובים ובני משפחה, אותה הכינה אמה המנוחה. את אמה דרסי לא הכירה מעולם, לאחר שנהרגה בתאונת דרכים כשהיא הייתה רק תינוקת. בעידודו של מרצה צעיר ונאה לאנגלית, היא מנסה להחזיר את כל מה שכתוב ברשימה ונתקלת בשורה של צירופי מקרים בלתי מוסברים. אט אט היא מתחילה להבין כי בעולם קיימים גם פלאים קטנים, שאותם לא תמיד ניתן להסביר באמצעות היגיון ומדע. שחקנים: רייצ'ל בוסון, ג'סי מוס, ריטה מורנו, אנדרו איירלי, שרה-ג'יין רדמונד, ג'יל טיד. בימוי: ניל פירנלי. קנדה, 2015.

16:10 מרתון פארק היורה, ערוץ Yes 2 

ב-1993 נפתחו השערים לפארק היורה בסרט ההרפתקאות פורץ הדרך של סטיבן ספילברג, והעולם כולו התאהב בדינוזאורים. יותר מ-20 שנים אחרי והדינוזאורים עדיין שולטים. סרט ההמשך הרביעי, "עולם היורה" זכה להצלחה עצומה, והפך לסרט הרביעי הכי מצליח בכל הזמנים. הערוץ ישדר את כל סרטי הסדרה, להלן: בשעה 16:10 פארק היורה | Jurassic Park; בשעה 18:15 העולם האבוד: פארק היורה 2 | Jurassic Park II; בשעה 20:25 פארק היורה 3 | Jurassic Park III. בשעה 22:00עולם היורה | Jurassic World.

17:30 אטלנטה פלסטיק | Atlanta Plastic, ערוץ לייפטיים

סדרת ריאליטי חדשה המספקת הצצה למרפאת מומחים לניתוחים פלסטיים באטלנטה. תחום הניתוחים הפלסטיים נמצא בעלייה מתמדת בכל העולם המערבי וכך גם באטלנטה, ארה"ב. שם, מסתבר, מקדשים את הלוק המוקפד והמתוח. זה כמובן גם מתכון להורדת הביטחון העצמי לאלו שלא שפר עליהם מזלם בגלל גנטיקה או אורח חיים לא בריא. הסדרה עוקבת אחר שלושה רופאים פלסטיים, מהמובילים בתחומם, ואחר לקוחותיהם: נשים וגברים שמוכנים לחשוף מול המצלמות את האמת הכי מכוערת שלהם, זאת שהם מנסים להסתיר כל השנה (בצורות יצירתיות מאוד, יש לציין) למען ההזדמנות לשפץ ולעצב מחדש את הגוף שלהם ולהרגיש טוב בעורם.

19:55 המדריך לגבר Cooper Barrett's Guide to Surviving Life, ערוץ Yes קומדי 

קומדיית סינגל קמרה חדשה שנוצרה על ידי ג'יי לוקפו ("גלגל שלישי") ועוקבת אחרי קופר בארט (ג'ייק קטמור-סקוט, "קינגסמן"), חבריו ובני משפחתו, כשהם בודקים את מה שכולנו עוברים בדרכנו להבין מהם החיים בכלל. שנתיים לאחר שסיים את הקולג', לקופר בארט עדיין אין את עבודת החלומות שלו, הוא חושב שהוא מתאהב בשכנה ממול ומתעלם מעצותיהם של אחיו הבכור ג'וש ואשתו לזלי, ולא מצליח להימנע מצרות, יחד עם שותפיו לדירה, ניל ובארי. ציון  איי.אם.די.בי.: 6.1/10, עגבניות רקובות: 50%/100%, מטה-קריטיק: 51/100

21:00 גולדן בויז | Golden Boys, ערוץ 8 

בכל שבוע במרכז הגאה שבגן מאיר תל-אביב, נפגשת בחדר קטן, המואר בתאורת פלורסנט, קבוצה של 10 הומואים קשישים (60-82). כהומואים המשתייכים לקהילה שמקדשת נעורים, מקום מפגש אינטימי זה הוא המקלט האחרון שבו הזקנים יכולים להתמודד ולדבר בפתיחות על הזקנה: החל מדימוי הגוף ומיניות בגיל השלישי ועד הבדידות ולמצבם כאלמנים, גרושים ו/או סבים. במקום ללוות את ההומואים הזקנים בחיי החברה שלהם, ובמקום לתעד את הביוגרפיות של כל אחת מן הדמויות, הסרט עוקב אחר הדמויות השנונות והדיאלוגים המצחיקים בזמן המפגשים בחדר, ונותן הצצה הומוריסטית לתהליך האכזרי של ההזדקנות. בימוי: רויטל גל.

22:00 ניתוחי מין ששינו את ההיסטוריה | Sex Changes that Made History, ערוץ 8 

סיפורה יוצא הדופן של מערכת היחסים המיוחדת והרומנטית בין הגבר והאישה הראשונים בהיסטוריה שעברו ניתוחים לשינוי מין בבריטניה. הניתוח שעברה לורה, שהפכה למייקל, סלל את הדרך לבוב שעבר את הניתוח הראשון בבריטניה שבו הפך לרוברטה. הסרט מראה את הדרך הקשה והמסוכנת שהשניים עברו כדי לחיות במגדר הנכון, לדעתם. הניתוחים שעברו עוררו סנסציה תקשורתית נרחבת בשנת 1950. בוב היה נשוי ואב לשני ילדים, נהג מרוצים מפורסם ואף שימש כטייס קרב. לורה התחנכה בבית ספר לבנות והייתה נשיאה של מועדון השייט באוניברסיטת הנשים של אוקספורד. שניהם היו אומללים ונואשים והתחייבו לעשות כל שניתן על מנת להשתחרר מגופם שלא היה שייך להם, לדבריהם. הסרט מביא גם את סיפורו של סר הרולד גיליס, אחד המנתחים הפלסטיים פורצי הדרך בעולם שאף ניתח את השניים. ניתוח שהיה טראומטי במיוחד עבור לורה שנאלצה לעבור 17 ניתוחים במטרה לקבל איבר מין גברי. BBC, 2015.

22:00 עולם היורה | Jurassic World, ערוץ Yes2 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 03 ביוני, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 פיסת גן עדן | A Little Bit of Heaven, ערוץ לייפטיים 

דרמה רומנטית בכיכובה של קייט הדסון, שמשחקת את מארלי – בחורה צעירה, יפה, חכמה ומצחיקה שחוששת ממחויבות רומנטית ומעדיפה להשאיר את הדברים קלילים. לצערה, היא מתבשרת שהיא חולה בסרטן. כשהיא באה לפגוש את הרופא החדש שלה (גאל גרסייה ברנאל, "אהבה נושכת"), היא שמחה לגלות שעל אף שהוא ביישן, הוא בדיוק לטעמה. מה שמתחיל כבדיקה שגרתית הופך להתאהבות שבעזרתה תוכל, אולי, להתגבר על פחדיה ולנצח את המחלה. שחקנים נוספים: וופי גולדברג, קאתי בייטס. בימוי: ניקול קאסל. ארה"ב, 2011. הסרט מבולבל, חסר רומנטיות וגולש לקיטש בכל פינה. הדסון נוראית וברנאל באחד מתפקידיו הגרועים. ציון: 

22:30 הפטריאך, ערוץ 1 

מדוע נכלא הפטריארך היווני בחדר קטן למשך 11 שנים בלב ירושלים? סיפור מסתורי, יצרי, מטריד, המערב פוליטיקה גבוהה, אנשי מודיעין ומשטרה, ממשלה ושב"כ, עסקאות נדל"ן וכסף, אינטרסים דתיים ומדיניים. לעתים המציאות המורכבת ומצחיקה עד כאב. הפטריאך היווני אירינאוס הואשם במכירת רכוש הכנסייה למתנחלים. הוא הכחיש וטען שטופלים עליו האשמת שווא. לראשונה ב-2000 שנותיה של הכנסייה היוונית אורתודוקסית, הודח העומד בראשה ונכלא בחדרו למשך 11 שנים ארוכות. הבמאית דנאי אילון נכנסה לחדרו ונפגשה עם הפטריארך שהוצב במקומו. היא חושפת, בעדות ממקור ראשון, מה קרה לפטריארך המודח ומצליחה לספק מבט נדיר אל תוככי ההתנהלות של הכנסייה והפוליטיקה סביב האינטרסים השונים הבוחשים בה בלב ירושלים.

23:45 החיים הטובים במרבלה | Life on Marbs, ערוץ CBS ריאליטי 

הצצה לחייהם הטובים של מיליונרים בריטים, המבלים במרבלה: ריזורט נופש יוקרתי בקוסטה דל סול שבספרד. זהו הגילטי פלז'ר האולטימטיבי: בזבזנות ראוותנית, השמצות אכזריות וקפיצה בין המיטות. הסדרה מציגה אנשי ונשות עסקים לצד עובדי הריזורט, בעל מועדון לילה מצליח שמנקה את שעונו עם שמפניה לצד אחד מעובדי המועדון שעובד 16 שעות ביום בלפתות אנשים להיכנס אליו. חמישה פרקים ברצף.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן