Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 28 באוקטובר, 2016

תחנת ברלין, שלושה גברים ותינוקת, לב רחב, שליחות קטלנית: ג'נסיס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחנת ברלין | Berlin Station, סלקום TV 

סדרת ריגול שמתרחשת בברלין שבגרמניה ועוקבת אחר דניאל מילר (ריצ'ארד ארמיטאג', "חניבעל", "ההוביט"), סוכן שהגיע למשרדי הסי-איי-אי בברלין שבגרמניה. משימתו החשאית היא לגלות את זהותו של החפרפרת במשרד, כלומר מי האדם המדליף מידע סודי וחיוני תחת השם תומאס שואו. בהדרכתו של הקטור דיג'ין (ריס איפאנס) שמנחה את מילר במשימה המוטלת עליו, הוא לומד להתמודד עם רזי המקצוע הקשוחים של סוכן השטח ולומד להכיר את עולם ההונאות והסכנות המוסריות. יוצר הסדרה הוא אולן שטיינהאואר. בנוסף, מעטרים שחקנים מהמעלה הראשונה שכוללים את ריצ'ארד ג'נקינס ("עמוק באדמה", "אוליב קיטרידג'"), ריצ'ארד דיליין ("ארגו") ועוד. ציון איי.אם.די.בי.: 7.5/10, עגבניות רקובות: 71%/100%, מטה-קריטיק: 64/100

17:00 שלושה גברים ותינוקת | Three Men And A Baby, ערוץ Yes5 

רימייק אמריקני ללהיט צרפתי בכיכובם של טום סלק, סטיב גוטנברג, טד דנסון. שלושה רווקים בליינים מוצאים עצמם מטפלים בתינוקת שהושארה בידי מאהבת לשעבר של אחד מהשלישייה. במאי: ליאונרד נימוי. ארה"ב, 1987. גרסה סבירה ביחס למקור הצרפתי, המחזיקה בזכות הקסם של שלושת השחקנים הראשיים. ציון: 

22:00 לב רחב Fúsi Virgin Mountain, ערוץ Yes3 

זוכה הסרט, התסריט והשחקן הטובים ביותר – פסטיבל טרייבקה. רווק גדול ממדים בן 40, חי עם אמו ועובד בשדה התעופה. חייו שקטים ומסוגרים והוא אוהב לשחק במשחקי מלחמה עם חברו הטוב. כשהוא מקבל בהפתעה מתנה של קורס ריקודי קאנטרי הוא מחליט לנסות ולצאת אל העולם. כשהוא פוגש שם את הארה, חייו משתנים לגמרי. שחקנים: גונאר ג'ונסון. במאי: דאגור קארי. איסלנד, 2015. קומדיה רומנטית קטנה, עדינה ומלאת קסם וחיבה. השחקן הראשי מאוד מרגש. ציון: 

22:00 שליחות קטלנית: ג'נסיס | Terminator Genisys, ערוץ Hot גולד 

פעולה בדיוני. ג'ון קונור, מנהיג המרד בתוכנת המחשב שחיסלה את רוב בני האנוש, שולח את סמל קייל ריס בחזרה לשנת 1984, במטרה להגן על שרה קונור ולהבטיח את עתידה. בעקבותיה דולק המחסל, שנשלח לאתר ולהרוג את אמו העתידית. שרשרת אירועים בלתי צפויים יוצרת ציר זמן שבור שבו העבר השתנה, כשמחסל נוסף נשלח להגן על חיי שרה הילדה. כעת, ריס מוצא את עצמו בגרסה חדשה ולא מוכרת מעברו, שבה הוא מתמודד עם בעלי ברית בלתי מוכרים – בהם המחסל, אויבים חדשים ומסוכנים, ומשימה חדשה ובלתי צפויה שתאפשר לאתחל את העתיד. שחקנים: ארנולד שוורצנגר, ג'ייסון קלארק, ג'יי קורטני, אמיליה קלארק. בימוי: אלן טיילור ("תור: העולם האפל"). הסרט חסר כל הרושם, האפקטים ואפילו האינטליגנציה התסריטאית שהייתה בסרטים הקודמים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן