Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 22 בנובמבר, 2016

עולמו של הסטון, בתים ליד הים, להראות אדולף, לסרוג, מושלמת איך שאני, חדר מנוחה, מחשבות פליליות 12
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 עולמו של הסטון | Inside Heston's World, ערוץ האוכל 

הסטון בלומנטל מעתיק את המסעדה עטורת כוכבי המישלן The Fat Duck מאנגליה אל אוסטרליה. הסדרה תתעד במשך כשנה את המעבר המורכב ופתיחתה של המסעדה החדשה במלבורן בהשקעה של מיליוני דולרים. המסע יכלול אתגרים לוגיסטיים, כגון: שליחתם מקצה אחד של העולם אל קצהו השני 64,000 חלזונות (המרכיב הבסיסי לאחת ממנות הדגל של המסעדה: דייסת חלזונות), 126 אייפודים (עבור המנה הניסיונית: Sound of the Sea – המקיפה את כל חושיו של הסועד), 30 גביעי שמפניה ותנור ואקום בשווי 20,000 דולר.

19:00 בתים ליד הים Homes by the Sea, ערוץ החיים הטובים 

צ'רלי לקסטון שב לפקוד בתי חוף עוצרי נשימה, והפעם בבריטניה. מדבון ועד האי סקאי, לקסטון יבקר בנכסי חוף מעוררי קנאה, ביניהם: בקתת דייגים בת 200 שנה עם נוף מרהיב, בית מודרניסטי מסוגנן משנות ה-60, טירה עתיקה שהיא גם קוטג' תקופתי מפנק ובית המעוצב בסגנון עתידני.

21:00 להתראות אדולף, ערוץ 1 

רגב קונטס ממובילי המחאה החברתית של 2011, נכד לניצולי שואה, מתייאש מהמצב הכלכלי וכדי לשרוד יוצא עם זוגתו, שיר נוסצקי, לברלין. שם החיים יותר נוחים, רבים מחבריהם למחאה כבר נמצאים שם, בברלין רווית רגשות האשמה. סרט עצוב מצחיק וסאטירי על משמעות השואה וקשיי החיים בישראל 2016.

21:00 לסרוג Yarn, ערוץ Yes דוקו 

האמנות המסורתית של סריגה וקרוֹשֶה, שנועדה במקור ליצירת מלבושים, הפכה לאחד הטרנדים המפתיעים של העת האחרונה. במאית הסרט, שמגדירה מחדש את היחסים שלנו עם המסורת הצבעונית הזו, מטיילת בעולם ועוקבת אחר כמה מהאמנים והסורגים שמביאים את עבודותיהם לרחובות ולחיינו בדרכים חדשות: מאמני גראפיטי-צֶמר, דרך מעצבי סטרוקטורות ועד נשים שמפיקות מוצגים מרהיבים ומביעות עמדה יצירתית תוך שהן בונות את אחת התנועות הלוהטות ביותר באומנות ובאופנה המודרנית. בימוי: אונה לורנזן. 79 דקות, ארה"ב, 2016. סרט מלאכותי וחמוד על עולם הסריגה, ונראה כאילו רוכך וצופה בסוודר צבעוני. ציון: 

22:00 מושלמת איך שאני | Embrace, ערוץ Yes דוקו 

בשנת 2013, פרסמה אקטיביסטית דימוי הגוף האוסטרלית, טרין ברומפיט, פוסט לפני / אחרי שהפך ויראלי ועורר סערה. עם מאה מיליון צפיות גלובאלית ו-7000 מיילים שקיבלה בעקבות הפוסט, טרין החליטה לעשות מזה סרט. בסרט הביכורים האמיץ והחושפני שלה, ברומפיט מנסה למצוא תשובות לשאלה מדוע (כך לפי מחקרים) 91% מהנשים בעולם המערבי שונאות את גופן? מה מקור העיוות החולני בחברה המודרנית ביחס לגופנו? האם אכן רק הייצוג הויזואלי של דוגמניות חטובות עד אנורקטיות במגזיני האופנה ובתקשורת אחראיים לתיעוב הגופני העצמי של רבות (ורבים) כל-כך? במשך שנתיים היא מראיינת פסיפס מרשים של מומחים/ות ושל נשים על גישתן כלפי גופן – בהןמִיה פרידמן, העורכת הצעירה ביותר של מגזין קוסמופוליטן האוסטרלי; כוכבת הטלוויזיה ריקי לייק; הצלמת והפרזנטורית אמנדה דה-קאדנט; הפרופסורית מאריקה טיגמן – ומביאה תשובות מורכבות ומפתיעות. 90 דקות, ארה"ב / אוסטרליה, 2016. הסרט מעט ארוך מדי, אך קצבי, משעשע ובעיקר מעניין. ציון: 

22:00 חדר מנוחה | Green Room, ערוץ Yes3 

מותחן מצמרר ומסעיר, בכיכובו של אנטון ילצ'ין שהלך לעולמו. בסיומה של הופעה בחור שכוח אל, חברי להקת פאנק מזדעזעים לגלות כי בחדר האמנים הפך לזירת רצח. בהיותם עדים לאירוע, מוחזקת החבורה באיומי אקדח במועדון על ידי ניאו נאצים שיעשו הכל כדי למנוע מהם לצאת ממנו בחיים. שחקנים נוספים: פטריק סטיוארט, אימוג'ן פוטס. במאי: ג'רמי סולינייה ("נקמה כחולה"). ארה"ב, 2015. חכם, מפתיע, מותח ובעיקר בלתי צפוי. מתנת סיום נחמדה מילצ'ין. ציון: 

22:45 מחשבות פליליות 12 | Criminal Minds 12, ערוץ Yes אקשן 

דרמות רבות התרחשו בעונה החדשה, וזאת עוד לפני שעלתה לאויר. ספוילר – לאחר שבעונה הקודמת עזב שמאר מור את הסדרה, הצטרף אליה אדם רודריגז ("ג'יין הבתולה", "אימפריה"), בתפקיד לוק אלבז, סוכן חדש ביחידה שמגיע מכוח המשימה ללכידת נמלטים של ה-FBI. פאג'ט ברוסטר חוזרת לתפקיד קבוע בדמותה של הסוכנת המיוחדת אמילי פרנטיס, יחד עם הקאסט הקבוע. לאחר שבמהלך הצילומים לעונה, תומס גיבסון (ארון הוצ'נר) הסתבך והסתכסך עם הפקת הסדרה ופוטר מתפקידו כשחקן ובמאי, לוהק דיימון גפטון ("דדליין", "החשוד העיקרי") לתפקיד הסוכן סטיבן ווקר, פרופיילר מתוכנית ניתוח ההתנהגות של ה-FBI. גיבסון השתתף בפרקים הראשונים של העונה ודמותו נכתבה החוצה אחר כבוד, לאחר שפוטר. בפתח העונה החדשה, היחידה עובדת עם הסוכן לוק אלבז מיחידת הנמלטים, לאיתור קבוצת אסירים שברחו שלושה חודשים קודם לכן, וכעת מתחילים להשאיר גופות בנתיב הבריחה שלהם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן