Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 01 באוגוסט, 2016

אנשי הביצות 7, משאית סילון, ריו – המלחמה למען השלום, לא משאירים איש מאחור, נדיה קומנץ' – המתעמלת האגדית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:45 אנשי הביצות 7 | Swamp People 7, ערוץ ההיסטוריה 

גרסת העולם האמיתי של "גברים במלכודת" חוזרת לעונה שישית, והפעם האתגרים גדולים יותר, התנינים מסוכנים יותר והמתחרים נחושים מתמיד לצוד את שללם. מלך הביצה הבלתי מעורער, טרוי לנדרי, ניצב מול העונה הקשה ביותר עבורו, כאשר איתני הטבע נחושים למנוע ממנו לשחזר את הישגי העבר. בעונה זו לנדרי מתמודד עם חברים ויריבים כאחד, כולם נלחמים לספק מזון ופרנסה למשפחתם ולשמר את אורח החיים המקומי המסורתי שנמשך כבר מאות שנים.

14:20 משאית סילון | Jet Truck, ערוץ אקסטרים 

סדרת דוקו-ריאליטי. החיים בדרכים לא פשוטים בכלל, במיוחד כשאתם משפחת דרנל המוגזמת. הצטרפו אל המשפחה הכי מטורפת ומרתקת שתכירו במסעם בין תחרויות מרוץ ברחבי אמריקה במשאית הסילון העצומה שלהם, בעלת 36,000 כוחות סוס, שעושה 235 קילומטרים בשעה ומשאירה אבק גם למכוניות של נסקאר ופורמולה 1. 6 פרקים, 2015.

21:00 ריו – המלחמה למען השלום | Fighting for Peace, ערוץ 1 

לקראת האולימפיאדה הקרובה שתתקיים בריו וניסיונות המשטרה המקומית 'לנקות' את הפאבלות לקראת המשחקים, הסרט מציג סיפור מעורר השראה על שני ילדים החיים בפאבלה האלימה ביותר בריו. בית ספר לאגרוף מציע לילדי השכונה חלופה למציאות מדממת של סמים קשים, זנות ועוני. הסרט מתאר את הכנותיהם לאליפות נוער בה הם חייבים לזכות במדליות על מנת לקבל מימון מהממשלה, הנחוץ להישרדות משפחותיהם.

21:45 לא משאירים איש מאחור No Man Left Behind, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

סדרה שמביאה את סיפוריהם של כמה מגיבורי המלחמה שמתהלכים ביננו. בכל פרק, תרומתו של אדם אחד למאמץ המלחמתי שהופכת למשחק טהור להישרדות – עבורו ועבור חבריו. זוהי לוחמה מודרנית שתמציתה במאבק עבור האחים לנשק. אלו הם סיפורים על נאמנות, אומץ כנגד כל הסיכויים בסביבות עוינות ביותר. עם דגש על סיפורים אמריקניים עכשוויים, טייסים שנופלים בשטח עוין, יחידות הצבא שסטו לתוך איזור ההרג, וכוחות מיוחדים במבצעים חשאיים שיצאו מכלל שליטה. בכל המקרים, הגיבורים מוצאים את עצמם נלחמים על חייהם – קילומטרים ממקום מבטחים. אלה הם גיבורי המלחמה המודרניים שדואגים להישרדותם ועושים מאמצים יוצאי דופן כדי לצאת מזה בחיים.

22:00 נדיה קומנץ' – המתעמלת האגדית | Nadia Comaneci, ערוץ 8 

המשחקים האולימפיים במונטריאול, 18 ביולי, 1976: מתעמלת צעירה הופכת לאגדת ספורט. מול 5 מיליון צופים בטלוויזיה, נדיה קומנץ' הופכת להיות המתעמלת הראשונה בקטגוריה שלה המקבלת את הציון המושלם שטרם נראה בעבר: 10. העולם כולו נדהם מהחן שלה, האיפוק והסגנון האומנותי. אפשר להיזכר בקלות בנערה הצעירה, עם סרטי השיער האדומים והקוקיות שהפכה בן רגע לאלילה בינלאומית. היא הפכה למודל לחיקוי עבור מיליוני נערות ברחבי העולם והגיעה לשיאי פופולאריות חסרי תקדים. הסרט מגולל את סיפור חייה של תחת משטר צ'אושסקו ברומניה עד שהפכה לאייקון אולימפי. צרפת, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן