Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (6.10.16)

מזון בריא לכלבים וחתולים, מרככי כביסה, מוצרים לניקוי הפנים ולטיפוח כפות הרגליים, וסבונים במהדורה מיוחדת לחגים. זה מה שהיה לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Ideal Balance של HILL’S

סדרה חדשה זו של מזון לכלבי ולחתולים מבוססת, לדברי היצרנית, על חומרי גלם טבעיים בתוספת ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. לכל מין יש שלושה מוצרים – לגור, לבוגר ולמבוגר – עם רכיבים המתאימים לאותה קבוצת גיל, כולל עוף טרי, ירקות, אורז חום וזרעי פשתן. לא תמצאו כאן: תירס, חיטה, סויה, חומרים משמרים, חומרי צבע או טעם מלאכותיים. אנו ניסינו את האוכל המיועד לכלבים, עבור כלבה מבוגרת. מדובר באוכל יבש, כמובן, שהתקבל על ידה בהתלהבות, ולאורך זמן גם הגביר את החיוניות הכללית שלה.

120-130 שקלים ל-2 ק"ג, 335-345 שקלים ל-12 ק"ג. להשיג בחנויות לחיות מחמד. לפרטים אודות החנויות, 03-9393000.

צילום: אידיאל באלנס

Deep Clean של ניוטרוג'ינה 

שני מוצרים חדשים השיקה החברה כחלק מסדרת מוצרי הטיפוח הללו. מדובר במים מיסלריים, ותרחיץ ומסיכה לפנים 2 ב-1, המיועדים לעור רגיל עד מעורב. אהבנו מאוד את המים – הם מנקים בקלות לכלוך ושאריות איפור, ומשאירים את הפנים נעימים למגע ועם תחושת ניקיון ברורה. רק אם מדובר באיפור עמיד תדרשו למעט מאמץ כדי להסיר אותם. התרחיץ עושה פעולה דומה כאשר משתמשים בו למטרה זו; אך כאשר משתמשים בו כמסיכה – זהו מכשיר עם פעולה משולבת, כאמור – הוא עושה עבודת ניקוי עמוקה יותר.

75 שקלים ל-200 מ"ל מים, 117.9 שקלים ל-150 מ"ל תרחיץ. להשיג ברשתות הפארם ובחנויות מתמחות.

צילום: יח"צ חו"ל

סנו מקסימה Inspirations של סנו

החברה משיקה חידוש נוסף לקטגוריית מרככי הכביסה, והפעם שני מוצרים עם בישום שאמור להיות חזק במיוחד – Soft Silk, המבוסס על ניחוח פריחת השקד, ו-Blue Blossom, שמבוסס על ניחוח של פרי אביב כחולים. אנו קצת מתקשים להבין אילו פרחים פורחים באביב שצבעם כחול – צבע נדיר למדי בעולם הצמחים – אבל אוהבים את הניחוח המתקבל במרכך זה. כמובטח, הוא נשאר לזמן ארוך יחסית, אבל כששמים דאודורנט ו/או בושם ו/או אפטר שייב, הנוכחות שלו אינה מורגשת. עם זאת, לא פגשנו מרכך כביסה שגובר על גורמי ריח אלו, ואנו גם לא רוצים שיהיה אחד כזה. במילים אחרות, הוא טוב, גם אם לא יוצא דופן בהשוואה למתחרים שלו.

14.9-19.9 שקלים לליטר (מספיק ל-40 כביסות). להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

מוצרים לטיפוח כפות הרגליים של שוורץ קוסמטיקה

הצורך בטיפוח כפות הרגליים אינו פוסק כאשר הקיץ חולף, ולכן סדרה זו חשובה לכל ימות השנה. זו אינה הסיבה היחידה, כמובן – קרם הרגליים, המיועד לעור יבש במיוחד, הוא אחד הטובים שתמצאו בשוק. עשיר, בעל ריח נעים, הוא נספג היטב בעור ומשאיר אותו רך ונעים במיוחד למדע. המחיר שלו הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד. בנוסף, יש גם תרסיס יעיל לנעליים; וטלק טיפולי לכפות הרגליים, המועשר במנטול ובשמן עץ התה. הטלק מסייע במידת מה לצמצמם את הזיעה בכפות הרגליים, אך הוא לא יתאים למי שסובל מהזעה חריפה/כרונית.

23.9-29.9 שקלים ל-150-200 סמ"ק. להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע, רשתות שיווק וב-http://s-schwartz.co.il.

צילום: עידן הצילום

סבוני ידיים במהדורת חג של נקה 7

אנו לא ממש מבינים מה הקשר בין הניחוח שקיבל סבון זה לבין עונת החגים, שלכבודה הוא הושק. הניחוח מבוסס על פרחי מים, ולהם אין קשר כמובן לרימון, תפוח, דבש וכד'. מצד שני, לא בטוח שהיינו רוצים עוד סבון שמריח כמו אחד ממאכלים אלו. מה עוד שהניחוח של סבון זה הוא לא רק פרחוני אלא גם מוצלח יחסית למתחרים שלו. מעבר לכך, זהו אותו סבון ידיים מוכר של החברה, שמספק ניקיון ומידה מספקת של לחות.

19.9 שקלים לשלישייה, 500 מ"ל כל אחד. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן