Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 29 בנובמבר, 2016

ההכשרות המגוייסות של הפלמ"ח, בלקוני, איך הוא התאהב, אני ג'יי אף קיי ג'וניור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:35 ההכשרות המגויסות של הפלמ"ח, ערוץ ההיסטוריה 

סיפור ההכשרות המגויסות של הפלמ"ח: בוגרי תנועות הנוער החלוציות, 1,500 צעירים בסך הכל, שהיו הכוח הלוחם החשוב ביותר שעמד למדינת ישראל עם תחילת מלחמת השחרור. לאחר תום הלימודים בבתי הספר התיכוניים הם התנדבו לפלמ"ח לעבודה ולאימונים. קבוצות שלמות שהכינו עצמם להקים קיבוצים ועם תחילת המלחמה מצאו את עצמם בקו הראשון, מוכנים ללחימה. הסרט המרגש מתמקד בחטיבת יפתח. בסרט ראיונות עם ותיקי החטיבה וצילומים נדירים מארכיון הפלמ"ח שטרם הוצגו עד היום.

21:15 בלקוני Balcony, ערוץ Yes דוקו 

משפחתה העיראקית של אורטל מנסה לצאת מהמנטליות של המעברה. הם גרים באותו בניין דירות משותף בחיפה ושבויים בידי סבתה בת ה-87, ששולטת על כל המשפחה בצעקות רמות מהמרפסת בקומה העליונה. בימוי: אורטל סלמן | ויצ'"ו חיפה.

22:00 איך הוא התאהב | How He Fell in Love, ערוץ Yes3

דרמת אינדי אינטימית ורומנטית. פגישה מקרית בחתונה בין מוזיקאי צעיר לאישה מבוגרת ממנו ונשואה מוביל לרומן סוער. מה שמתחיל כסקס בלתי מחייב הופך עם הזמן לקשר עמוק ולהתאהבות, שמטלטלת לחלוטין את חייהם. שחקנים: מאט מק'גורי, איימי הרגריבס. במאי: מארק מייארס. ארה"ב, 2015. הסיפור מתעסק הרבה באהבה, אבל לדמויות אין הרבה מה להגיד, וכך גם לסרט. ציון: 

22:00 אני ג'יי אף קיי ג'וניור .I am JFK Jr, ערוץ Hot8 

הומאז' לנסיך האמריקני שמת בטרם עת, ג'ון קנדי ג'וניור. זהו סיפורו של גבר צעיר הנועד לגדולות שהיה נחוש להיות אדם בזכות עצמו למרות הציפיות הגדולות שהיו ממנו. בסרט מובאים ראיונות עם חבריו הקרובים של ג'ון, בניהם רוברט דה נירו, סינדי קרופורד, מייק טייסון, כריסטיאן אמנפור ועוד. כמו כן, בנו של הנשיא רונלד רייגן, מייקל, מדבר על הגורל של ילדים לנשיאים ומשתתפים נוספים מספקים רקע על חיי המשפחה המפורסמת ביותר באמריקה. בסרט ניתן לראות תמונות אישיות נדירות של המשפחה וכמובן התייחסות לתמונתו המפורסמת כילד המצדיע לקבר אביו שנרצח שלושה ימים לפני יום הולדתו השלישי. קנדה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן