Skip to content

סלמאן עמאר, ראש מועצת ג'וליס ירה למוות בקבלן תושב הישוב

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי קבלן בשנות ה-40 לחייו שנורה ביישוב הדרוזי שבצפון תקף באגרופים ואף ניסה לדקור לכאורה את ראש המועצה סלמן עם גרזן עמר בשל סכסוך הקיים בין השניים. ראש המועצה טוען כי ירה בו למוות מתוך הגנה עצמית. מותו של המנוח נקבע בזירה, המשטרה ממשיכה בחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
סלמאן עמאר (צילום: יח"צ)
סלמאן עמאר (צילום: יח"צ)

ראש מועצת ג'וליס, סלמאן עאמר, חשוד כי ירה הבוקר (שני) למוות בקבלן תושב היישוב, בשנות
ה-40 לחייו ברחבת המועצה. צוות של מד"א העניק לפצוע טיפול רפואי במקום, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותו.
משטרת תחנת עכו עכבה את ראש המועצה לחקירה. עדי ראייה סיפרו כי הקבלן שנורה למוות היה מצויד בגרזן, וניסה לפגוע באמצעותו בראש המועצה. לדבריהם, הרקע לאירוע הוא סכסוך ישן בין המעורבים. ממשטרת מחוז חוף נמסר כי בשלב זה לא נעצר איש.
מחקירה ראשונית עולה כי הירי אירע לאחר ויכוח בתוך בניין המועצה המקומית בין אחד התושבים לפקידים. לפי הדיווחים, הגבר שנורה ניסה לתקוף את ראש המועצה או את אחד הבכירים באגרופים ולדקור את ראש המועצה בגרזן ובשל כך עאמר שלף את אקדחו וירה בו.

חובשי מד"א בזירת האירוע (צילום תיעוד מבצעי מד"א)
חובשי מד"א בזירת האירוע (צילום תיעוד מבצעי מד"א)

 

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאיד קואס, חובש רפואת חירום במד"א שטיפל בפצוע, סיפר: "בסמוך לבניין המועצה שכב גבר מחוסר הכרה סובל מפציעה חודרת ומדממת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

האירוע עורר כצפוי רגשות מבוכה, זעם וחשש אצל אוכלוסיית כפר ג'וליס. "זה לא יסתיים בחקירה וכתב אישום", אמר אחד התושבים הבוקר, "הסיפור הזה יעורר מעגל של סכסוכים ונקמה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן