Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 31 ביולי, 2016

תמר הבלשית וקפטן יום שישי 2, הצחוקייה 5, מטאל ג'אקט, החופש לרוץ, העת להכריע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:00 תמר הבלשית וקפטן יום שלישי 2, ערוץ ניק ג'וניור 

עונה חדשה. תמר היא בלשית מדופלמת, פותרת תעלומות סדרתית. פעם בשבוע יש לה יום קבוע בו היא מבלה עם אבא וסבא שלה. ביום הזה, יש להם משחק בלשי קבוע, שמתחיל בחידה ונגמר במשחק כייפי אותו הם בונים יחד. הצופה חווה יחד עם תמר את התעלומה – האם יצליח לגלות לפניה מה אבא וסבא עושים?

10:00 הצחוקייה 5, ערוץ ניקלודיאון 

בעונה החמישית, הצחוקייה מגייסת כוחות חיזוק חדשים – אמירם טובים ומיכל קירזון יצטרפו לנבחרת הסטנדאפיסטים מהעונות הקודמות.

22:00 מטאל ג'אקט | Full Metal Jacket, ערוץ Yes3 

אחד מסרטי המלחמה היותר ביקורתיים על מלחמת וייטנאם ועל הטבע האנושי – משלב האימונים ועד הלחימה ברחובות העיר הואה, דרך עיני לוחמים ועיני עיתונאי צבאי. עם כמה תצוגות משחק נפלאות, סרט מעורר מחשבה שהשפיע גם על המציאות (בנושא אימונים לחיילים). שחקנים: מת'יו מודין, אדם בולדווין, ר.לי ארמי, וינסנט ד'אונופריו. במאי: סטנלי קובריק. ארה"ב, 1987. סרט עוצמתי, בנוי בחוכמה, מחריד וקומי כאחד. בהחלט מותיר צלקת בלב הצופים. ציון: 

22:00 החופש לרוץ | Free to Run, ערוץ 8 

מבט היסטורי על עולם הריצה, החל מהימים בהם לנשים אסור היה לרוץ ועד היום כאשר מיליוני אנשים ברחבי העולם המשתתפים תדיר במרתונים. בכל סופשבוע, כמעט מיליון אנשים לוקחים חלק בתחרות ריצה איפשהו ברחבי העולם. לאן הם רצים? מה גורם להם לרוץ? מתי זה התחיל ואיך זה הפך לטרנד עולמי? בלגיה / צרפת / שוויץ, 2016. הסרט מביא תחושה של נוסטלגיה, וסוקר את היסטוריית הריצה, אך בלי להותיר רושם מיוחד. ציון: 

22:00 העת להכריע | Time to Choose, ערוץ Yes דוקו 

הבמאי צ'ארלס פרגוסון ("המעגל הפנימי") מפנה את עדשת מצלמתו אל האתגרים והפתרונות המוצעים למשבר שינוי האקלים העולמי. עם קריינות של השחקן אוסקר אייזק ("בתוך לואין דיוויס"), הסרט משרטט תמונה חדה שמבהירה לנו לא רק מה השתבש, אלא גם מה ניתן לעשות כדי לתקן את האיום העולמי השקט הזה. באמצעות ראיונות עם יזמים, ממציאים ומנהיגי דעות בעל שם עולמי כמו גם עם יחידים אמיצים שחיים בקווי החזית של שינויי האקלים, פרגוסון מציע מבט עמוק ומקיף על האנשים שעובדים בלהציל את כדור הארץ שלנו. 100 דקות, ארה"ב, 2016. סרט יפהפה ומופשט מאוד המסביר מה עוד אפשר לעשות כדי להציל את כדור הארץ. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן