Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 15 באוגוסט, 2016

ממטבחה העולמי של רייצ'ל קו, בית-חולים ליולדות עשירות, בייטס מוטל 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 ממטבחה העולמי של רייצ'ל קו | Rachel Khoo's Kitchen Notebook: Cosmopolitan Cook, ערוץ האוכל 

מדי פרק תפקוד רייצ'ל קו עיר אקזוטית אחרת, תטייל בשווקיה, תטעם מהמאכלים המקומיים ותבשל כמה ממתכוניה המסורתיים. קו תבקר, בין היתר בשוק הגדול של איסטנבול, בחוף אמאלפי באיטליה, בקוסטה בראווה בספרד ועוד.

22:00 בית-חולים ליולדות עשירות Five Star Babies, ערוץ Yes דוקו 

הצצה בלעדית לבית-החולים ליולדות הפרטי היחידי באנגליה, שבו יולדות עשירות – מויקטוריה בקהאם ועד הדוכסית מיורק – משלמות פרמיה גבוהה במיוחד כדי לעבור את חוויית הלידה בדרך הכי מפנקת שיש. כמעט 2000 תינוקות נולדים בבי"ח פורטלנד מידי שנה לזוגות עשירים מכל רחבי הגלובוס. כל זוג שכזה יוציא עד 500 אלף ליש"ט (כמעט 3 מיליון שקל) כדי להביא את תינוקם לעולם בנוחות ובסטייל. זהו עולם פריבילגי במיוחד, שפתוח רק בפני מי שיכול להרשות זאת לעצמו, עולם שבו נפגשים אנשי קריירה סוּפֶּר-מצליחים והוֹרוּת מתוכננת עד לפרט האחרון. בפרק הראשון, רואים כיצד צבא של יועצים, מיילדות, שפים ומנקים משרתים כמה מההורים המפונקים ביותר של אנגליה: פוגשים את הוּאי, 'It Girl', שלא מתביישת להודות שהיא פשוט פוחדת מלידה טבעית; את האחות הסקוטית פאט, שלא מסתנוורת מאבק הכוכבים שסביבה כשהיא משגיחה על הילודים של הסלבס ובני המלוכה בעוד אלה נהנים מתה של אחרי-הצהריים; ואת הרוזנת מבראדפורד שמגלה מדוע לקריירה שלה כיועצת ילודה יש השפעה הרסנית על חיי החברה שלה. בפרק השני, צוות בית החולים ליולדות נכנס ללחץ לקראת הגעתה של אשתו של כדורגלן מהליגה הלאומית ומשפחה בעלת-הון ובעלת השפעה. במקביל, מומחית לפריון עוזרת לנסיך מדובאי ובת זוגו להרות. בימוי: רוב מק'קייבּ. שני פרקים בני 59 דקות. אנגליה 2016.

22:00 בייטס מוטל 3 | 3 Bates Motel, ערוץ Hot פלוס 

הדרמה של רשת הכבלים A&E וחברת יוניברסל. בעונה השלישית, פרטים על רציחתה של מיס ווטסון (קיגן קונור טרייסי, "עד עצם היום הזה") מתחילים לצוץ. למרות שבדיקת הפוליגרף פטרה אותו מאשמה, נורמה עדיין חושדת במעורבותו של נורמן ברצח – ולאחר שהוא מתחיל לסבול מהזיות בבית הספר, היא מחליטה להוציא אותו משם וללמד אותו בבית. נוכחותו של קיילב, אחיה המנוכר של נורמה (קני ג'ונסון, "המגן"), שחוזר לעיירה, רודפת את המשפחה ומערערת את הקשר בין האם ובנה. בינתיים, הקשר בין נורמה ובין אחיו למחצה של נורמן, דילן, הולך ומתחזק – מה שמעורר את קנאתו של נורמן. גם מערכת היחסים של נורמה והשריף רומרו (נסטור קרבונל, "אבודים", "האביר האפל") מעמיקה, למרות שהאינסטינקטים שלו אומרים לו שמשהו לא כשורה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן