Skip to content

כנסת נכבדה…נדמה ששכחתם משהו

כנסת נכבדה, אדוני רה"מ ושר התקשורת, אדוני שר האוצר, יו"ר ועדת הכלכלה, שר המשטרה ומר ארדן לשעבר וגם אתה יו"ר יש עתיד ולפיד, חברים וחברות נכבדים ונכבדות…אופס, גם עמיתינו ב"התאגיד" המוכן לשידור כבר עכשיו מייד ב 1 באוקטובר….שכחתם רק דבר אחד. מייד אומר וגם אזכיר. הרי מה היה לנו כאן? בחודש מרץ 2014 לפני יותר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כנסת נכבדה, אדוני רה"מ ושר התקשורת, אדוני שר האוצר, יו"ר ועדת הכלכלה, שר המשטרה ומר ארדן לשעבר וגם אתה יו"ר יש עתיד ולפיד, חברים וחברות נכבדים ונכבדות…אופס, גם עמיתינו ב"התאגיד" המוכן לשידור כבר עכשיו מייד ב 1 באוקטובר….שכחתם רק דבר אחד.

מייד אומר וגם אזכיר.

הרי מה היה לנו כאן? בחודש מרץ 2014 לפני יותר משנתיים טענתם כולכם במסיבת עיתונאים מתוקשרת שיש לסגור את הרשות הישנה ולפתוח משהו חדש ונוצץ ונקי ויעיל ואיכותי ומנצנץ ומפצפץ לתפארת הדמוקרטיה ומדינת ישראל, חופש הביטוי וחופש העיתונות ולמען היצירה הישראלית הציבור והדגל הישראלים.
הכנתם חוק וטענתם ביולי 2014 לפני יותר משנתיים… שצ'יק צ'אק תוך שמונה חודשים, בחודש מרץ 2015 ייפתח הנוצץ הזה החדש והנקי והיעיל והאיכותי והתאגידי במקום הרשות הישנה (והמסואבת והרקובה והחמאסניקית והכושלת וכל יתר דברי הבלע שהרעפתם על ראשם של עובדיה המפוטרים)
והנה חלפו עברו להם גם מרץ 2015 וגם ספטמבר 2015 וחוקקתם שוב ושוב שינוי וגם מרץ 2016 חלף ועכשיו יחלוף גם ספטמבר 2016 והנה באופק כבר אפריל 2017…כלומר יותר משלש שנים מאז שטענתם שיש לסגור את הרשות (הכושלת החמאסניקית המסואבת והרקובה והכושלת) עדין אתם מבקשים שהיא הגברת הזקנה תמשיך לטפס במדרגות ולצאת לשטחים ולמלחמות ולשדר ולהחזיק… את השידור הציבורי.

לא ככה?

לא סתם תחזיק הפנסיונרית המפוטרת שאת ראשה ורגליה אתם חותכים, אלא גם תמשיך עכשיו עוד שמונה חודשים עד שאולי …רק אולי…באפריל שנה הבאה יוקם סופסוף הנוצץ ,היעיל , החדש, הנקי , האיכותי התאגידי שהבטחתם…מתי הבטחתם? לפני יותר משנתיים!!! במרץ 2014 בוטלה האגרה בידי הגאונים שבשרים ולקול תרועת ההמונים .

ולמה לא הצלחתם עד היום להקים את התאגיד המובטח? (שאינו כושל ולא מסואב, לא רקוב ולא חמאסניקי)

עד כדי כך לא הצלחתם שאתם מבקשים כעת מ…ממי? מעובדי הרשות שאותם פיטרתם בחוק – להמשיך עוד קצת …עוד חצי שנה ועוד חצי שנה ועוד…שלש שנים !!! שלש שנים של עוד מאותו גוף שממנו רציתם להיפטר.

אז לפחות מן הנימוס …תבקשו יפה.
דרך הכנ"ר או השר או גברת אל הרר.
דרך ועדת הכלכלה והקלקלה.
בסמס או דף הפייס
או סתם על גוש קרח במקרר.

תתקשרו עכשיו נכבדיי כולכם אל עובדי הרשות ותבקשו מהם להישאר ולעבוד עוד קצת. להחזיק את השידור הציבורי כפי שדורש החוק עוד קצת …עד שאתם כישלונרים שכמוכם …תואילו בטובכם להקים בניין חדש כחוק, לרכוש ציוד דנדש חדש לשידור, לגייס כוח אדם איכותי ומקצועי מן השורה הראשונה, לבחור הפקות לחתום על חוזים, להפיק סדרות תעודה ודרמה, סאטירה ותרבות, להקים חטיבת חדשות נשכנית, לבחור שרשרת ניהול אמיצה , לכתוב נהלים מודרניים ולייעל את הביורוקרטיה, להתחבר ללויינים ולהציג לוח שידורים ראוי בטלוויזיה בעברית ובטלוויזיה בערבית וברדיו על שלל שמונת ערוציו ובאינטרנט.
וכמובן אולי גם תואילו להפסיק להשמיץ את עובדי הרשות מייד כאשר תעלו לשידור….ב…אפריל 2017 נניח….?!

זהו.
אז לפחות תבקשו יפה.
מבטיחים לשקול את פנייתכם.
ונסלח לכם על ששכחתם גם את העניין הפעוט הזה.

1 Comment

  1. אליק מאור
    2 בספטמבר 2016 @ 5:22

    לא יכולתי להתנסח טוב ממך

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן