Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 30 ביולי, 2016

גיבורים קטנים, הבחור המושלם, המסעדה של מיקי, הוליווד סינגלס, היישר מקומפטון, 5 עד 7, הרץ במבוך: מבחני הכוויה, נערה בפארק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

11:00 גיבורים קטנים Little Heroes, ערוץ הקולנוע הישראלי 

דרמה. ארבעה ילדים יוצאים לאתר זוג שנפצע אנושות במדבר. במהלך שלל ההרפתקאות והסכנות, הם לומדים להתגבר על הפערים ביניהם. שחקנים: דאנה איבגי, לוסי דובינצ'יק, עמוס תמם, ציון ברוך. במאי: איתי לב. ישראל, 2006.

12:50 הבחור המושלם The Perfect Guy, ערוץ Hot גולד 

דרמת מתח רומנטית. ליאה היא אשת קריירה אפרו-אמריקנית, לוביסטית מצליחה, שעוברת תהליך פרידה כואב מבן זוגה, אשר מתקשה להתחייב ולמסד את יחסיהם. חודשיים לאחר הפרידה היא פוגשת בחור מרשים ומקסים בשם קרטר, שנראה ממש כמו הגבר המושלם. תוך זמן קצר ליאה נסחפת לתוך מערכת יחסים רומנטית מלאת תשוקה עם קרטר. האידיליה מסתיימת כשהם נוסעים לפגוש את הוריה בסן פרנסיסקו. בתחנת דלק בדרך גבר זר שואל את ליאה שאלה, קרטר מופיע ומכה באלימות את הזר. ליאה חוששת מהתנהגותו האלימה ומחליטה להיפרד מקרטר, אך זה מסרב לעזוב אותה ומתחיל להטריד אותה. כשהאקס שלה חוזר לחייה, היא צריכה להחליט במי משני הגברים בחייה עליה לבטוח וממי לחשוש. שחקנים: סאנה לתאן, מייקל אילי, מוריס צ'סטנט. בימוי: דייויד מ. רוזנטל. ארה"ב, 2015. סרט שמתחיל כמבדר ונעים, ומסתיים כמותחן זול וקלישיאתי. ציון: 

16:30 המסעדה של מיקי, ערוץ ניק ג'וניור ב-Yes 

כוכבת הילדים חוזרת בסדרה חדשה. בכל פרק תתמודד מיקי עם אירוע מוטרף אחר במסעדה לצדו של סבא נתי השלומיאל (נתן נתנזון). כשהמצב יצא מכלל שליטה, מיקי תתעלה על עצמה ותשתמש בכל היצירתיות, טוב הלב, הרגישות ובעיקר בחוש הקומי שלה כדי להחזיר את החיוך והתיאבון ללקוחות.

17:30 הוליווד סינגלס | Famously Single, ערוץ !E 

ברנדי גלנוויל, פולי די, אוברי או'דיי, ג'וש מורי, ג'סיקה ווייט, וויליס מק'גי, סומייה ריס וקאלום בסט עוברים לגור יחד בלופט מהמם, ולעבוד על הבעיות שלהם עם זוגיות ואינטימיות. במהלך העונה, הרווקים יישלחו לשלל משימות שונות ומשעשעות שהגו ד"ר דרסי סטרלינג וצוות המומחים שלה. אחרי 20 שנות ניסיון טיפולי, ד"ר סטרלינג כבר ראתה ושמעה הכל, והיא תדריך את הסינגלס צעד אחר צעד, בתהליך האינטנסיבי – בטיפול אישי וקבוצתי, בבחינת המשמעויות של יחסים רומנטיים באור הזרקורים. כשהם נדרשים ליזום דייטים, הרווקים והרווקות מוצאים את עצמם עסוקים בחיפוש אהבה במועדונים, בארים, אתרי תיירות ואפילו בינם לבין עצמם.

19:30 היישר מקומפטון Straight Outta Compton, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 27 ביולי, 2016, בשעה 23:54 בערוץ Yes2

21:30 י5 עד 7 to 7י5, ערוץ Yes1 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 ביולי, 2016, בשעה 12:35 בערוץ Hot גולד

22:00 הרץ במבוך: מבחני הכוויה | Maze Runner: The Scorch Trials, ערוץ Yes2 

הסרט השני בסדרה. תומאס וחבריו עומדים בפני האתגר הגדול ביותר עד כה: חיפוש אחר רמזים על ארגון מסתורי ועוצמתי. המסע לוקח אותם אל 'הכוויה', אזור שומם מלא במכשולים בלתי אפשריים. שחקנים: דילן אובריאן, קאיה סקודלריו. במאי: ווס בול ("הרץ במבוך"). ארה"ב, 2015. לאחר שעה ראשונה ומרשימה למדי, ניתן להרגיש שהסרט מחזיק את עצמו בכוח בשעה השנייה. קשה לקרוא לזה משעמם, אבל בהחלט אפשר היה לקצר מעט. ציון: 

22:00 נערה בפארק The Girl in the Park, ערוץ לייפטיים 

15 שנים לאחר שבתה בת ה-3 נחטפה, ג'וליה עדיין מוכת חרדה ופוסט טראומה, ובאופן שיטתי היא מתנתקת מכל מי שאי פעם היה קרוב אליה, על אף מאמצים חוזרים של בעלה ובנה להתקרב אליה ולדאוג לה לטיפול נפשי. כשג'וליה פוגשת את לואיס, בחורה צעירה עם עבר מסתורי – כל הצלקות הנפשיות של ג'וליה נפתחות מחדש, ולאט לאט היא מתחילה להאמין ולקוות שלואיס היא הבת הקטנה שנחטפה לה לפני שנים. שחקנים: סיגורני וויבר ("הנוסע השמיני"), קייט בוסוורת' ("סופרמן חוזר"), אלסנדרו ניבולה ("חלום אמריקאי"). בימוי: דייויד אובורן. ארה"ב, 2007. סיגורני וויבר משחקת נהדר, אך העלילה עצמה חלשה ולא ממש סגורה על עצמה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן