Skip to content

חשדו ב"מורה" כי הוא פדופיל – כלאו אותו, הכו אותו ופרסמו תמונותיו ברבים

שתי נשים כלאו ידיד אחת מהן שלימד תורה את בנה, זאת לאחר שהתברר להן כי הוא עבריין מין מורשע. הגבר נכלא בבית עסק בלוד, שם הן היכו אותו. לאחר שנמלט בעור שיניו, פרסמו השתיים את תמונתו עם אזהרה שהוא פדופיל ונעצרו בחשד לכליאת שווא, תקיפה, איומים וקשירת קשר לפשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה אתמול שתי תושבות לוד בנות 36 ו-38 בחשד שהפיצו מסרונים על גבר (56) המתגורר בעיר שהוא פדופיל ועבריין מין מסוכן, כלאו אותו בבית עסק והיכו אותו.
על פי החשד, אחת החשודות גילתה כי אדם עמו התיידדה ואף ביקשה ממנו שיילמד את בנה תורה, הנו אסיר לשעבר, מפוקח מין שריצה עונש מאסר בעברו.

ארכיון - אילוסטרציה
ארכיון - אילוסטרציה

מפרטי חקירה ראשוניים עולה כי לאחר שעלה בלב הנשים בחשד כי הידיד הנו פדופיל, אחת מהחשודות שהנה בעלת עסק בעיר, הזמינה את הגבר לעסק שבבעלותה, וכאשר הגיע,נעלה את הדלת,  התנפלה עליו והכתה אותו יחד עם חברתה, בידיה ובאמצעות כיסא. הגבר המוכה הצליח בסופו של דבר לברוח מהמקום.  אך השתיים לא הסתפקו בך ולאחר שהצליח להימלט מהמקום פרסמו השתיים, על פי החשד, את תמונתו עם אזהרה לציבור בדבר "פדופיל מורשע ועבריין מסוכן משוחרר שעבר להתגורר בלוד".  בצר לו פנה הגבר למשטרה והתלונן.
החשודות אותרו ונעצרו על ידי משטרת ישראל ונחקרו באזהרה בחשד לתקיפה, כליאת שווא, איומים, קשירת קשר לפשע, פרסום ידיעות הגורמות לבהלה בציבור ופרסום לשון הרע בכוונה לפגוע. החשודות הובאו בפני שופט וחקירתן נמשכת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן