Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 06 בדצמבר, 2016

קרוב לבית, משפחת פוסטר 2, שיזוף, הרולד וליליאן: סיפור אהבה הוליוודי, מקום בלב 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 קרוב לבית, ערוץ Yes דוקו 

משה ואבי, דודיה של אושרת, הם נרקומנים לשעבר. לפני שבע שנים נגמלו והתהליך השיקומי שהם עוברים ממשיך עד היום, כשהם חולקים את אותו החדר בבית ההורים במיטות נעוריהם. הוריהם, סבא וסבתא של אושרת, לא וויתרו על החלום לראות את משה ואבי משוקמים אך לשניים השיקום נראה עוד רחוק והם חשים תקועים בתוך מציאות קשת יום, נתונים לחסדי ההורים ולביקורת שלהם. בימוי והפקה: אושרת לוי | סמינר הקיבוצים. 35 דקות, ישראל, 2016.

21:15 משפחת פוסטר 2 | The Fosters 2, ערוץ Yes דרמה 

הדרמה המשפחתית המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר, שבראשה זוג לסביות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה, חוזרת בעונה החדשה. ספוילר – קאלי מגלה שדונלד אינו אביה הביולוגי, ולכן תהליך האימוץ שלה נעצר וקיים חשש שתופרד פעם נוספת מג'וד. ברנדון מחלים מפציעתו וחושש שלא יוכל יותר לנגן בפסנתר. הוא מתמודד עם תחושת האשמה לאחר ששכב עם דני, והשאלה הגדולה לגבי מעשיו של מייק ברב בו אנה נעלמה, נשארת פתוחה. יחסיהם של ג'זוס ואמה משפיעים על יחסיה עם חבריה לקבוצה, ומריאנה צובעת את שערה לבלונדיני כדי להתאים עצמה לקבוצת הריקוד, למגינת ליבה של סטף.

22:00 שיזוף Suntan, ערוץ Yes3 

רופא שמנמן ומעט נמוך, מגיע לעבוד באי קטן וזניח. החורף עובר עליו בבדידות ובחוסר מעש, אבל אז מגיע הקיץ ואיתו התיירים, צעירים ויפים, שנוהרים בהמוניהם לחוף הנודיסטים המצוי באי. בין המבקרים החדשים באי גם אנה, צעירה חייכנית ופלרטטנית, שכובשת את לבו של הרופא הבודד וגורמת לו לעזוב את המרפאה, לצאת לחוף ולהתמקם שלא במקרה לידה וליד חבריה הערומים. מה שמתחיל כקראש מעט פאתטי אך נוגע ללב, מתדרדר עם הזמן והופך לאובססיה מסוכנת. שחקנים: מאקיס פאפאדימיטריו, אלי טרינגו, מילו ון-גרוסן. במאי: ארגיריס פאפאדימיטרופולוס. יוון, 2016.

22:00 הרולד וליליאן: סיפור אהבה הוליוודי Harold and Lillian: A Hollywood Love Story, ערוץ Hot8 

הזוג ההוליוודי שעיצבו את המראה של הסרטים הגדולים בכל הזמנים בינהם "סטארטרק", "סיפור הפרברים", "הבוגר" ו-"הציפורים". הרולד מיקלסון וליליאן מיקלסון היו אושיות בתעשיית הקולנוע האמריקנית. הרולד היה מאייר סטוריבורד וליליאן עורכת מחקרים מעמיקים עבור סרטים. ביחד ולחוד הם עיצבו את המראה והרוח של סרטים דגולים וידועים על פני עשורים רבים במאה ה-20. הסרט מספק הצצה אל חייהם המקצועיים והאישיים ואל רגעים בלתי נשכחים. ארה"ב, 2015.

22:45 מקום בלב 4 | A Place to Call Home 4, ערוץ Yes דרמה 

עונה חדשה לדרמה האוסטרלית. ספוילר – בעונה הרביעית הדמויות המוכרות מושפעות משני נושאים חברתיים משמעותיים שהטרידו את אוסטרליה בשנת 1954: הראשון הוא גל השמרנות 'הבהלה האדומה', שזרע פחד בעקבות החשש מהשתלטות הקומוניזם ולאור פרשיית המרגל הסובייטי פטרוב שהתגלה בשגרירות בריה"מ בקנברה, והשני הוא גל השינוי הליברלי שפתח אפשרויות חברתיות ומוסריות חדשות באוסטרליה של אותן שנים. בפתיחת העונה, שרה חושדת שמותה של המורה מילי דיויס לא נגרם מהתאבדות כפי שהוצג, אבל חשדותיה חוזרים אליה כבומרנג כשהיא מאשימה את רגינה ברצח (שתוכנן להיות הרצח שלה עצמה) ומיד נקראת לחקירה על ידי המשטרה המאשימה אותה בקומוניזם. אוליביה וג'יימס נאבקים על המשמורת על ג'ורג', בעוד ג'יימס והנרי מקבלים את ברכתה של אליזבת לנהל מערכת יחסים. אנה ממשיכה לנסות לפרסם את הרומן שכתבה, וריצ'ארד מאיים על קרוליין שימשיך לאנוס אותה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן