Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 17 בספטמבר, 2016

צמרמורת, חג המולד של בקונווי, מרגלת מתבגרת, סטיב ג'ובס, כולם אוהבים את הקופרס, הסקס של מאסטרס 4, יחידת גנגסטרים, מה כבר יכול לקרות, חיות הדרום הפראי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:45 צמרמורת Goosebumps, ערוץ Hot גולד + בשעה 17:00 בערוץ Yes5 

פנטזיית הרפתקאות המבוססת על סדרת ספרי ילדים מצליחה. סיפור היכרותם של חבורה צעירה בעיירה קטנה ובהם זאק, שהתבאס מהמעבר לעיירה, אך התרצה כשהוא פגש את האנה. הענייננים מתחילים להסתבך כשזאק מגלה שאביה המסתורי של האנה הוא למעשה ר.ל. סטיין , הסופר של סדרת הספרים רבי המכר 'צמרמורת'. כשהוא מתחיל להכיר את המשפחה המוזרה שגרה לידו הוא מגלה שסטיין מחביא סוד מסוכן: היצורים שמככבים בסיפורים שלו הם אמיתיים והוא שומר אותם נעולים בתוך ספריו כדי להגן על הקוראים שלו. כשיצוריו של סטיין משתחררים בלי כוונה מכבלי ספריו, חייו של זאק מקבלים תפנית. שחקנים: ג'ק בלאק, דילן מינט, אודיה רש. במאי: רוב לטרמן. ארה"ב, 2015. רעיונות מקוריים וחמודים מחפים על העלילה הסתמית, גם בזכות הומור וקצב משכנע. ציון: 

12:25 חג המולד שלי בקונוויי | Christmas in Conway, ערוץ Hot דרמה 

דרמה נוגעת ללב על מתנה מיוחדת במינה לחג המולד. לדאנקן, שהציע לאשתו סוזי נישואין בעת סיבוב עוצר נשימה בגלגל הענק, יש רעיון מקורי. סוזי אמנם שבה זה עתה מאשפוז בבית החולים והיא חייבת להיות בהשגחה קפדנית כל שעות היממה. נוסף על כך, כל השכנים בבתים הסמוכים מתנגדים בתוקף לצעד, מזמינים משטרה ומנסים בכל כוחם לסכל את הרעיון. ובכל זאת הבעל האוהב בשלו: הוא יקים בחצר ביתם גלגל ענק במיוחד בשבילה, ויישא אותה על כפיים לסיבוב לכבוד החג. האם יצליח הרעיון לקרום עור וגידים על אף המכשלות הרבות שבדרך? שחקנים: אנדי גרסיה, מנדי מור, שרי אוטרי, ריילי סמית', מרי לואיז-פרקר, ריק רייץ, מארק ג'פרי מילר. בימוי: ג'ון קנט הריסון. ארה"ב, 2013.

15:40 מרגלת מתבגרת | So Undercover, ערוץ Hot פאן 

קומדיית נעורים על בחורה צעירה ופקחית בשם מולי, שעובדת עם אביה השוטר לשעבר בתור בלשית פרטית בדאלאס. תפקידה הוא בעיקר לעקוב ולצלם בעלים בלתי נאמנים לנשים שלהם. יום אחד סוכן FBI מציע למולי לעבוד עבור הארגון. ה-FBI רוצים לפקוח עין על בתו של אדם אשר עומד להעיד נגד פושע מסוכן מהמאפיה. לשם כך מולי נשלחת תחת כיסוי של סטודנטית תמימה ללמוד בקולג' תוסס בניו-אורלינס, שבו לומדת בתו של העד. חייה הופכים להרפתקה מטורפת, כשהיא מנסה להשתלב באחוות הסטודנטיות המקומית, תוך כדי למידת השפה והמנהגים המיוחדים שלהן, ומעקב בלתי פוסק אחר הנערה ושמירה על חייה. העניינים מסתבכים כשמולי מתאהבת בסטודנט חתיך, ואינה יודעת האם היא יכולה לסמוך עליו. שחקנים: מיילי סיירוס, ג'רמי פיבן, מייק אומאלי, ג'וש באומן, לורן מקנייט, קלי אוסבורן. בימוי: טום ווגאן. ארה"ב, 2012. קומדיה שטוחה, מטופשת ומשוחקת גרוע במיוחד. בזבוז זמן ומחשבה. ציון: 

16:30 סטיב ג'ובס Steve Jobs, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 16 בספטמבר, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 כולם אוהבים את הקופרס | Love the Coopers, ערוץ Hot גולד 

דרמה קומית בכיכובם של שלל כוכבים אמריקנים באווירת החג המשפחתי. כל שבט הקופרס המורחב, וכלב אחד חמוד במיוחד, עושים את דרכם לחגוג את חג המולד ביחד. במהלך הערב, סדרה של אורחים מפתיעים ואירועים לא צפויים, הופכים את הלילה לבלתי נשכח. שחקנים: דיאן קיטון, אמנדה סיפרייד, ג'ון גודמן, אלן ארקין, מריסה טומייוקולו של סטיב מרטין. במאי: ג'סי נלסון ("קוראים לי סם"). ארה"ב, 2015. נבחרת שחקנים משובחת בקומדיה עצובה למדי ובתסריט מפורק ובלתי מתחבר. ציון: 

22:00 הסקס של מאסטרס 4 Masters Of Sex 4, ערוץ Hot גולד + סלקום TV + בשעה 23:00 בערוץ Yes Oh 

הדרמה של רשת שואוטיים וחברת סוני המבוססת על הביוגרפיה של חוקרי המין וויליאם מאסטרס ו-וירג'יניה ג'ונסון מאת תומאס מאייר, חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – העונה נפתחת בסוף שנות השישים, אחרי המשבר שחוו מאסטרס וג'ונסון במערכת היחסים ובמחקר שלהם בתום העונה הקודמת. בזמן שוירג'יניה וביל נאבקים להציל את מפעל חייהם, ליבי מסתגלת לחייה החדשים וחווה ריגושים כאישה רווקה, לראשונה מזה זמן רב. שנות השבעים הפרועות מגיעות ועמן גם טרנד חילופי הזוגות, שסוחף גם את זוג החוקרים הלהוט לבחון את גבולות המיניות האנושית. העונה יצטרפו בתפקידי אורח: קלי או'הרה ("סקס והעיר הגדולה 2"), ניסי נאש ("רינו 911", "סלמה"), ג'רמי סטרונג ("מכונת הכסף"), ארין קרפלוק ("להיות אריקה"), אשלי זקרמן, דיוויד וולטון ("אמהות רעות") בטי גילפין ("האחות ג'קי") ואליסיה ריינר ("כתום זה השחור החדש").

22:00 יחידת גנגסטרים | Gangster Squad, ערוץ Yes4 

השנה היא 1949 בלוס אנג'לס, ומלך המאפיה הבלתי מעורער, ששולט בכל עסקאות הסמים, הנשק והזנות הוא מיקי כהן. בזכות כוחו גם האנשי המשטרה והפוליטקאים נמצאים אצלו בכיס. העניינים מתחילים להשתנות כאשר המשטרה מחליטה להקים יחידה סודית, אשר מטרתה להפיל את שלטון המאפיה – ולחסל כנגד כל הסיכויים את כהן. שחקנים: ריאן גוסלינג, שון פן, אמה סטון, ג'וש ברולין. במאי: רובן פליישר. ארה"ב, 2013. קשה לומר שהסרט רע, אבל משהו בו לא לגמרי מקליק או מתרומם לכדי חוויה קולנועית משמעותית. ציון: 

22:00 מה כבר יכול לקרות, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

קומדיה בבימויו של אופיר לובל ("ארץ נהדרת") ובכיכובם של רמי הויברגר, עפר שכטר, גורי אלפי, צחי גראד וימית סול. שני צעירים בני שלושים פלוס מגלים ברגע הגרוע ביותר בחייהם, שבמהלך לילה אחד הם יכולים להפוך מלוזרים חסרי כל, למיליונרים. הדבר היחיד שהם לא לקחו בחשבון הוא שהדרך לשמור על המיליון תוביל אותם למסע בו יפגשו את מקבץ הטיפוסים הזויים והמופרעים ביותר שיש, המוכנים לשים את ידם על הכסף בכל מחיר. ישראל, 2015. קומדיה לבני נוער דבילית למדי, ולמרות כמה קטעים שטוחים, זוכה לציון עובר. ציון: 

22:00 חיות הדרום הפראי Beasts of the Southern Wild, ערוץ לייפטיים 

דרמה. הָשְׁפָּאפִּי בת השש (קווזנה ווליס, שהייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה) חיה עם אביה וינק הרחק מהציוויליזציה בקהילה שכוחת אל, חור נידח בדלתא שבדרום לואיזיאנה שנמצא כל הזמן תחת סכנת הצפה. החיים פה לא פשוטים, אפילו מסוכנים, בטח כשמדובר בילדים. וינק יכול להיות קשוח, אבל ברור כי בראש מעייניו עומדת הילדה ובטחונה האישי. כשמתערערת בריאותו הולך גם כל הביטחון. הסרט היה מועמד ל-4 אוסקרים (תסריט מעובד, שחקנית ראשית, במאי וסרט). בימוי: בן צייטלין. ארה"ב, 2012. משחק טוב, פסקול עוצמתי ומסר חשוב. אבל הסרט מעצבן בגלל תנועות המצלמה הבלתי נסבלות והיומרנות האמנותית שלו. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן