Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 20 ביולי, 2016

עבודה בעיניים, ביקור בית, Suits 6, חסרי מוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:15 עבודה בעיניים Tongue in Cheek, ערוץ הקולנוע הישראלי 

צמד 'הבטלנים', נתן דטנר ואבי קושניר, מככבים בסרט מתיחות של יגאל שילון. התחפשות לבובות במוזיאון השעווה, סינדול האוטו של תיקי דיין בחינה הפרטית שלה, פוליש בוץ בתחנות דלק ועוד שטויות משעשעות. ישראל, 1989. הסרט שסימל את שיא תקופת 'העבודה בעיניים', אך חסר כל ערך קולנועי. ציון: 

21:00 ביקור בית, ערוץ Yes דוקו 

ד"ר רוני והאחות גְלַניס מלווים את המטופלים שלהם אל מותם בביתם. הם מנסים לעזור להם לסגור את מעגלי חייהם בזמן המועט שנותר ולאפשר להם להיפרד מהעולם כרצונם. אז מה באמת חשוב כשהמוות נמצא במרחק של ימים ספורים? בכל פרק בסדרה הדוקומנטרית האמיצה והמטלטלת של נטע שושני ודוד אופק – הולך אדם אחד אל מותו הַוַודאי. צוות ה'הוספיס בית' – רופא, אחות, ועובד סוציאלי – עוזרים לו להיפרד מכל מה שכאן, ולהגיע לשם. השירות שהם מציעים מגיע בחינם לכל חולה סופני המעוניין לסיים את חייו בביתו ולא בבית החולים. מְעֶבֶר לליווי הפיזי ולהקלת הכאבים שמציע הצוות, השירות כולל גם תמיכה נפשית למטופל ולסובבים אותו. ד"ר רוני, רופא עם איכויות של גורו וקול שמשרֶה רוגע וביטחון, וגְלַניס, אחות צבעונית ומלאת חיים (שלעולם לא תפסיק לעשן, גם לא אחרי שטיפלה באינספור חולי סרטן) – מנוסים במוות ופגשו אותו מאות פעמים. הם בחרו לעסוק במוות כדרך חיים ויש להם אידאולוגיה סדורה לגבי איך כדאי למות. ולמרות זאת – כל בית אליו הם נכנסים מביא עמו סיפור חדש, התמודדות חדשה.

21:15 Suits 6 | Suits 6, ערוץ Yes דרמה 

עונה חדשה לדרמה המשפטית, המתחילה למעשה העונה הזאת 'מאפס', אחרי שהסוד הגדול לגבי מייק יצא אל האור. ספוילר – בסיום העונה החמישית, מייק חתם על עסקת טיעון וקיבל גזר דין של שנתיים בכלא, על קשירת קשר לביצוע הונאה. נער הפלא יפשוט את החליפות המחוייטות וילבש מדי כלא ותספורת קצוצה. לאחר שחסך מחבריו גורל דומה ולקח על עצמו את מלוא האחריות, יצטרך מייק לשרוד את חיי הכלא הקשוחים, בעוד עמיתיו הארווי, ג'סיקה, דונה, לואיס ורייצ'ל, יתמודדו עם העובדה שהמשרד שלהם, שתמיד היה הומה, הפך שומם וריק מעובדים ומעבודה.

22:00 חסרי מוח | BrainDead, ערוץ Yes דרמה 

מותחן קומי חדש מבית CBS ומהיוצרים של "האישה הטובה", רוברט קינג ו-מישל קינג, המתרחש בעולם הפוליטי של וושינגטון הבירה, בכיכובם של מרי אליזבת ווינסטד,דני פינו ("פשע מן העבר", "חוק וסדר"), וכוכב "מונק", טוני שלהוב. מבט אלגורי על הנטייה לקיצוניות בעולם הפוליטי של ימינו, כשנראה שיותר ויותר פוליטיקאים מקצינים את דעותיהם ומאבדים את התודעה הקולקטיבית. הסדרה עוקבת אחרי לורל, יוצרת סרטים דוקומנטרים וביתו של פוליטיקאי מכובד שמתחילה לעבוד במשרדו של אחיה, מצליף הרוב בסנאט, שמגלה להפתעתה שני דברים: הממשל הפסיק לעבוד, וחייזרים אוכלים את מוחם של מספר הולך וגדל של אנשי קונגרס. לורל חוברת לגארט, פוליטיקאי רפובליקני פרגמטי וחרוץ, לרושל, רופאה שאביה מת מוות מסתורי, וגוסטב, גאון מוזר והראשון שמבין שהעיר הותקפה על ידי חייזרים, ויחד הם מנסים להבין מה באמת קורה. ציון איי.אם.די.בי.: 7.6/10, עגבניות רקובות: 64%/100%, מטה-קריטיק: 60/100


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן