Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 09 ביוני, 2016

ממלכה 3, בעקבות הנדידה הגדולה, השרירן הטוב בעולם, 60 יום בפנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 ממלכה 3 | Reign 3, ערוץ Hot3 

שתי מלכות – ממלכה אחת. מי מהן תשלוט ומי תצא כשידה על התחתונה? זו השאלה שעומדת בבסיס העונה השלישית של הדרמה ההיסטורית של רשת CW בהפקת CBS, שכבר חודשה לעונה רביעית. ספוילר – מרי נאבקת לשמור על כוחה בסקוטלנד מול ניסיונותיה של המלכה אליזבת' הראשונה לחבל בשלטונה. בזמן שמצבו הבריאותי של פרנסיס הולך ומתדרדר במהירות ודעתה של אליזבת' מוסחת על ידי רומן עם אהובה הסודי, רוברט דאדלי, שתי הנשים נאבקות לשלוט במדינה. בסדרה מככבים גם טורנס קומבס ("שושלת טיודור"), מייגן פולווס ("האסופית"), אנה פופלפוול (סדרת סרטי "נרניה"), סלינה סינדן, טום אוורט סקוט ("מה שאת עושה לי"), ניק לי ("The Fall"),טד וייטול ("צ'ארלי סנט קלאוד") ובן גיורנס ("בנות מקלאוד").

22:00 בעקבות הנדידה הגדולה | MyGrations, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

לראשונה, עדר המורכב מ-20 בני אנוש אמריקנים מצטרף לנדידה הגדולה של עדרי הגנו (Wildebeest) ברחבי הסרגנטי שבטנזניה. עליהם לנווט צפונה רק בעזרת כישורי הניווט המעולים שלהם ללא מפה או מצפן, כשהם מצוידים במזון בסיסי בלבד. במסע של כ-320 קילומטרים בתנאי שטח קשים, הם יתמודדו עם הטורפים הקטלניים ביותר בעולם. האם יש להם את מה שצריך בכדי להגיע לנהר המארה יחד עם הגנו או שהטבע יכריע אותם?

22:00 השרירן הטוב בעולם | Gifted, ערוץ Yes דוקו 

הצצה אל מאחורי הקלעים של אחד מסוגי הספורט המרתקים והביזאריים ביותר בעולם. פיל הית' נחשב לאחד מה'בודי בילדרס' הגדולים ביותר על פני כדור הארץ. במהלך השנה כולה הוא נוסע ברחבי העולם לתחרויות, מופעים ותצוגות ומתפרנס מהשרירים שלו. הסרט שלפנינו מלווה אותו בעבודה הקשה במכון הכושר, דרך הלחצים בתחרויות ובניסיון לשלב את כל זה עם יחסי משפחה תקינים. כל אלה הם חלק מהשאיפה של פיל להפוך ל'מר אולימפיה': הטייטל הנחשב ביותר בתחום פיתוח הגוף. בימוי: ג'ונתן מק'פרלן. 60 דקות, ארה"ב, 2015.

22:10 ן60 יום בפנים | i60 Days In, ערוץ ההיסטוריה 

סדרה נועזת המתעדת פרויקט ראשון מסוגו בהיסטוריה במסגרתו שבעה אזרחים חפים מפשע (ובהם בתו של המתאגרף האגדי, מוחמד עלי ז"ל), מתחזים למשך 60 ימים לאסירים, כש-300 מצלמות מתעדות אותם באחד ממתקני הכליאה הקשוחים ביותר בארה"ב, כשהן האסירים האחרים, והן הסוהרים, לא יודעים את זהותם האמיתית. שבעת המשתתפים נכנסים מרצונם החופשי לבית כלא אלים ובעייתי במיוחד במדינת אינדיאנה, בניסיון לחשוף מה מתרחש באמת מאחורי הסורגים.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן