Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 29 בספטמבר, 2016

קוונטיקו 2, רקדניות קטנות UK, אימה אמריקאית 6, אולפני הטרור, 60 יום בפנים 2, האנשים שרוצים להיות כלבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 קוונטיקו 2 2 Quantico, ערוץ Hot3 + סלקום TV

הסדרה של ABC, היוצר ג'ושוע ספרן והמפיק מארק גורדון, היתה בין הסדרות החדשות הראשונות של עונת הסתיו 2015 שהוארכה לעונה שלמה בת 22 פרקים. ספוילר – העונה השנייה תתמקד בהכשרתה של אלכס בדרך להפוך לסוכנת CIA, אחרי שהחליטה לעזוב את ה-FBI בסוף העונה הקודמת. יצטרפו העונה בלייר אנדרווד ("פרקליטי אל.איי.", "בטיפול") שיגלם את קצין ה-CIA אוון הול, ראסל טובי ("Looking"), פרל ת'וסי, אהרון דיאז ("הקמע"), טרייסי איפיצ'ור ("דוקטור הו") והנרי זרני ("נקמה", "משימה בלתי אפשרית"), שהתארח בפרק הסיום של העונה הראשונה וישוב לתפקיד משמעותי העונה.

21:15 רקדניות קטנות Dance Mums UK | UK, ערוץ Yes דרמה 

הספין אוף של "רקדניות קטנות" המתרחש בבריטניה, עוקב אחר קריירת הריקוד המוקדמת של בנות קבוצת הריקוד של ג'ניפר אליסון, ואימותיהן. אליסון, זמרת וכוכבת ברודווי שהיתה מעורבת בעברה בבבניית כוראוגרפיה למיטב הלהקות הבריטיות (סטפס, אס קלאב 7) פתחה סטודיו לריקוד בליברפול. בפרק הראשון, אבי לי מילר, מאמנת הריקוד הידועה, מגיעה לליברפול, אל ג'לי סטודיוס ומפתיעה את המאמנת, את הבנות ואת האימהות שאוהבות מאוד את דמותה מן הסדרה. אבל האם ימשיכו לאהוב אותה גם בסוף היום המפרך שהיא עומדת להעביר אותן? בתום יום מבחנים ארוך, אבי וג'ניפר בוחרות יחד את נבחרת הילדות והאימהות שיתחרו בתחרות בת שמונה שבועות מול נבחרות מהאזור, והן חייבות להוכיח את עצמן, כעת כששמה הטוב של ג'ניפר מוטל על הכף.

22:00 
אימה אמריקאית 6 American Horror Story 6, ערוץ Yes Oh 

כמעט שום דבר לא פורסם עד כה על העונה החדשה, וההפקה מקפידה לשמור בחשאיות את כל הפרטים, קרוב אל הלב. מתוך מה שכן נאמר ניתן להבין שהעונה תעסוק בנושא הקשור בילדות וילדים, ותתרחש בהווה, עם הדהוד לעבר. אל העונה החדשה יחזרו ליידי גאגא שזכתה בפרס גלובוס הזהב על תפקידה בעונה הקודמת, שרה פולסוןוקתי בייטס, אוון פטרס, דניס א'והרה, אנג'לה באסט ומאט בומר. מצטרף חדש שלוהק לעונה השישית הוא צ'אז בונו, בנם הטרנסג'נדר של סוני ושר.

22:00 
אולפני הטרור Terror Studios, ערוץ Yes דוקו 

מאחורי הקלעים של מערכת התעמולה הרחבה והעוצמתית ביותר מאז הנאציזם: מכונת התעמולה של דאעש. האסטרטגיה: שימוש בדימויים וסצנות מעולם הסרטים ההוליוודי. המטרה: סחיפת הצעירים והפחדת אזרחי העולם. הסרט מביא חקירה קולנועית רחבת היקף של מכונת התעמולה של דאעש, חושף כיצד ארגון הטרור למעשה משתמש בתרבות הפופ שלנו נגדנו ומציג את המוחות היצירתיים של הג'יהאד העולמי, שבסופו של דבר, מצליחים לנצח את הוליווד במגרש הפרטי שלה. בימוי: אלקסיס מרנט. 52 דקות, ארה"ב, 2016.

22:30 ן60 יום בפנים 2 i60 Days In 2, ערוץ ההיסטוריה 

עונה שניה לסדרה, המתעדת פרויקט ראשון מסוגו בהיסטוריה, במסגרתו שמונה אזרחים חפים מפשע מתחזים למשך 60 ימים לאסירים באחד ממתקני הכליאה הקשוחים ביותר בארה"ב, כאשר לא האסירים, ולא הסוהרים, יודעים את הסוד שלהם.

22:55 האנשים שרוצים להיות כלבים | Secret Life of the Human Pups, ערוץ 8 

הצצה נדירה אל קהילת הגברים והנשים שאוהבים להתחפש לכלבים, להתנהג כמוהם, לישון במלונה, לאכול אוכל של כלבים ולהשתתף בתחרויות ייעודיות להם. תופעה בינלאומית בשנים האחרונות, ורק בבריטניה ניתן למצוא כיום כ-10,000 מהם. הסרט מפגיש אותנו בפעם הראשונה עם אנשים רגילים המנהלים חיים כפולים – הם משלמים אלפי פאונד כדי לרכוש את הביגוד שיהפוך אותם לכלב שהם רוצים להיות. בריטניה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן